CAMPANIE de colectare a deșeurilor de baterii și acumulatori portabili uzați (B&A)

0

Fiecare baterie contează, un parteneriat CCR REBAT și HORNBACH.

“Fiecare baterie contează”, proiectul de colectare a deșeurilor de baterii și acumulatori portabili uzați (B&A) adresat consumatorilor finali, se desfășoară în perioada 1 iulie – 31 decembrie 2015, în toate magazinele Hornbach din țară, unde CCR REBAT asigură componenta de colectare selectivă și serviciile de gestionare a deșeurilor de B&A.

logo_CCR

Obiectivele campaniei sunt:

  • informarea și conștientizarea consumatorilor finali cu privire la gestionarea ecologică a deșeurilor prin materialele puse la dispoziție clienților – afișe informative referitoare la modul de colectare – expuse la intrarea în fiecare magazin Hornbach, la fiecare casă, precum și la punctele de vânzare a bateriilor.
  • diminuarea volumului deşeurilor şi a substanţelor nocive conţinute de acestea pentru protejarea sănătăţii umane şi a mediului prin colectarea selectivă a B&A uzați de către utilizatorii finali. Punctele de colectare de la birourile din zona “Casa Info” și serviciile de gestionare a deșeurilor, colectare, transport și reciclare, vor fi asigurate de CCR REBAT în toate cele cinci magazine Hornbach din țară: Bucureşti Berceni, Bucureşti Militari, Bucureşti Baloteşti, Braşov și Timişoara, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcţii şi grădinărit.

“Pentru CCR România sunt prioritare responsabilitatea socială și dezvoltarea durabilă, mai ales când ne adresăm consumatorilor finali. De aceea este extrem de important să ne concentrăm pe educarea prin informare și pe gestionarea responsabilă a deșeurilor de baterii și acumulatori portabili prin serviciile de colectare și tratare pe care CCR REBAT le oferă. Parteneriatul cu Hornbach România, prin campania “Fiecare baterie contează”, ne oferă ocazia să ne adresăm uneia dintre cele mai importante categorii, utilizatorii finali, atunci când vorbim despre efectele dăunătoare pe care le provoacă metalele grele asupra mediului (plumbul sau mercurul) și când vine vorba de economisirea unor resurse valoroase, precum fierul și zincul”,  susține dr. Gheorghe Loloiu, Managing Director – CCR Logistics Systems RO.

De asemenea, campania urmărește stimularea interesului publicului larg privind colectarea selectivă și implicarea activă a populaţiei pentru implementarea unui management ecologic al deşeurilor. Toți clienții, utilizatori finali, care vor colecta șase baterii sau acumulatori portabili uzati, de orice tip (cu excepția bateriilor de tip pastilă), în oricare din magazinele Hornbach din țară, vor primi în schimb o baterie nouă Varta, de tip R6.
Hornbach și-a propus să colecteze selectiv peste 6 tone de deșeuri de baterii și acumulatori portabili uzați. Prin intermediul campaniei, retailer-ul vrea să atingă rata anuală de colectare selectivă a cantității de B&A uzați, prevazută de cadrul legal.

 

 

 

„Considerăm că această acțiune reprezintă încă un pas în eforturile României de a se alinia la standardele Uniunii Europe, inclusiv în domeniul protecției mediului. În vederea obținerii unor rezultate benefice pe termen lung, implicarea activă a populaţiei în astfel de acțiuni este indispensabilă și sperăm că participarea clienților noștri va fi într-un număr cât mai mare”, a declarat Mugurel-Horia Rusu, Directorul General al companiei Hornbach România.

Mai multe informații despre campanie regăsiți pe www.rebat.ro și www.hornbach.ro.

CCR, organizaţie colectivă licenţiată, pune la dispoziţia partenerilor – producători, autorităţi de mediu şi administraţii locale, consumatori finali – servicii de gestionare a deşeurilor de echipamente electrice şi electronice – DEEE  prin CCR RELECTRA, precum şi a deşeurilor de baterii şi acumulatori prin licenţă prin CCR REBAT. CCR face parte din Reverse Logistics Group, companie multinaţională care operează în 25 de ţări ale UE precum şi în SUA şi Asia în domeniul gestionării deşeurilor şi are peste 70.000 de puncte de colectare şi contracte încheiate cu peste 3.000 de clienţi şi prestatori de servicii. Mai multe detalii pe www.rebat.ro şi www.relectra.ro.

Despre Hornbach România

HORNBACH este o companie multinaţională, de familie, care a înregistrat în exercițiul financiar 2014/2015 (data bilanțului: 28 februarie) o cifră de afaceri (netă) de peste 3,5 miliarde de Euro, în creștere cu 6% comparativ cu perioada anetrioară.
Fondată în anul 1877, HORNBACH este singura companie din domeniul construcțiilor și grădinăritului care se poate mândri cu o istorie de 5 generații. În acest moment, concernul deține 147 magazine mixte de materiale de construcții și grădinărit, în nouă țări din Europa (Germania, Austria, Olanda, Luxemburg, Elveţia, Cehia, Slovacia, Suedia şi România), dintre care 5 în România (Bucureşti  Berceni, Bucureşti Militari, Bucureşti Baloteşti, Braşov, Timişoara).

Conceptul comercial și gama de produse sunt orientate în întregime către sprijinirea proiectele clienților. HORNBACH garantează acestora prețuri mereu mici, fiind lider de piață pe acest segment. În plus, calitatea excelentă a consultanţei şi a serviciilor oferite au fost confirmate de nenumărate studii și teste independente.

Prin pionierat, ca de exemplu deschiderea primului magazin mixt de materiale de construcție și articole de grădinărit (1968), a primului megastore (1980) și a primului magazin de materiale de construcții cu conceptul drive-in (2003), HORNBACH își dovedește în permanență forța inovatoare. De decenii, HORNBACH este considerat un angajator de top, în acest moment având 16.500 de angajați care contribuie la succesul companiei, dintre aceștia peste 650 activând  în România.

 

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează