Bergenbier a strâns peste două sute de voluntari pentru cea amplă acțiune de reîmpădurire din România

0

Bergenbier a strâns peste două sute de voluntari pentru cea mai amplă acțiune de reîmpădurire din România

București, 24 aprilie 2018: Peste două sute de persoane, voluntari, vedete și membri ai echipelor Bergenbier, Plantăm fapte bune în România și Ocolul Silvic Abrud RA au început plantarea a 50.000 de brazi în vestul României, Transilvania, pe 21 aprilie, ca parte a campaniei „Te răcorești și reîmpădurești!”.

Pe lângă Bucium, Bergenbier și inițiativa națională de împădurire pe bază de voluntariat „Plantăm fapte bune în România” a început plantarea mai multor specii de conifere și în alte două zone – Râu de Mori (jud. Hunedoara) și Sohodol (jud. Alba), urmând ca plantarea să fie finalizată în luna mai.

În cadrul evenimentului care a avut loc sâmbătă, 21 aprilie, voluntarii prezenți au plantat 6300 de puieți de brad alături de vedetele care s-au alăturat campaniei „Te răcorești și reîmpădurești!”: foștii internaționali Gabi Balint și Bogdan Stelea, liderul trupei Bere Gratis, Miță Georgescu, gimnasta Cătălina Ponor și actorul Florin Busuioc.

Încă de la începutul campaniei, Bergenbier și-a invitat consumatorii să susțină acest demers amplu de reîmpădurire și i-a încurajat să dea nume brazilor care au fost plantați, pe pagina de Facebook a brand-ului. Sute de consumatori s-au înscris ca voluntari în Echipa Națională de Răcorire, pe platforma racorimromania.ro/cubrazi, și au participat sâmbătă, 21 aprilie, la acțiunea de reîmpădurire.

Te răcorești și reîmpădurești!” este unul dintre cele mai ample proiecte de reîmpădurire cu ajutorul voluntarilor din România, realizat de Bergenbier cu sprijinul asociației EcoAssist, reprezentantul legal al „Plantăm fapte bune în România”.

Ne-am bucurat să vedem că mulți dintre consumatorii Bergenbier și-au dorit să ne fie alături în noua misiune, aceea de a contribui, chiar și într-o mică măsură, la răcoarea munților care a inspirat crearea berii Bergenbier. Ne dorim ca cei 50.000 de brazi pe care am început să îi plantăm week-end-ul trecut, la Bucium, cu ajutorul lor, să fie un model de responsabilitate față de mediul înconjurător. Vom continua să ne implicăm, pentru următorii trei ani, în toate etapele care au legătură cu menținerea și îngrijirea zonelor reîmpădurite”, a declarat Gabriela Lupaș Țicu, Director de Marketing Bergenbier S.A.

Sâmbăta trecută, alături de partenerii de la Bergenbier și Ocolul Silvic Abrud, am început acțiunile de plantare prin care vor fi instalate culturi forestiere de conifere pe mai multe suprafețe din localitățile Bucium și Sohodol (jud. Alba) și Râu de Mori (jud. Hunedoara). Ne bucură implicarea lor și a voluntarilor prezenți pentru că reprezintă o asumare a răspunderii cu privire la necesitatea protejării naturii și la importanța pădurilor în viața noastră, a declarat Marin Toma, președintele Asociației EcoAssist, reprezentantul legal al inițiativei naționale de împădurire pe bază de voluntariat Plantăm Fapte Bune în România”.

Despre Bergenbier S.A.

Bergenbier S.A. este unul dintre cei mai activi producători de bere de pe piaţa românească, activând în România din anul 1994. Compania operează în prezent o unitate de producţie la Ploieşti, iar echipa numără aproximativ 700 de angajaţi. Bergenbier S.A. face parte din grupul Molson Coors Brewing Company, al treilea mare producător de bere din lume.           

Portofoliul companiei cuprinde mărcile locale: Bergenbier – cu sortimentele Bere blondă, Bere blondă fără Alcool, ALE, Fresh Lemon și Fresh Grapefruit – şi Noroc  precum şi mărcile internaţionale produse local: Staropramen, Stella Artois, Beck’s, Löwenbräu. Alături de acestea, Bergenbier S.A. importă specialităţile belgiene Leffe şi Hoegaarden, precum și berea mexicană numărul 1 în lume, Corona.

Despre Molson Coors Brewing Company

Molson Coors Brewing Company este al treilea producător de bere la nivel mondial, cu mărci extraordinare care încântă consumatorii de bere din toata lumea. Portofoliul său include mărci premium, lideri de piaţă, precum Coors Light, Molson Canadian, Carling, Staropramen, Blue Moon şi Cobra în America de Nord, Europa şi Asia. Compania Molson Coors este listată în Indicele de Sustenabilitate Dow Jones (DJSI) pentru America de Nord şi este constant preocupată de găsirea de noi soluţii pentru a maximiza impactul pozitiv asupra societăţii. Pentru mai multe informaţii despre Molson Coors Brewing Company, vizitaţi website-ul companiei: www.molsoncoors.com.

Despre „Plantăm Fapte Bune în România”

Din 2011 și până în prezent, 31.869 voluntari au plantat și îngrijit 664.328 de copăcei pe un total de 207 hectare de terenuri publice neproductive în 22 de județe din România. În 2013, inițiativa a primit Înaltul Patronaj al Alteței Sale Regale Principesa Margareta a României, iar de-a lungul anilor i s-au acordat nouă distincții din partea comunității. Reprezentantul legal al inițiativei este Asociaţia EcoAssist din București.

Despre autor

avatar

Înființată în 2008, EcoAssist are drept misiune generarea unei mișcări sociale în domeniul protecției mediului care implică, în primul rând, voluntarii. “Impactul proiectelor realizate prin EcoAssist a dus la mobilizarea unui număr mare de oamenii, iar eu am crezut întotdeauna că oamenii care petrec timp în folosul comunității sunt exact oamenii de care România are nevoie”, mărturisește Liana Buzea, fondator EcoAssist. “Plantăm fapte bune în România” este inițiativa națională de împădurire pe bază de voluntariat, aflată sub Înaltul Patronaj al Alteţei Sale Regale Principesa Margareta a României și începută de EcoAssist în 2011, Anul internațional al pădurilor și Anul European al voluntariatului. Misiunea inițiativei este aceea de a crește și proteja păduri. Din portofoliul EcoAssist, mai fac parte, alături de “Plantăm fapte bune în România” și ale proiecte. EcoAssist este inițiatorul și reprezentantul legal al primei ediții a "Let's Do It, Romania!" – mișcarea internațională de curățarea țării într-o singură zi, prin implicarea societății civile, a cetățenilor și a autorităților, “Salvați Spațiile Verzi”, campanile națională de advocacy și lobby pentru legislația spațiilor verzi sau “Broșura ECO”, ce a avut drept obiectiv promovarea ecologiei în București.

Comentează