68.000 de copii au primit produse de îngrijire orală în cadrul campaniei Luna Sănătății Orale

0

Împreună, pentru zâmbete sănătoase!

68.000 de copii au primit produse de îngrijire orală în cadrul campaniei Luna Sănătății Orale
În ultimii doi ani, Colgate-Palmolive a desfășurat acțiuni educative în peste 300 de școli din România

Colgate Romania_Eroii zambetelor sanatoase

Ca în fiecare an, Colgate-Palmolive a pãstrat tradiția și a transformat luna martie în Luna Sãnãtãții Orale, cea mai importantã campanie educaționalã pe care Colgate o deruleazã de peste 10 ani în aproape toate țãrile lumii. Programul a promovat în rândul consumatorilor obiceiurile corecte pentru o îngrijire orală optimă prin diverse activități, având în prim-plan copiii și părinții. Sub sloganul „Împreună, pentru zâmbete sănătoase”, 68.000 de copii din clasele I-IV din peste 300 de școli din toată țara au participat la acțiuni educative și au învățat care sunt pașii unei igiene orale corecte și complete. Pentru a susține acest demers, Colgate-Palmolive a încheiat parteneriate cu medici dentiști din școlile primare și cu studenți stomatologi.

Luna Sănătății Orale este cel mai important proiect derulat de Colgate în aproape toate țările lumii. Sub sloganul „Împreună, pentru zâmbete sănătoase”, compania invită în fiecare an toți românii să se alăture campaniei educaționale și să contribuie la oferirea de produse de îngrijire orală copiilor din clasele primare din întreaga țară. Astfel, în 2014 și 2015, 1% din vânzările înregistrate pe parcursul lunii martie, s-au transformat în produse de îngrijire orală, care au fost donate de Colgate celor 68.000 de copii din peste 300 de școli din județe precum Cluj, Timiș, Galați, Bacău, Iași etc .

Toate instituțiile de învățământ din baza de date a Ministerului Educației au fost informate despre această acțiune, iar cele care au solicitat astfel de donații le-au primit în lunile aprilie și mai.

Seturile oferite conţin o mini-pastă de dinți Maximum Cavity Protection și o periuță de dinți Colgate, un caiet de colorat, precum și un pliant informativ despre igiena orală adresat părinților, pentru ca obiceiurile corecte de igienă orală să fie adoptate de întreaga familie. De altfel, Maximum Cavity Protection cu Agent de Neutralizare a Acizilor din ZaharuriTM este și vedeta campaniei Luna Sănătății Orale, fiind prima şi singura pastă de dinţi pentru întreaga familie care luptă direct împotriva acizilor din placa bacteriană, rezultați din zaharuri – cauza numărul 1 a apariției cariilor. Studiile au indicat că noul produs reduce leziunile carioase incipiente de pe dinţi cu 52%, un procentaj mult mai mare în comparaţie cu cel al unei paste obișnuite cu fluor, 32%. De asemenea, ajută la reducerea cu până la 20% a incidenţei cariilor noi.

Totodată, copiii au primit din partea specialiștilor sfaturi utile privind importanța periajului dinților de două ori pe zi timp de două minute cu pastă de dinți cu fluor, a vizitelor regulate la stomatolog, a schimbării periuței de dinți la trei luni și limitării gustărilor dulci între mese. Conform ultimelor studii privind igiena orală, numărul dinţilor care sunt cariați, plombați sau extraşi în fiecare an în rândul copiilor de 12 ani se ridică la 200.335.280. Din cauza afecțiunilor orale, performanța copiilor este afectată în ceea ce priveşte activităţile şcolare şi extra-şcolare. Afecţiunile orale, printre care cele parodontale și cariile dentare sunt cele mai răspândite probleme de sănătate din lume, afectând majoritatea copiilor de vârste şcolare, dar și adulţii.

De peste 200 de ani de existenţă, Colgate este recunoscut ca lider mondial şi local pe piața produselor de igienă orală, răspunzând prompt nevoilor specifice ale consumatorilor. Colgate este marca nr. 1, recomandată și utilizată de medicii dentiști din România , oferind o gamă variată de produse pentru îngrijirea orală.

###

Despre Colgate-Palmolive

Compania Colgate-Palmolive este lider mondial în îngrijirea orală, având ca obiectiv major îmbunătățirea sănătății orale pe întreg mapamondul. Compania deține mărci de top în categoria pastelor și periuțelor de dinți în diferite părți ale lumii, mărci recunoscute pe plan international: Colgate®, Colgate Total®, Maximum Cavity Protection plus Sugar Acid Neutraliser™, Sensitive Pro-Relief™, Max White One®, elmex®, meridol® și Duraphat®. Dezvoltarea de succes a companiei Colgate-Palmolive continuă prin lansarea de produse inovatoare și prin angajamentul puternic față de medicii stomatologi, pacienți și comunitățile din care face parte.

Pentru mai multe informații despre proiectele desfășurate de Colgate la nivel global, vizitați site-ul companiei, www.colgatepalmolive.com, și pentru informații specializate www.colgateprofessional.co.uk, www.colgateoralhealthnetwork.com, precum și www.colgate.ro.

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează