BRD Groupe Société Générale, din nou alături de handbalul românesc

0

„Există aur în fiecare dintre noi. Ambiția îl scoate la iveală” – este mesajul prin care BRD celebrează performanța echipei de feminine de handbal care a câștigat medalia de aur la Campionatul Mondial Under-18.

Kit BRD-FRH

BRD – Groupe Société Générale și Federația Română de Handbal anunţă semnarea unui parteneriat pentru dezvoltarea handbalului românesc.

Parteneriatul debutează printr-o campanie care aduce în prim plan Naționala de Tineret a României ce a oferit țării cea mai mare performanță a handbalului românesc în 2014: medalia de aur câștigată de echipa feminină la Campionatul Mondial Under-18.

BRD – Groupe Société Générale crede în sport și crede că ambiția este forța interioară care ne impinge în sus. De aceea, BRD își dorește să sărbătorească această performanță deosebită a echipei de junioare la handbal feminin.

În cadrul campaniei, a fost realizată o ediție limitată de postere produse din “aurul campioanelor” câștigat în Macedonia.

Ambiția se ia și se poate da mai departe. În asta cred și campioanele noastre. De aceea, după ce au câștigat Campionatul Mondial de Handbal, au ales să doneze o parte din aurul lor. Să il pună, ca parte din ambiția lor, într-un poster care să inspire urmatoarea generație. Să arate că visul de aur se poate atinge.

Aurul este un simbol al ambiției, o valoare care poate fi transmisă mai departe generațiilor mai tinere. Campania transpune dorința arzătoare pentru câștig într-un poster creat prin folosirea unei cerneli în care a fost amestecată pilitură din medaliile de aur câștigate de echipa de handbal feminin a României. Imaginea prezintă lotul de handbal feminin a României, care a câștigat a ediția din 2014 a Campionatului Mondial de Handbal Feminin Under 18.

Posterele vor ajunge la fiecare club de juniori din România pentru a fi puse la loc de cinste și a le servi ca inspirație generațiilor viitoare de handbaliști. În plus, membrele lotului național de tineret au oferit personal posterele unor personalități din afara handbalului care le-au inspirat. Lista completă a acestor personalități poate fi consultată pe site-ul campaniei: www.aurinfiecare.ro.

Campania include și un documentar care prezintă procesul de making-of al posterului: https://www.youtube.com/watch?v=7n-OLkIBQm8

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu 25 de autori și aproape 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria berii alături de InBev având atribuții de training pe mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente și conferințe: TEDx București, Allianz-Țiriac Management Conference, ASPEN Leadership Program, Leaders for Justice Program, Automotive Forum (Timișoara), “Conferința Anului Viitor”, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, TEDx Galați. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Comentează