Autovit.ro şi Carrefour România lansează “Maşinuţele Bucuriei” – o campanie de colectare de jucării pentru copiii defavorizaţi

2

Autovit.ro, cea mai mare platformă online destinată vânzării şi cumpărării de maşini noi şi second hand, lansează, alături de Carrefour România, Maşinuţele Bucuriei, o campanie de colectare de maşinuţe şi alte jucării pentru copiii defavorizaţi.

Campania se va desfăşura până pe 15 decembrie 2013, în şase hipermarketuri Carrefour din București, jucăriile colectate urmând să fie dăruite cu ocazia Crăciunului copiilor de la SOS Satele Copiilor.

Campania Maşinuţele Bucuriei este iniţiată din dorinţa de a contribui la dezvoltarea armonioasă a celor 1000 de copii  aflaţi în evidenţa SOS Satele Copiilor, asociație ce implementează proiecte naţionale de integrare, educare şi consiliere pentru copii care provin din familii defavorizate.

Am lansat campania Maşinuţele Bucuriei din dorința de a ne implica  în vieţile copiilor mai puţin norocoşi, sperând ca prin această iniţiativă să oferim nu doar o bucurie celor mici, dar şi o şansă pentru o dezvoltare armonioasă. Invităm cât mai mulţi oameni să ni se alăture şi sperăm să colectăm cât mai multe maşinuţe şi alte jucării pentru copiii de la SOS Satele Copiilor. Îi invităm pe toți cei care vizitează Autovit.ro în căutarea unei mașini noi sau second-hand să ni se alăture în efortul de a colecta mașinuțe de jucărie noi sau second-hand pentru fiecare copil de la SOS Satele Copiilor”, a afirmat Mihai Cune, Business Manager Autovit.ro.

Campania se va desfăşura până pe 15 decembrie, în spaţiile special amenajate din incinta magazinelor Carrefour Orhideea, Carrefour Băneasa, Carrefour Militari, Carrefour Berceni, Carrefour Colentina şi Carrefour Vitantis, programul de colectare fiind, zilnic, între orele 08-22:00.  Jucăriile donate, de la maşinuţe, păpuşi, puzzle-uri sau alte jocuri, trebuie să fie într-o condiţie bună fie că acestea sunt noi sau second-hand. Acestea vor fi sortate şi igienizate, urmând să fie dăruite de Crăciun copiilor de la SOS Satele Copiilor. Iniţiativa este promovată cu ajutorul partenerului media, Kiss FM.

featured-350x250

Context social în România

Problema integrării sociale a copiilor este una de o importanță majoră pentru societatea românească actuală. Conform celui mai recent raport Eurostat copiii sunt cei mai expuşi cetăţeni ai Uniunii Europene, atât la sărăcie, cât şi la excluziune socială, iar România se confruntă cu una dintre cele mai grave situaţii din spaţiul comunitar. Datele demonstrează cât de importante sunt în continuare inițiativele care promovează incluziunea socială  a copiilor și susținerea organizațiilor care activează în acest domeniu.

Despre Autovit.ro

Autovit.ro este liderul pietei de anunturi auto din Romania. Platforma integrează anunțuri din următoarele categorii de vehicule: autoturisme second hand și noi, camioane si utilitare, motociclete, utilaje de construcții și  mașini agricole. Autovit.ro este o entitate complet separată de târgul Autovit. Autovit.ro face parte din Allegro Group  România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de comerț electronic, având în portofoliul său platforme de e-commerce și anunțuri de top: Mercador.ro și Compari.ro. La nivel internațional, Allegro Group Romania este parte integrantă a Allegro Group care, în 1999, și-a început activitatea în comerțul electronic în Polonia. Cu o experiență de peste 12 ani și dezvoltând platforme de shopping online în 17 tari pe 3 continente, Allegro Group este parte din grupul media multinațional Naspers care a achiziționat recent în România și retailerul online eMag.ro.

Despre Carrefour

Cu peste 9.900 de magazine în 33 de țări, grupul Carrefour este al doilea retailer mondial și numărul 1 în Europa. De peste 50 de ani, Carrefour se afirmă ca un partener zilnic pentru peste 25 de milioane de clienți din Europa, Asia și America Latină. Cu peste 3 miliarde de operațiuni la casă, prin intermediul tuturor activitaților sale, Grupul își asumă responsabilități economice, sociale și de mediu și garantează pentru calitatea produselor sale și securitatea clienților săi. În România, Grupul Carrefour numără 139 magazine dintre care 24 hipermarket-uri „Carrefour”, 72 supermarket-uri „Market”, 42 magazine de proximitate „Express” și un website de comerț online: www.carrefour-online.ro.

Despre SOS Satele Copiilor

SOS Satele Copiilor România a fost înfiinţată în anul 1990. Asociaţia implementează 3 programe la nivel naţional în Bucureşti, Sibiu şi Bacău oferind servicii de îngrijire de tip familial (Sate SOS), servicii de consiliere (Programe de Întărire a Familiei) şi servicii educaţionale (Maşina cu Jucării, Proiecte Educaţionale). În acest moment, peste 1000 de copii beneficiază direct de sprijinul asociaţiei SOS Satele Copiilor România şi peste 15000 de copii au interacţionat cu unul dintre programele SOS.

Facebook

Despre autor

avatar

Eu sunt Andra. Îmi place să descopăr locuri noi şi să le cutreier la pas. Mă scufund uneori în lectură, în căutarea unor momente de linişte care îmi încarcă bateriile. Scriu cu drag despre ceea ce mă face fericită, privind mereu la lucrurile bune din jurul meu. Iubesc ceaiul, ciocolata neagră şi oamenii zâmbitori. Pentru că şi eu sunt unul dintre ei:) Pentru mai multe pilule de optimism, încearcă şi aici www.zambetsisanatate.ro

2 comentarii

  1. avatar

    Extindeti va rog aceasta campanie si pentru alte magazine din tara, sunt convinsa ca nu numai cei din Bucuresti vor sa daruiasca jucarii copiilor defavorizati. Locuiesc in Constanta si mi-ar face placere sa stiu ca o jucarie din partea mea va bucura de Craciun un copil. Multumim!

Comentează