Lucrezi intr-un ONG si ai derulat campanii 2%? Intra in competitia TechSoup si demonstreaza-ne ca cea mai de success campanie 2% de pana acum apartine organizatieitale. Tot ce trebuie sa faci este sa ne trimiti studiul de caz pana pe 31 martie, completand urmatorul formular online:https://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dHZXWkFuU042Z0QtMW9EVEhPUm1fLVE6MQ&ifq
Evaluarea va fi facuta in functie de urmatoarele criterii: eficienta campaniei, planificarea strategica, creativitate, calitatea materialelor de promovare.
Cele mai bune 5 studii de caz vor fi premiate cu cupoane Google AdWords oferite de partenerii nostril de la 2Parale, cu care organizatiile isi pot promova campania 2% de anu lacesta. Mai mult decat atat, ele vor beneficia si de un training online, pentru a intelege cum pot folosi Google AdWords la capacitate maxima.
Toate studiile de caz for fi promovate pe canalele de comunicare TechSoup pe parcursul lunii aprilie.Astfel, ele vor aduce un plus de vizibilitate organizatiilor care participa la competitie si, in acelasi timp, vor constitui o resursa importanta pentru orice ONG care incearca sa deruleze o campanie 2%.
DespreTechSoup:
TechSoup Romania face parte din programul de donatii tehnologice TechSoup Global, prin care branduri IT importante ca Microsoft si Cisco furnizeaza hardware si software ONG-urilor din intreaga lume. Cum puteti beneficia de donatii tehnologice? Doar inregistrandu-va organizatia si plasand o comanda pe portalul nostru. Pentru intrebari si detalii, ne puteti contacta la adresa: pr@techsoup-romania.org.
Despre 2Parale:
2Parale este un serviciu de Marketing Bazat Pe Performanta, primul serviciu de acest fel orientat 100% pe piata locala din Romania. Marketing Bazat Pe Performanta, sau Marketing Afiliat, se refera la un sistem in care furnizorii de produse/servicii platesc pentru actiunile pe care le face consumatorul pe internet in loc sa plateasca in avans spatial folosit pentru reclama.