Campanie de conştientizare a importanţei prezenţei la vot

0

 Sub headline-ul “Nu vota!…”, Trend Communication demarează o campanie de conştientizare a importanţei prezenţei la vot.

Campania îşi propune să tragă un semnal de alarmă în rândul electoratului pasiv, caracterizat drept pesimist şi sceptic cu privire la opţiunile oferite în ultima perioadă de politica românească.

In speranţa activării electoratului raţional, instigăm la o informare corectă şi la prezenţa la vot, iar pentru asta aducem drept argumente o serie de vizuale ce ilustrează tocmai elementele negative ale politicii româneşti: promisiuni deşarte, nepotism, electorat activ cu nivel educaţional redus, pomeni electorale, voturi cumpărate.

 „Argumentele care spun că dreptul la vot trebuie exercitat pentru că doar aşa primim legitimitatea de  a-i critica pe aleşi sau că în trecutul recent s-a murit pentru recăpătarea acestui drept sau că este singura modalitate de a ne implica în viaţa cetăţii s-au spus de prea multe ori, aşa că au devenit clişee. Există însă şi un alt argument, mai simplu şi mai pragmatic, la care e bine să reflectăm: absenţa votului deschide căi spre metode tot mai facile de fraudare, care pot să determine rezultate contrare voinţei majorităţii, inclusiv prin deturnarea propriului nostru vot, fără să o aflăm vreodată.” a declarat Adrian Demian-Groza, specialist în marketing politic (Trend Communication).

Echipa de campanie: Art Director: Razvan Nicu; Copy: Razvan Cinar-Jiga; Political Marketing Specialist: Adrian Demian-Groza; Project Manager: Stefana Giurgiu; Creative Director: Horia Bogdan.

 

 

 

Despre Trend Communication

TREND COMMUNICATION este o agenţie de servicii complete în relaţii publice şi publicitate cu activitate în întreaga ţară şi, din 2004, şi în Republica Moldova.

www.trendcommunication.ro

www.facebook.com/TrendCommunication

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu 25 de autori și aproape 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria berii alături de InBev având atribuții de training pe mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente și conferințe: TEDx București, Allianz-Țiriac Management Conference, ASPEN Leadership Program, Leaders for Justice Program, Automotive Forum (Timișoara), “Conferința Anului Viitor”, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, TEDx Galați. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Comentează