Campanie de conştientizare a importanţei prezenţei la vot

0

 Sub headline-ul “Nu vota!…”, Trend Communication demarează o campanie de conştientizare a importanţei prezenţei la vot.

Campania îşi propune să tragă un semnal de alarmă în rândul electoratului pasiv, caracterizat drept pesimist şi sceptic cu privire la opţiunile oferite în ultima perioadă de politica românească.

In speranţa activării electoratului raţional, instigăm la o informare corectă şi la prezenţa la vot, iar pentru asta aducem drept argumente o serie de vizuale ce ilustrează tocmai elementele negative ale politicii româneşti: promisiuni deşarte, nepotism, electorat activ cu nivel educaţional redus, pomeni electorale, voturi cumpărate.

 „Argumentele care spun că dreptul la vot trebuie exercitat pentru că doar aşa primim legitimitatea de  a-i critica pe aleşi sau că în trecutul recent s-a murit pentru recăpătarea acestui drept sau că este singura modalitate de a ne implica în viaţa cetăţii s-au spus de prea multe ori, aşa că au devenit clişee. Există însă şi un alt argument, mai simplu şi mai pragmatic, la care e bine să reflectăm: absenţa votului deschide căi spre metode tot mai facile de fraudare, care pot să determine rezultate contrare voinţei majorităţii, inclusiv prin deturnarea propriului nostru vot, fără să o aflăm vreodată.” a declarat Adrian Demian-Groza, specialist în marketing politic (Trend Communication).

Echipa de campanie: Art Director: Razvan Nicu; Copy: Razvan Cinar-Jiga; Political Marketing Specialist: Adrian Demian-Groza; Project Manager: Stefana Giurgiu; Creative Director: Horia Bogdan.

 

 

 

Despre Trend Communication

TREND COMMUNICATION este o agenţie de servicii complete în relaţii publice şi publicitate cu activitate în întreaga ţară şi, din 2004, şi în Republica Moldova.

www.trendcommunication.ro

www.facebook.com/TrendCommunication

Facebook

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează