Anticoronavirus - exemple de implicare socială și soluții pentru gestionarea pandemiei

Auchan, primul retailer care introduce eticheta Nutri-Score pe produsele românești marcă proprie

0

Ce reprezintă eticheta Nutri-Score și de ce este aceasta importantă în achiziția alimentelor

În prezent, aproximativ 150 de articole din oferta Auchan conțin sistemul de etichetare Nutri-Score, o treime dintre acestea fiind produse de origine locală. Până la finalul acestui an, compania și-a propus adăugarea logo-ului Nutri-Score pe ambalajele majorității produselor marcă proprie create în România, respectiv o gamă formată din peste 400 de articole.

În continuarea misiunii sale de specialist alimentar și din dorința de a oferi clienților o vizibilitate completă asupra produselor alimentare pe care doresc să le achiziționeze, Auchan este primul retailer din România care marchează produsele marcă proprie create local cu logo-ul Nutri-Score, oferind astfel o transparență totală asupra informației nutriționale a unui produs.

Ce reprezintă Nutri-Score?

Nutri-Score este un sistem de etichetare care informează consumatorii cu privire la compoziția produselor alimentare, încurajându-i astfel să ia o decizie mai responsabilă ținând cont de caracteristicile nutriționale ale unui produs. Marcajul Nutri-Score, utilizat în mod voluntar de către Auchan, este un logo aplicat pe ambalajul produselor, care conține 5 litere de la A la E, iar pe fiecare produs litera aferentă este evidențiată.

Marcajul de la A la E nu măsoară dacă un produs este mai mult sau mai puțin sănătos, ci oferă fiecărui client posibilitatea de a face alegerile potrivite pentru el însuși. Avantajul acestui simbol este că el oferă consumatorului posibilitatea de a alege anumite alimente în mod responsabil. Un produs alimentar, cum ar fi de exemplu o cutie de cereale, poate fi clasat cu A, B, C sau D în funcție de rețetă.

Ne continuăm misiunea de a încuraja o alimentație mai sănătoasă și un consum mai responsabil, iar implementarea etichetării Nutri-Score reprezintă o nouă acțiune importantă în acest sens. Menită să informeze și să educe consumatorul cu privire la produsele pe care alege să le pună în coș, eticheta Nutri-Score este și o metodă rapidă de a face alegeri mai potrivite pentru o dietă echilibrată”, a declarat Tiberiu Dănețiu, Director Marketing Auchan Retail România.

Pentru menținerea unei alimentații variate și echilibrate, sistemul Nutri-Score recomandă selectarea alimentelor marcate cu literele A și B și consumul cu o frecvență mai redusă și în cantități mai mici pentru alimentele marcate cu literele D și E. De asemenea, alimentele cu Nutri-Score A sau B nu sunt neapărat mai scumpe.

Sistemul de etichetare Nutri-Score a fost creat în 2016, în Franța, cu scopul de a oferi informații nutriționale clare, vizibile și ușor de înțeles pentru toți consumatorii. La nivelul grupului Auchan, sistemul este utilizat încă din 2017 în țări precum Franța, Luxemburg, Portugalia, Spania și urmează a fi extins anul acesta și în Polonia. Auchan România a început procesul de afișare a logo-ului Nutri-Score pe produsele românești marcă proprie din decembrie 2020, având deja la raft, de 2 ani, alimente marcă proprie cu această etichetă, create în alte țări.

Despre Auchan Retail România

Auchan România are în portofoliu 33 de hipermarketuri Auchan, o rețea de 59 de magazine de proximitate MyAuchan, dintre care 50 în stațiile Petrom, și 5 supermarketuri Auchan. Cu peste 280.000 m2 suprafaţa netă de vânzare, o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro, Auchan propune celor circa 5 milioane de locuitori din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, permanent. Pe www.auchan.ro, Auchan prezintă peste 25.000 de produse, clienții având posibilitatea de a intra în posesia comenzilor plasate online fie prin ridicare din magazin – Click&Collect, din parcarea magazinului – Auchan Drive sau prin livrare la domiciliu standard sau expres. În 2021, Auchan a obținut medalia Customers’ Friend și statutul Customers’ Friend – Superior Excellence, confirmând calitatea excelentă a relațiilor cu clienții săi. Toate magazinele, depozitele și birourile gestionate de Auchan dețin certificarea Safe Guard care confirmă respectarea și implementarea corectă a celor mai bune practici de siguranță împotriva răspândirii COVID-19.

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine peste 30 000 de exemple de Bine despre România de la peste 30 de autori și colaboratori încă din 2006. Susținem și programe educaționale în diverse tematici și am lucrat cu aproape 10 000 de participanți în ultimii 20 de ani. La acest cont de autor publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele date care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. De Bine despre România.

Comentează

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.