2parale a susținut Pro Bono Campania World Vision, „Eu Cum Ajung La Școală?”

0

 Pe tot parcursul lunii aprilie, platforma de marketing afiliat 2Parale a promovat campania World Vision în rețeaua de site-uri partenere, pentru a susține cauza a 150 de copii din comuna Rebricea, județul Vaslui, care merg pe jos 10 kilometri până la școală. Campania avut drept obiectiv impulsionarea strângerii de fonduri în vederea achiziționării unui microbuz școlar pentru cei 150 de copii.

Dintre publisherii care au răspuns afirmativ apelului World Vision, se numără www.gustos.ro
www.tpu.ro, www.click.ro www.okmagazine.ro www.adevarul.ro, www.envy.ro www.kudika.ro, www.Garbo.ro, www.yuppy.ro, www.vbuy.ro, www.cursbnr.ro, www.horoscopdragoste.ro, www.rca-bun.ro, www.dindragoste.ro. Site-ul care a generat cele mai multe donații a fost www.tpu.ro, urmat de Internet Corp și Avocatnet.ro. Toate numele site-urilor care au susținut pro bono cauza World Vision vor fi inscripționate pe microbuzul care va fi cumpărat pentru cei 150 de copii din Rebricea. 

Campania 2Parale a fost derulată în paralel cu proiectul agenției  The Geeks –  minipoliticieni.worldvision.ro – dezvoltat, de asemenea, pro bono. Pe această platformă, utilizatorii au posibilitatea de a-i cunoaște pe Cosmin, Sebi și Marian,  mini-politicienii din Rebricea care pledează pentru o șansă la un viitor mai bun.  Vizitatorii își pot vota candidatul favorit, fiecare vot presupunând donarea unei sume la alegere pe site-ul organizației – www.worldvision.ro. La sfârșitul lunii mai, World Vision România va anunța câștigătorul, mini-politicianul care a atras cele mai multe voturi și, implicit, fonduri pentru microbuz.

Mai sunt doar 3 zile în care puteți susține campania „Eu cum ajung la școală?”. Astfel, cei care doresc să vină în ajutorul celor 150 de copii care merg pe jos kilometri întregi pentru a ajunge la școală, sunt invitati pe pagina www.worldvision.ro, unde pot dona o sumă la alegere și, astfel, pot contribui la achiziționarea mult doritului microbuz școlar.  

www.worldvision.ro

 


Despre World Vision România

World Vision România este o organizaţie creştină, care pune în centrul activităţii sale nevoile pentru educaţie, sănătate, creştere spirituală ale copiilor. Ne concentrăm asupra muncii cu copiii, familiile şi comunităţile din care aceştia fac parte, în special din mediul rural, în scopul depăşirii sărăciei şi nedreptăţii. Acţionăm prin programe de dezvoltare, advocacy și intervenţie umanitară de urgenţă. 

 

World Vision România este o organizaţie parteneră a World Vision International, prezentă în peste 100 de ţări din întreaga lume.  Organizaţia World Vision desfăşoară de de 21 ani în România programe în peste 200 de comunităţi rurale din 8 judeţe. De-a lungul timpului am  oferit sprijin pentru mai mult de 50.000 de copii și 300.000 de adulți.

Având la bază valori creștine, lucrăm cu persoanele cele mai vulnerabile din lume, indiferent de religie, rasă, etnie sau gen. Prin activități de reintegrare familială, dezvoltare comunitară, proiecte medicale, programe de educație și dezvoltare economică, asistență umanitară în cazul situațiilor de urgență, încercăm să stimulăm o atitudine activă și implicarea în schimbarea condiției de sărăcie din România, având în centrul atenției bunăstarea copilului.  

Despre campania „Eu cum ajung la școală?”

• perioada de derulare: 7 decembrie 2011 – 20 mai 2012

Campania adresează problema a peste 150 de copii din comuna Rebricea, județul Vaslui, care merg pe jos, zilnic, peste 10 kilometri, pentru a ajunge la școală. Pornind de la acest aspect, principalul obiectiv al campaniei este strângerea de fonduri în vederea achiziționării unui microbuz  care să asigure transportul celor 150 de copii la școală. Totodată, prin această campanie, World Vision România dorește să atragă atenția românilor asupra lipsei accesului la educație pentru copiii defavorizati din mediul rural  şi să îi mobilizeze să ia atitudine în vederea îmbunătăţirii condiţiilor sociale şi de educaţie ale acestor copii.

 

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu 25 de autori și aproape 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria berii alături de InBev având atribuții de training pe mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente și conferințe: TEDx București, Allianz-Țiriac Management Conference, ASPEN Leadership Program, Leaders for Justice Program, Automotive Forum (Timișoara), “Conferința Anului Viitor”, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, TEDx Galați. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Comentează

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.