50.000 de participanti la a VII-a editie a „Celei mai mari ore de sport”

0
  • Peste 7.400 de participanți din 21 de orașe și peste 46.000 de spectatori;
  • Trei evenimente sportive organizate în aer liber, în București, Brașov și Mamaia, care au oferit peste 50 de clase de sport susținute de 116 antrenori naționali și 2 instructori internaționali;
  • Mai mult de 2.800 de persoane au primit teste medicale gratuite;
  • 2 cauze caritabile susținute de Fundația Telekom Romania;

În perioada iunie – iulie 2017, Telekom Romania, în parteneriat cu SmartAtletic a organizat, în București, Brașov și Mamaia, cea de-a VII-a ediție a festivalului de sport “Cea mai mare oră de sport”. În cadrul evenimentului au fost prezenți peste 50.000 de persoane, din 21 de orașe ale României, atât ca participanți la clase, cât și ca suporteri și spectatori.

„Faptul că am ajuns la cea de-a VII-a ediție a seriei de evenimente ”Cea mai mare oră de sport” si succesul acestora dovedește că din ce în ce mai mulți oameni înțeleg faptul că sportul și alimentația corespunzătoare sunt elementele de baza ale unei vieți sănătoase,” a declarat Ruxandra Vodă, Director Comunicare, grupul de companii Telekom Romania.

“În 2010, când am organizat în București prima ediție a festivalului <<Cea mai mare oră de sport>>, nu am avut timp să respirăm pe parcursul celor 12 ore de activitate. Era prima oară când se întâmpla în România un astfel de eveniment: 3 scene cu clase de fitness și cycling, mâncare sănătoasă, intrare gratuită pentru toată lumea. Au trecut de atunci 7 ani în care „ora de sport” s-a dezvoltat frumos, atât calitativ, cât și cantitativ. Este un festival sportiv, de responsabilitate socială de sănătate unic în România, tip caravană în 3 orașe, iar numarul total de ore de activități sportive și recreație ajunge la 36.” a spus Bogdan Antohe, Managing Partner Smart Atletic.

La București, Brașov și Mamaia au participat peste 50.000 de persoane. Totul a fost organizat în jurul a 35 de clase de fitness, coordonate de 118 instructori naționali și internaționali și a 18 zone de sport precum: cycling, streetworkout, freewheel, tenis de masă, fotbal, handbal, cross Up&Down, bootcamp etc. De asemenea, au fost puse la dispoziție 3 zone medicale în cele trei orașe menționate asigurate de BTL Romania, care au oferit peste 500 de teste EKG pentru depistarea sindromului de moarte subită și sesiuni de estetică medicală; Crucea Roșie a oferit cursuri de prim ajutor și resuscitare pentru 100 de copii și adulți. Fundația Leventer a oferit teste pentru depistarea cancerului de piele.

Nu în ultimul rând, prin intermediul evenimentului, Fundația Telekom Romania a susținut două cauze caritabile: 40 de familii fără venituri din județul Giurgiu vor primi alimente neperisabile, iar Hospice Casa Speranței va primi ajutor financiar pentru  copiii și adulții cu boli incurabilie din cadrul centrului, ca urmare a organizării crosului “Mișcarea face bine” din cadrul evenimentului “Cea mai mare oră de sport” de la Brașov.

Infografic

Despre Telekom Romania

Telekom Romania este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii.

În 2015, Telekom România a lansat noul concept comercial MagentaONE și a oferit pachete integrate de servicii fix-mobil într-o formă simplificată, adresate atât clienţilor persoane fizice, cât şi clienţilor companii. MagentaONE înseamnă un Call Center, o factură, o aplicație MyAccount (incluzând o aplicație mobilă). Prin MagentaONE, Telekom România își consolidează poziția de lider în furnizarea de soluții complete de telecomunicații și IT&C pentru companiile din România.

Brand-ul Telekom Romania este prezent pe piața locală din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom și COSMOTE România.

Telekom este un brand aparținând Deutsche Telekom, una dintre companiile lider global de telecomunicații integrate, cu peste 156 de milioane de clienți pe segmentul de telefonie mobilă, 29 de milioane de clienți pe segmentul de telefonie fixă și peste 18 milioane de clienți pe segmentul internet (la 31 Decembrie 2015).

Deutsche Telekom este prezent în peste 50 de țări și are aproximativ 225,000 de angajați în toată lumea.

Despre Fundația Telekom Romania

Fundația Telekom Romania Foundation este o organiație non-profit organization care susține mai multe categorii de persoane aflate în situații speciale, cauze sociale, copii diagnosticați cu boli grave, tineri talentați, și care răspunde solicitărilor umanitare provocate de calamități naturale. Fundația Telekom Romania este în mod activ implicată în identificarea oportunităților, dar și în rezolvarea situațiilor sociale dificile care apar în interiorul comunității.

Despre Dolce Sport

Dolce Sport, televiziunea de sport a Telekom Romania, este prezentă pe piața audio-vizuală din 2010. Între timp, conținutul Dolce Sport a fost difuzat prin intermediul a 4 canale SD (Dolce Sport 1, Dolce Sport 2, Dolce Sport 3 și Dolce Sport 4) și a două canale 2 HD (Dolce Sport 1HD și Dolce Sport 2HD). Programele lor pot fi urmărite prin intermediul platformei Telekom TV Web & Mobile platform sau prin aplicația Dolce Sport.

Despre Smartatletic

Înființat în 2004 de Ioan Stoica, fost membru al echipei de aur de ciclism a României, și de Vlad Stoica, finalist multiplu al triatlonului Ironman, Smartatletic a început ca o asociație sportivă. În 2011 s-a transformat într-o agenție pentru evenimente sportive, în paralel păstrându-și activă asociația.

Membrii fondatori au decis să se implice în promovarea sportului în masă prin organizarea unor evenimente și prin inducerea unui spirit sportiv.

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine peste 20 000 de exemple de Bine despre România de la peste 20 de autori și colaboratori încă din 2006. La acest cont de autor o să publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele informații care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. 10 ani De Bine despre România.

Comentează