Au colectat 16 tone de hartie

0

În doar 3  luni de la rebranding, Telekom Romania a colectat 16 tone de hartie cu vechea identitate.

De mai mulți ani, desfășurăm campanii de colectare hârtie în cadrul companiei, hârtie ce ajunge la companii de reciclare. Responsabilitatea faţă de mediu face parte din strategia noastră –  numai în 2013 s-au colectat şi trimis la reciclare peste 70 de tone de hârtie din companie.

Prin campania “Reciclăm şi Inovăm”, desfăşurată în perioada 29 septembrie – 14 noiembrie, Telekom Romania a dorit să inoveze modul în care hârtia reciclată poate fi folosită mai departe.

Reciclam si Inovam, proiect Telekom (6)

În aceasta perioadă, angajații au fost invitați să adune materiale tipărite pe hârtie cu vechea identitate și să le aducă la punctele de colectare stabilite în sediile companiei. Aceştia au fost informaţi cu privire la impactul pe care îl pot avea asupra mediului, adoptând un comportament responsabil şi mobilizator.

Prin implicarea angajaţilor şi cu ajutorul voluntarilor campaniei “Reciclăm şi Inovăm”, Telekom Romania a reuşit să colecteze peste 16 tone de hârtie.

Reciclam si Inovam, proiect Telekom (4)

În urma campaniei, compania va transforma hârtia reciclată în materiale pentru birou cu noul brand T, pe care le va oferi de Sărbători angajaţilor. Astfel, compania a redus consumul de hârtie pentru producerea de materiale cu noua identitate, cantitate de hârtie pentru producerea căreia ar fi fost necesară tăierea a peste 272 de copaci. Compania a inovat modul în care reciclarea poate fi integrată în creşterea unui brand şi a arătat că un efort minim pentru protejarea mediului are un impact concret în business.

Acţiunea de reciclare a fost realizată în parteneriat cu Antalis.

Reciclam si Inovam

Despre Telekom Romania

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu aproximativ 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Communications şi Telekom Romania Mobile Communications, noul brand oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi inedită: servicii de voce și date mobile 3G și 4G, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV, precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT&C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Brand-ul Telekom Romania este prezent pe piața românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom și COSMOTE România.

Telekom Romania este un brand care aparține Deutsche Telekom, una dintre companiile de top la nivel mondial, cu peste 142 milioane de clienți pentru servicii mobile, 31 milioane de linii fixe și peste 17 millioane linii broadband (la 31 decembrie 2013). Grupul oferă produse și servicii fixe, comunicare mobilă, Internet și IPTV pentru consumatori și soluții ICT pentru clienți din mediul de business. Deutsche Telekom este prezent în aproximativ 50 de țări și are circa 229.000 angajați la nivel mondial. Grupul a generat venituri de 60,1 miliarde euro  în anul financiar 2013 – mai mult de jumătate din această valoare în afara Germaniei.

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu 25 de autori și aproape 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria berii alături de InBev având atribuții de training pe mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente și conferințe: TEDx București, Allianz-Țiriac Management Conference, ASPEN Leadership Program, Leaders for Justice Program, Automotive Forum (Timișoara), “Conferința Anului Viitor”, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, TEDx Galați. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Comentează