Bani de buzunar – prima platformă de blended learning din România

0

Școala de Valori și ING Bank anunță lansarea programului Bani de buzunar 2.0, o platformă de educație financiară adresată unui număr de 300 de elevi din București, Pitești, Râmnicu Vâlcea, Brașov și Cluj-Napoca.

Bani de buzunar 2.0 este un proiect de educație financiară pentru adolescenți, gândit şi implementat de Asociaţia Şcoala de Valori, cu sprijinul ING Bank. Este primul program educaţional pentru liceeni, care folosește metodologii de învățare combinată (blended learning), adică alternează ateliere la clasă cu ateliere online. Proiectul își propune să ofere tinerilor informaţii şi instrumente pentru a învăța să ia decizii înţelepte pentru viitorul lor financiar.

Planuri de viitor, cheltuieli, venituri, investiţii şi buget personal, dar şi cum pot fi înmulţiţi rapid şi creativ 100 de lei, acestea sunt câteva dintre temele atelierelor online desfăşurate pe platforma escoaladevalori.ro – principalul instrument educational al proiectului.

„Bani de buzunar 2.0 a primit finanţare din partea ING în urma unei competiţii de proiecte. Inițiativa celor de la Școala de Valori s-a evidenţiat prin abordarea proaspătă pe care o propune: nu livrează pur şi simplu informaţii financiare necesare elevilor, ci le structurează într-o formă pe care aceştia o asimilează cu uşurinţa” spune Roxana Colisniuc, CSR Officer ING Bank.

Bani de buzunar 2.0 a debutat pe 11-12 octombrie în Bucureşti, Piteşti şi Râmnicu-Vâlcea, 18 octombrie fiind data de start pentru Braşov, iar 25 octombrie pentru Cluj. În cadrul evenimentelor de lansare, elevii au participat la ateliere interactive de lucru în echipă şi managementul banilor de buzunar, s-au întâlnit cu traineri şi şi-au format echipa de lucru. Aventura continua apoi online, unde îi aşteaptă ateliere, discuţii de grup și filmuleţe educative.

Logo-Bani-de-BuzunarPentru a pune în aplicare ce învaţă pe parcursul proiectului, participanții vor crea 2 mini-proiecte. Proiectele vor fi evaluate, cele mai bune fiind premiate la închiderea programului.

Participarea elevilor în proiect este gratuită, înscrierile s-au făcut în urma prezentărilor realizate în liceele din cele 5 oraşe, prin completarea formularului de aplicare sau prin completarea formularului online de pe site.

Pentru detalii vizitați site-ul proiectului www.escoaladevalori.ro

Despre ING

ING Bank România este parte a ING Group, instituţie financiară internaţională de origine olandeză, care oferă servicii bancare, de asigurări şi de management al activelor unui număr de peste 60 de milioane de clienţi individuali, companii sau instituţii din 50 de ţări. Înființată în 1994, ING Bank România este în prezent o bancă universală, oferind produse și servicii tuturor categoriilor de clienți – companii mari și mici, instituții financiare, mici antreprenori și persoane fizice.

ING Bank România a început în 2011 un proces de dialog social cu principalii beneficiari locali (clienți, angajați, presă, ONG-uri) pentru a afla care sunt așteptările și nevoile acestora. Pornind de la rezultatele acestui proces, ING Bank România și-a construit strategia de responsabilitate socială corporatistă, urmând trei direcții: Educație financiară si antreprenoriat, Educație pentru copiii din grupurile dezavantajate și Dezvoltare urbană.

Despre Școala de Valori

Şcoala de Valori este o organizaţie non-guvernamentală modernă ce are ca viziune dezvoltarea unei societăţi bazate pe valori prin educaţie inovativă. Punem sub semnul întrebării graniţele educaţiei tradiţionale şi creăm oportunitatea persoanelor de a accesa informaţii de valoare, experienţe de formare a caracterului, de a interacţiona cu modele pozitive şi de a avea expunere internaţională, cu scopul de a creşte responsabilitatea personală şi controlul fiecăruia asupra alegerilor personale

Despre autor

avatar

Școala de Valori este o organizație non-guvernamentală modernă ce are ca viziune dezvoltarea unei societăți bazate pe valori prin educație inovativă. Punem sub semnul întrebării granițele educației tradiționale și creăm oportunitatea persoanelor de a accesa informații de valoare, experiențe de formare a caracterului, de a interacționa cu modele pozitive și de a avea expunere internațională, cu scopul de a crește responsabilitatea personală și controlul fiecăruia asupra alegerilor personale.

Comentează