Anticoronavirus - exemple de implicare socială și soluții pentru gestionarea pandemiei

Campionii 2%: TechSoup Romania si 2Parale premiaza cele mai bune campanii 2% derulate de organizatii non-guvernamentale

0

Lucrezi intr-un ONG si ai derulat campanii 2%? Intra in competitia TechSoup si demonstreaza-ne ca cea mai de success campanie 2% de pana acum apartine organizatieitale. Tot ce trebuie sa faci este sa ne trimiti studiul de caz pana pe 31 martie, completand urmatorul formular online:https://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dHZXWkFuU042Z0QtMW9EVEhPUm1fLVE6MQ&ifq

Evaluarea va fi facuta in functie de urmatoarele criterii: eficienta campaniei, planificarea strategica, creativitate, calitatea materialelor de promovare.

Cele mai bune 5 studii de caz vor fi premiate cu cupoane Google AdWords oferite de partenerii nostril de la 2Parale, cu care organizatiile isi pot promova campania 2% de anu lacesta.  Mai mult decat atat, ele vor beneficia si de un training online, pentru a intelege cum pot folosi Google AdWords la capacitate maxima.

Toate studiile de caz for fi promovate pe canalele de comunicare TechSoup pe parcursul lunii aprilie.Astfel, ele vor aduce un plus de vizibilitate organizatiilor care participa la competitie si, in acelasi timp, vor constitui o resursa importanta pentru orice ONG care incearca sa deruleze o campanie 2%.

DespreTechSoup:

TechSoup Romania face parte din programul de donatii tehnologice TechSoup Global, prin care branduri IT importante ca Microsoft si Cisco furnizeaza hardware si software ONG-urilor din intreaga lume. Cum puteti beneficia de donatii tehnologice? Doar inregistrandu-va organizatia si plasand o comanda pe portalul nostru. Pentru intrebari si detalii, ne puteti contacta la adresa: pr@techsoup-romania.org.

Despre 2Parale:

2Parale este un serviciu de Marketing Bazat Pe Performanta, primul serviciu de acest fel orientat 100% pe  piata locala din Romania. Marketing Bazat Pe Performanta, sau Marketing Afiliat, se refera la un sistem in care furnizorii de produse/servicii platesc pentru actiunile pe care le face consumatorul pe internet in loc sa plateasca in avans spatial folosit pentru reclama.

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu peste 30 de autori și peste 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are aproape 20 de ani de experiență ca trainer pentru circa 10 000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria berii alături de InBev având atribuții de training pe mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin și-a început cariera profesională alături de echipa AIMS Timișoara - 4 ani de experiență în recrutare și selecție de personal și training. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente și conferințe: TEDx București, Impact HUB, Zilele Biz, Future Makers, ASPEN Leadership Program, Leaders for Justice Program, Automotive Forum, “Conferința Anului Viitor”, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, Criminalitate Forestieră WWF, Interpol, Client Earth), TEDx Galați, TEDx Constanța. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training și facilitare pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training și facilitare în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Comentează

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.