85% dintre români văd în ursul brun un simbol național. CARE E LEGĂTURA CU BEREA?

0

URSUS: 85% dintre români văd în ursul brun un simbol național

  • Ursul brun, regele pădurilor din România, este considerat un simbol național de către 85% dintre români, conform unui studiu URSUS derulat la nivel național*.
  • La aniversarea a 135 de ani, URSUS sărbătorește simbolul care i-a fost alături pe parcursul întregii sale existențe, celebrând sub semnul ursului.
  • Cu ocazia aniversării, URSUS marchează o nouă premieră și lansează o colecție de doze în ediție limitată, ce reinterpretează într-o manieră unică imaginea ursului brun.
  • Mai mult decât atât, pentru a marca 135 de ani sub semnul ursului, URSUS demarează un parteneriat de 3 ani cu organizația WWF România, prin care își propune să crească nivelul de conștientizare în ceea ce privește importanța ursului brun în țara noastră ca specie simbol.

                          URSUS_135 ani                                                                                                                                            

 O valoare națională și un motiv de mândrie – așa este descris ursul brun de către români, conform unui studiu desfășurat de URSUS la aniversarea a 135 de ani de existență.  82% dintre români sunt mândri că în țara noastră trăiesc urși bruni, regele pădurilor având în România cea mai mare răspândire din Europa, după Rusia.

Prezența ursului în munți nu este doar un motiv de mândrie națională, în același timp,  86% dintre români cred că este important ca pădurile noastre să fie populate de urși bruni, prezența acestora fiind dovada unui mediu sănătos și nealterat.

De asemenea, ursul brun are o imagine conturată puternic în ochii românilor,  principalele atribute pe care ei le asociază cu regele pădurilor fiind: puterea,  imaginea de lider, curajul, identitatea românească, dar și ideea de natură curată.

La aniversarea a 135 de ani de existență, URSUS sărbătorește ursul brun, care a fost simbolul mărcii URSUS încă de la începuturile producerii acestei beri.

”Pentru că ursul brun a fost alături de regele berii în România de-a lungul timpului în toate momentele-cheie, am vrut să aflăm ce simbolizează el pentru români. Am descoperit că 8 din 10 oameni asociază marca de bere URSUS cu imaginea ursului, așa că nu puteam să alegem un simbol mai potrivit pentru această aniversare decât însuși ursul, de la care URSUS a împrumutat nu numai numele, ci și personalitatea și un caracter puternic.declară Marian Olteanu, Senior Brand Manager URSUS.

Ca parte din campania aniversară, URSUS a creat o ediție unică de doze dedicată ursului brun românesc, pe care românii le pot achiziționa din magazinele din întreaga țară. Cele 5 design-uri diferite prezente pe dozele URSUS, reinterpretează imaginea ursului brun, într-o manieră originală.

O alta inițiativă importantă a campaniei este demararea unui parteneriat de 3 ani cu organizația WWF România, prin care URSUS își propune să crească nivelul de conștientizare în ceea ce privește importanța ursului brun în România ca specie simbol. Astfel, începând cu acest an, URSUS susține activitățile singurului Centru pentru Reabilitarea Urșilor Orfani din țara noastră și din Europa, ce va purta de aici înainte numele Centrul URSUS pentru Reabilitarea Urșilor Orfani. Centrul se află în Munții Hășmaș, departe de orice așezare umană și este singurul centru care oferă o șansă reală de supraviețuire puilor de urs orfani, folosind metode de reintroducere a acestora în mediul lor natural. Susținerea mărcii contribuie la asigurarea resurselor ce țin de buna funcționare a centrului: refacerea țarcurilor de pe traseul de reabilitare,  hrană pentru puii de urs și dezvoltarea resurselor umane din cadrul centrului.

*Studiul a fost efectuat de către compania Exact Cercetare și Consultanță în  perioada 20- 23 septembrie 2013, pe un eșantion de 495 persoane, cu vârsta cuprinsă între 18-50 ani, din mediul urban, prin metodologia CAWI (computer assisted web interviewing)*.

Eroarea maxima de esantionare este+/- 4.4%  la un nivel de incredere de 95%

 

Despre URSUS:

Atenția pentru o experienţă autentică a adus berii URSUS recunoaștere internaţională. URSUS Premium are 24 de medalii obținute la competițiile internaționale, pe 3 continente. Este câştigătoarea medaliei de aur la World Beer Cup, în 2008 – cea mai mare competiție pe plan mondial din industria berii. URSUS Black a fost medaliată de 4 ori la European Beer Star în Germania.

URSUS Premium oferă o experienţă unică. Datorită formulei cu 100% malț și 2 tipuri de hamei obţinem o bere de culoare aurie, cu un gust bogat, demnă de pofta unui Rege!

URSUS Black are la rândul lui o formulă aparte, cu 3 tipuri de malț: unul pentru gust, unul pentru culoare și unul pentru aromă. URSUS Fără Alcool oferă un gust de bere adevărată, mulţumită unei rețete unice, patentată european. URSUS Cooler, în cele două variante, vine către consumatorii săi cu o nouă propunere, combinând gustul autentic al berii URSUS cu limonada răcoritoare, având un conţinut redus de alcool.

Despre URSUS Breweries:

URSUS Breweries, parte din grupul SABMiller plc, este unul dintre cei mai mari producători de bere din România. Mărcile URSUS Breweries sunt: URSUS, Timișoreana, Ciucaș, Peroni Nastro Azzurro, Grolsch, Pilsner Urquell, Azuga, Redd’s și Stejar.

SABMiller plc este una dintre cele mai mari companii de bere din lume, cu participații în societăți producătoare de bere sau acorduri de distribuţie pe 6 continente. Mărcile Grupului includ beri premium internaționale, cum ar fi Grolsch, Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro si Pilsner Urquell, precum și o gamă excepţională de mărci locale cu poziții de lider, precum Aguila, Castle, Miller Lite, Snow si Tyskie. In afara SUA, SABMiller plc este, de asemenea, una dintre cele mai mari companii din lume care îmbuteliază produse Coca-Cola.

Mai multe informații despre URSUS gasiti pe www.ursus.ro si despre Ursus Breweries găsiți pe www.ursus-breweries.ro si www.desprealcool.ro

Facebook

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează