Bucket de bine: Pentru fiecare produs vândut, KFC donează un leu către SOS Satele Copiilor România

0

Hot Bucket de la KFC devine “Bucket de bine”

Pentru fiecare produs vândut, KFC donează un leu către

SOS Satele Copiilor România

 KFC_Bucket de bine(2)

București, 11 martie 2015. KFC lansează campania “Bucket de bine”, prin care va susține bugetul anual al unei familii SOS din cadrul organizației SOS Satele Copiilor București. Astfel, în perioada 1 martie – 31 decembrie, 1 leu din prețul fiecărui “Bucket de bine” cumpărat va merge către familia SOS sponsorizată de KFC România,  din care fac parte 5 copii cu vârste între 7 și 11 ani, îngrijiți de o mamă socială.

Pe lângă cele 20 de aripioare delicioase, cei care vor achiziționa un Hot Bucket, redenumit “Bucket de bine”, vor primi, în semn de mulțumire, câte un sfat sincer din partea copiilor de la SOS Satul Copiilor București.

Încă din primul moment când i-am cunoscut pe copiii din familia SOS am fost impresionați de maturitatea și candoarea lor. Dacă anul trecut, când am început colaborarea cu SOS, am susținut material activitățile educaționale ale copiilor din casa pe care o sponsorizăm, în acest an ne-am propus să ne implicăm total, <adoptând > o familie din Satul SOS București. Ne dorim ca ei să beneficieze de cele mai bune condiții pentru a se dezvolta armonios. Bucketul de bine l-am gândit astfel încât să aibă o valoare îndreptată în două direcții: pentru nevoile copiilor, dar și pentru clienții noștri, care vor primi câte un sfat sincer de la un copil poate prea înțelept pentru vârsta lui”, spune Monica Eftimie, Chief Marketing Officer KFC.

Colaborarea dintre SOS Satele Copiilor România şi KFC a evoluat la fel de natural ca o relaţie între doi prieteni mobilizați de un scop comun. Urmarea acestui parteneriat, o mamă SOS şi cei cinci copii pe care îi creşte cu dragoste şi devotament vor avea oportunitatea ca, pe lângă satisfacerea nevoilor inerente dintr-o gospodărie, să aibă acces şi la activităţi suplimentare educative, dar şi de joacă.  Contribuția prietenilor de la KFC este apreciată de fiecare membru al organizației, dar în primul rând de copiii noştri”, a declarat Carmen Brumă, Head of PR and Fundraising Department, SOS Satele Copiilor România

Scopul unei familii SOS este acela de a crea un mediu de susținere în care copiii să parcurgă toate etapele unei copilării normale. KFC va susține toate cheltuielile necesare pentru alimente, îmbrăcăminte, îngrijiri medicale și activitățile educaționale ale copiilor din casa sponsorizată. De asemenea, KFC va susține atât pregătirea școlară a celor 5 copii din casă, cât și activitățile lor extra-curriculare, care le dezvoltă aptitudinile și le diversifică pregătirea: excursii însoțite de activități (ateliere de cusut, olărit etc.), activități sportive pentru dezvoltarea motricității (balet, fotbal), cursuri de șah, cursuri de limbi străine.

Parteneriatul KFC cu SOS Satele Copiilor România se înscrie în direcțiile strategice de CSR ale KFC România, prin care compania sprijină educația și dezvoltarea tinerilor, direcție susținută în ultimii 7 ani prin parteneriate cu organizații non-profit.

KFC_Bucket de bine

Despre KFC

KFC Corporation, cu sediul în Louisville, Kentucky, este cel mai popular lanţ de restaurante specializat în produse din carne de pui din lume. KFC este recunoscut prin Reţeta Originală®, Extra Crispy™, Kentucky Grilled Chicken® și Extra Crispy™ Strips, Aripioare picante™, Go Cups, Famous Bowls, Pot Pies, sandvişuri de pui proaspăt preparate, biscuiți și garnituri. KFC este prezent cu peste 19,400 de restaurante în 120 de țări și teritorii din întreaga lume. KFC Corporation este subsidiară a Yum! Brands, Inc., Louisville, Ky. (NYSE: YUM.)

În România, lanţul de restaurante KFC este operat în sistem de franciză, licenţa pentru România fiind acordată în 1997 companiei US Food Network KFC şi numără 52 de restaurante atât în Bucureşti, cât şi în alte oraşe precum Timişoara, Cluj-Napoca, Suceava, Oradea, Piteşti sau Braşov. De asemenea, KFC România operează şi un restaurant la Chişinău, Republica Moldova.

Despre Yum! Brands

Yum! Brands, Inc., cu sediul în Louisville, Kentucky, deține peste 41,000 restaurante în peste 125 de țări și teritorii. Yum! ocupă locul 216 în lista Fortune 500, cu venituri de peste 13 miliarde de dolari. În 2014, Yum! a fost numit în top 100 Corporate Citizens de către Corporate Responsibility Magazine, fiind și unul dintre Aon Hewitt Top Companies for Leaders din America de Nord. Mărcile de restaurante deținute de companie – KFC, Pizza Hut și Taco Bell – sunt liderii globali în materie de produse alimentare din categoriile pui, pizza și stil mexican. În afara Statelor Unite, Yum! Brands deschide în medie peste cinci restaurante noi pe zi, fiind astfel lider în dezvoltarea internațională de retail.

Despre SOS Satele Copiilor România

SOS Satele Copiilor România ocrotește și sprijină astăzi peste 1000 de copii în dificultate, care au pierdut sau riscă să piardă îngrijirea familiei lor biologice. De 65 de ani în lume și de 24 de ani în România – „oferim o familie iubitoare pentru fiecare copil”. Încă de la înființare, SOS Satele Copiilor România s-a diferențiat prin modelul de îngrijire alternativă pe care l-a oferit copiilor care, din diferite motive, nu au putut rămâne alături de familiile lor biologice.

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează