Alimentele produse în România au o reală valoare adăugată pentru cumpărători datorită prospețimii și calității garantate de originea cunoscută, și timpului scurt necesar aprovizionării. BILLA este deja un partener solid pentru producătorii locali din agricultură, colaborând până în prezent cu 19 furnizori români. Odată cu lansarea mărcii proprii Bun, din România! compania consolidează aceste parteneriate și intenționează să mărească numărul colaborări.
BILLA România lansează cu mândrie un nou brand de alimente produse în România sub numele de Bun, din România!, reunind unele dintre cele mai bune și proaspete produse autohtone. Provenite din zone cu tradiție în agricultură și de la producători atent selecționați de către BILLA, produsele etichetate cu noul brand sunt legume proaspete și gustoase, la prețuri accesibile tuturor, constând în roșii, ardei iute, ceapă, mixuri de legume și altele. Noua gamă de produse va fi semnalizată în magazine prin elemente tradiționale românești, reprezentative pentru valorile acestui brand.
Parteneriate cu furnizorii locali
Strategia BILLA România are la bază dezvoltarea de parteneriate strânse cu cât mai mulți producători și comercianți locali din dorința de a satisface nevoile și preferințele clienților săi, contribuind în același timp la creșterea economiei locale. Această direcție strategică de colaborare cu producătorii locali s-a concretizat și până acum prin prezența unei game variate de produse românești în cadrul magazinelor BILLA din toată țara.
Cererea pentru produsele românești este în creștere
„Produsele alimentare românești au devenit din ce în ce mai importante pentru clienții noștri care apreciază nu doar tradiția, ci și diversitatea unui sortiment. La această cerere dorim să răspundem cu lansarea Bun, din România!”, a declarat Sorana Georgia, Director General al BILLA România.
Începând din luna septembrie, clienții BILLA pot cumpăra legume și fructe românești ambalate sub noul brand „Bun, din România!”, urmând ca gama de produse să fie extinsă pe viitor și cu alte sortimente proaspete. Prin Bun, din Romania!, BILLA își îndeamnă clienții să susțină economia locală prin consumul produselor naturale românești.
„Anul acesta, dorim să facem ceva special pentru clienții noștri și astfel am decis să lansăm un nou brand ce reunește unele dintre cele mai bune și naturale produse românești. În acest mod, putem crea o legătură esențială între cei care preferă alimentele proaspete și sănătoase și cei care știu să le producă aici, în felul nostru, românește. Semnul exclamării din denumirea brandului dorește să transmită faptul că da, se poate, există Bun, din România! și dorim să ne mândrim cu acest lucru!” a declarat Sorana Georgia, Director General al BILLA România.