Brandul turistic al Romaniei, episodul 14365

1

Episodul 14365, seria a XX-a, sezonul 4, epoca licitaţiilor…

Comisia de evaluare analizeaza cele 3 oferte depuse in etapa finala a licitatiei pentru brandul turistic al Romaniei, cea mai mica oferta financiara apartinand asocierii THR – Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion SA – Taylor Nelson Sofres SA (894.970 euro, fara TVA).

Cea mai mica oferta pentru realizarea brandului turistic al Romaniei: 895.000 euro

made-in-romania„In urma deschiderii ofertelor, s-a constatat ca toate cele trei companii au depus oferta tehnica si au prezentat scrisoarea de garantie in cuantumul solicitat de Ministerul Turismului, respectiv de 40.000 euro. Pentru fiecare participant in parte, s-a dat citire ofertei financiare si s-a precizat numarul de pagini al ofertei tehnice”, a anuntat Ministerul Turismului (MT).

Doar trei din cele 13 asocieri de companii inscrise initial in cursa pentru realizarea brandului turistic al Romaniei au ajuns in faza finala a competitiei. Astfel, asocierea Saffron Brand Consultants SA – Brandient Consult SRL – Acacia Avenue Limited propune o oferta financiara de 1.615.299 euro, fara TVA si o oferta tehnica de 32 de pagini, asocierea THR – Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion SA – Taylor Nelson Sofres SA vine cu o oferta financiara de 894.970 euro, fara TVA, si o oferta tehnica de 80 de pagini, iar asocierea TBWA Bucuresti SRL – SC GFK Romania SRL, cu o oferta financiara de 993.740 euro, fara TVA, si o oferta tehnica de 87 de pagini.”

Articolul complet este pe wall-street.ro

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.