Sursa si mai multe informatii pe iqads.ro
Faptele au fost acestea: pe 22 ianuarie, 30.000 de oameni din București și alte câteva mii din orașele din țară, Cluj, Sibiu, Constanța, Brașov, Ploiești, au ieșit în stradă pentru a protesta față de ordonanțele de urgență pe care le pregătește Guvernul. (Cele două ordonanțe, explicate aici pe înțelesul tuturor de jurnalistul Liviu Avram). Pe scurt, beneficiarii celor două ordonanțe de urgență sunt o serie de politicieni condamnați pentru faptele de corupție.
Protestatarii au mărșăluit pașnic, așa cum o arată mulțimea de copii care au participat la manifestație, unii de doar câteva luni, au adus elefanți de pluș, au cântat Un elefant se legăna și au avut un obiectiv clar: să se opună grațierii și amnistiei.
Ce au înțeles cei care au stat acasă și s-au uitat pe Romania TV și Antena 3: că are loc o lovitură de stat și că protestatarii au fost aduși în stradă de forțe oculte care au plătit 100 de lei de om, 50 de copil și 30 pentru capul de câine protestatar.
Moment în care s-a pornit iar o dezbatere veche: atâta timp cât CNA-ul nu reacționează la abaterile grave, care vizează dezinformarea și minciuna, poate ar trebui să reacționeze celelalte straturi ale societății.
Companiile, care girează un astfel de conținut, cumpărând spațiu de publicitate la televiziuni. Și cetățenii, care cumpără brandurile asociate cu propaganda și dezinformarea.
Cei de la Frontline au publicat azi o scrisoare deschisă, în atenția directorilor de agenții de publicitate, media și PR, semnată de președintele asociației, Raluca Feher (care scria ieri textul acesta). Ei cer retragerea publicității de la aceste posturi de televiziune.
Sursa: aici.