Au mai rămas 46 de zile până la finalul competiției METRO – Starurile Comunității

0

Întreprinzătorii cu proiecte sociale, umanitare, culturale, educaționale sau de mediu se mai pot înscrie pentru câștigarea unuia dintre premiile competiției, până în 23 iulie. Prin recunoașterea devotamentului față de comunitate și a spiritului antreprenorial, METRO își propune să încurajeze și să susțină antreprenorii care se implică activ în dezvoltarea comunității din care fac parte.

2015_03_16_743x277

Mecanismul competiției METRO – Starurile Comunității

Până în 23 iulie, antreprenorii își pot înscrie poveștile în secțiunea dedicată – www.metro.ro/starurile-comunitatii. Poveștile care descriu implicarea în comunitate pot fi completate cu imagini și înregistrări video, pentru a atrage voturile publicului.  După încheierea perioadei de inscriere, cele mai votate 10 proiecte vor intra în faza de validare și vizite pe teren.

Echipa Fundației pentru Dezvoltarea Societății Civile (FDSC), partenerul METRO în dezvoltarea competiției, va valida pe teren cele mai votate 10 proiecte. Proiectele validate vor ajunge apoi în finala METRO – Starurile Comunității și vor fi supuse evaluării unui juriu format din experți în zone cheie pentru competiție (antreprenoriat, comerț, zona neguvernamentală și media specializată):

  • Gilles Roudy, Director General METRO Cash & Carry Romania
  • Radu Merică, Președinte al Camerei de Comerț și Industrie Româno-Germană
  • Marius Ghenea, antreprenor român, Profesor de Inovație și Antreprenoriat, autorul cărții “Antreprenoriat”
  • Lăcrămioara Botezatu, Redactor-șef CSRmedia.ro
  • Ionuț Sibian, Director Executiv Fundația pentru Dezvoltarea Societății Civile (FDSC)
  • Alice Stavride, Administrator CONCORDIA Development SRL și Director Administrativ al Organizației Umanitare CONCORDIA, câștigător METRO – Starurile Comunității, ediția 2014

Primii trei finaliști, în funcție de punctajul oferit de juriu, pe baza criteriilor din regulament, vor câștiga premii în valoare totală de 70.000 de lei. Astfel, premiul I constă în 30.000 de lei, premiul II – 20.000 de lei și premiul III – 15.000 de lei. În plus, ceilalți șapte finaliști vor fi recompensați cu vouchere de cumpărături în magazinele METRO Cash & Carry România, în valoare totală de aproximativ 5.000 de lei.

Despre METRO – Starurile Comunității

Competiția se adresează antreprenorilor care își împart succesul cu membrii comunității din care fac parte, prin acțiuni sociale, umanitare, culturale, de mediu sau educaționale. Prin cea de-a doua ediție a programului, METRO își propune să sublinieze importanța micilor afaceri în dezvoltarea comunităților locale, să încurajeze și să răsplătească inițiativele de responsabilitate socială la nivelul IMM-urilor.

METRO Cash & Carry este reprezentată în 26 de ţări cu peste 750 de magazine cash & carry. Cu peste 117.000 angajaţi în întreaga lume, compania a atins vânzări de aproximativ 31 miliarde € în anul financiar 2013/2014. METRO Cash & Carry este o divizie de vânzări a METRO GROUP, unul dintre liderii comerţului la scară mondială. În anul financiar 2013/2014, vânzările METRO GROUP au atins cifra de 63 miliarde €. Compania numără aproximativ 250.000 de angajaţi şi operează aproximativ 2.200 de locaţii în 30 ţări. Performanţa METRO GROUP se bazează pe forţa diviziilor sale de vânzări care operează în mod independent pe piaţă: Metro/Makro Cash & Carry – liderul internaţional în comerţul cu ridicata cu auto-servire, hypermarket-urile Real, Media Markt şi Saturn – lider pe piaţa bunurilor electronice şi electrocasnice din Europa şi magazinele universale Galeria Kaufhof. Informaţii suplimentare pe: www.metrogroup.de.

METRO Cash & Carry România este parte integrantă a METRO Cash & Carry Internaţional şi a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Astăzi, reţeaua numără magazine în 24 de oraşe. Distribuţia naţională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Pitești, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Brăila, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda. Informaţii suplimentare pe: www.metro.ro.

Despre autor

avatar

Eu sunt Andra. Îmi place să descopăr locuri noi şi să le cutreier la pas. Mă scufund uneori în lectură, în căutarea unor momente de linişte care îmi încarcă bateriile. Scriu cu drag despre ceea ce mă face fericită, privind mereu la lucrurile bune din jurul meu. Iubesc ceaiul, ciocolata neagră şi oamenii zâmbitori. Pentru că şi eu sunt unul dintre ei:) Pentru mai multe pilule de optimism, încearcă şi aici www.zambetsisanatate.ro

Comentează