Brandul România, varianta 2009

0

Romania, the land of choice – noul slogan turistic românesc.

O ştire ceva mai veche, dar care a făcut deja „cărare” în online-ul românesc. Textul complet l-am găsit pe http://www.hotnews.ro/

„Romania, the land of choice” este noul slogan turistic romanesc. Sloganul a fost afisat, duminica seara, pe panourile amplasate pe plaja din Mamaia, la concertul sustinut de Goran Bregovic, anunta Mediafax.

Turismul romanesc fusese promovat, pana acum, prin sloganul „Simply surprising”. Aproape 10 mii de persoane au asistat, duminica seara, pe plaja din Mamaia, la concertul lui Goran Bregovic, organizat de Ministerul Turismului prin programul „Lumina la malul marii.

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează