Campania „Cruciada Bunului Simț” în managementul deşeurilor provenite din ambalaje

0

Intersemat, jucător de top pe piaţa de preluare a responsabilităţii pentru managementul deşeurilor provenite din ambalaje, aniversează 10 ani de activitate în România, prin lansarea campaniei Cruciada Bunului Simț.

Intersemat-LogoAniversarFinalOnWhite

Prin această campanie, Intersemat își dorește să comunice noua poziționare a companiei bazată pe inovare, eficiență, eficacitate și încredere și totodată să anunțe planurile pentru următorii ani. În anul 2015 Intersemat și-a triplat cifra de afaceri, ajungând la 150.000 de euro pe lună.

“Ne propunem ca în următorii ani să fim pionieri în sistemul de management al deșeurilor, să fim mai aproape de cetățeni și să suținem implementarea la nivel național a ideii de ”sac galben al reciclării”, astfel încât între operatorii de salubritate, primărie și cetățean să existe o mai bună colaborare. Una dintre valorile cheie ale Intersemat este inovarea și am început această nouă etapă prin lansarea în premieră a unui sistem de Waste Management Tracking, prin care clienții noștri pot realiza raportări legale și comerciale online”, declară Ionuț Georgescu, Director General Intersemat.

Începând cu anul 2014 când compania a fost preluată de o nouă echipă de conducere, s-a decis colaborarea doar cu acei colectori care sunt autorizați și au fost anulate contractele cu firmele de colectare a deșeurilor care nu puteau asigura trasabilitatea impusă de normele legislative.

“Deoarece 98% dintre clienții Intersemat au reînnoit în acest an contractul cu noi, vom continua să creștem această companie având ca target pentru următorii trei ani o cotă de piață de 30%. Ne vom baza pe valori precum eficiență, adică diminuarea costurilor pentru clienți; experiență, prin asocierea cu parteneri de calibru și prin punerea la dispoziția clienților, în mod gratuit, a expertizei noastre în probleme tehnice și legislative”, mai adaugă Ionuț Georgescu.

România are obligaţia de a recicla 50% din deșeurile municipale pâna în anul 2020. Până în 2012 România îndeplinise numai 3% din obligația asumată față de UE. Până în acest moment, prin intermediul Intersemat, s-au reciclat aproximativ 400.000 de tone de deşeuri, iar în următorii 10 ani compania îşi propune să atingă un procent de 70% reciclare din cantitatea de deşeuri  pentru care a preluat responsabilitatea, astfel  încat, sa și depășească astfel ținta de 60% impusă de UE, pentru Romania.

DESPRE INTERSEMAT

Înfiinţată în anul 2005, Intersemat este una dintre cele mai mari companii de preluare de responsabilitate în managementul deşeurilor din ambalaje (sticlă, hârtie, lemn, plastic, metal).

Compania asigură repectarea obligaţiilor legale de raportare şi colectare pentru clienţii săi şi contribuie activ la îmbunătăţirea normelor naţionale cu privire la managementul deşeurilor. În acest sens, Intersemat a iniţiat o serie de întâlniri anuale cu reprezentanţi de la Bruxelles.

Intersemat are clienţi din toate domeniile de activitate, de la importanti retaileri pana la producatori din toate domeniile.

Începând cu anul 2014, Intersemat a decis ca toate campaniile şi proiectele de educare şi conștientizare, precum şi conferinţele, să le organizeze împreună cu Asociaţia Planeta Verde. Pentru detalii, accesaţi www.intersemat.ro şi www.green-planet.ro

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu 25 de autori și aproape 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria berii alături de InBev având atribuții de training pe mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente și conferințe: TEDx București, Allianz-Țiriac Management Conference, ASPEN Leadership Program, Leaders for Justice Program, Automotive Forum (Timișoara), “Conferința Anului Viitor”, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, TEDx Galați. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Comentează