Au colectat peste 8000 de jucării pentru copiii defavorizați

0

 Autovit.ro și Carrefour au colectat peste 8000 de jucării pentru copiii defavorizați

Campania “Masinuțele Bucuriei”, iniţiată de Autovit.ro alături de Carrefour România, a reuşit să strângă peste 8000 de jucării pentru copiii de la SOS Satele Copiilor. Acțiunea a avut ca scop oferirea unui cadou de sărbători pentru copii aflați sub protecția SOS Satele Copiilor din București, Bacău și Sibiu, precum și a copiilor care locuiesc împreună cu famillile biologice, dar beneficiază de serviciile educaționale și de consiliere oferite de asociație.

Timp de aproape două luni, sute de bucureșteni au venit în şase hipermarketuri Carrefour din București (Carrefour Orhideea, Băneasa, Militari, Berceni, Colentina şi Vitantis) pentru a dona jucării copiilor defavorizați. Jucăriile colectate vor fi distribuite în Ajunul Crăciunului celor aproximativ 1.000 de copii aflați în grija Asociaţiei SOS Satele Copiilor. Asociația implementează proiecte naţionale de integrare, educare şi consiliere pentru copii care provin din familii defavorizate.

“Suntem bucuroşi că iniţiativa Autovit.ro a reuşit să sensibilizeze foarte mulţi oameni care, în preajma sărbătorilor, s-au gândit şi la copiii mai puţin norocoşi. Suntem foarte încântați de numărul impresionant  de jucării pe care le-am strâns. Sperăm să putem aduce bucurie în sufletele micuților de la SOS Satele Copiilor şi să le oferim astfel o şansă pentru o dezvoltare armonioasă. Mulţumim tuturor partenerilor și donatorilor care ne-au sprijinit în acest demers!” a declarat Mihai Cune, Business Manager Autovit.ro.

“Mașinuțele Bucuriei este un proiect minunat care va înveseli sărbătorile micuților aflați sub protecția SOS Satele Copiilor. Doresc să le mulțumesc clienților Carrefour care au răspuns cu atâta entuziasm inițiativei Autovit.ro și Carrefour!” a declarat Andreea Mihai, Director Marketing al Carrefour România.

„Mulțumim tuturor celor care s-au implicat în această campanie  și suntem convinși că  jucăriile vor fi o surpriză foarte plăcută pentru copii! Sperăm că această acțiune să aducă speranţa în inimile copiilor din famillii defavorizate, care, fără un astfel de ajutor nu ar şti poate ce înseamnă sărbătoarea Crăciunului.“ a declarat  Carmen Brumă, Manager Departament Relații Publice și Atragere de Fonduri.

Campania s-a desfășurat în perioada 21 octombrie 15 decembrie și a fost promovată cu ajutorul partenerului media, Kiss FM. Acțiunea s-a bucurat și de sprijinul grădințelor “Just4Kids” și Bambi Step by Step.

Masinutele Bucuriei_foto 1

Despre Autovit.ro

Autovit.ro este liderul pietei de anunturi auto din Romania. Platforma integrează anunțuri din următoarele categorii de vehicule: autoturisme second hand și noi, camioane si utilitare, motociclete, utilaje de construcții și  mașini agricole. Autovit.ro este o entitate complet separată de târgul Autovit. Autovit.ro face parte din Allegro Group  România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de comerț electronic, având în portofoliul său platforme de e-commerce și anunțuri de top: Mercador.ro și Compari.ro. La nivel internațional, Allegro Group Romania este parte integrantă a Allegro Group care, în 1999, și-a început activitatea în comerțul electronic în Polonia. Cu o experiență de peste 12 ani și dezvoltând platforme de shopping online în 17 tari pe 3 continente, Allegro Group este parte din grupul media multinațional Naspers care a achiziționat recent în România și retailerul online eMag.ro.

Despre Carrefour

Cu peste 9.900 de magazine în 33 de țări, grupul Carrefour este al doilea retailer mondial și numărul 1 în Europa. De peste 50 de ani, Carrefour se afirmă ca un partener zilnic pentru peste 25 de milioane de clienți din Europa, Asia și America Latină. Cu peste 3 miliarde de operațiuni la casă, prin intermediul tuturor activitaților sale, Grupul își asumă responsabilități economice, sociale și de mediu și garantează pentru calitatea produselor sale și securitatea clienților săi.

În România, Grupul Carrefour numără 160 magazine dintre care 25 hipermarket-uri „Carrefour”, 78 supermarket-uri „Market”, 56 magazine de proximitate „Express” și un website de comerț online:www.carrefour-online.ro.

Despre SOS Satele Copiilor

SOS Satele Copiilor România a fost înfiinţată în anul 1990. Asociaţia implementează 3 programe la nivel naţional în Bucureşti, Sibiu şi Bacău oferind servicii de îngrijire de tip familial (Sate SOS), servicii de consiliere (Programe de Întărire a Familiei) şi servicii educaţionale (Maşina cu Jucării, Proiecte Educaţionale). În acest moment, peste 1000 de copii beneficiază direct de sprijinul asociaţiei SOS Satele Copiilor România şi peste 15000 de copii au interacţionat cu unul dintre programele SOS.

 

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează