25 000 de euro donație pentru Habitat for Humanity România

1

În cadrul Campaniei Habitat for Humanity România „Adevărul este în inima ta”

Porsche România a donat o sumă importantă de bani pentru a ajuta mai multe familii să locuiască în condiţii decente

Viziuna Habitat for Humanity este „O lume în care toți oamenii au posibilitatea să locuiască decent”. Conform statisticilor Eurostat, în România peste 5 milioane de persoane trăiesc în condiţii de locuit precare şi inadecvate, iar 1 milion de oameni nu au încălzire, apă potabilă sau toaletă. În acest context, Habitat for Humanity România a lansat pe 6 decembrie 2011 campania „Adevărul este în inima ta”.

Porsche România a răspuns la apelul Habitat for Humanity România şi a donat 25.000 de Euro pentru
a contribui şi în cadrul acestei campanii la programele Habitat for Humanity de eliminare a condiţiilor de locuit inumane şi în sărăcie extremă.

„Deşi susţinerea campaniei „Adevărul este în inima ta” vine de data aceasta în preajma sărbătorilor de iarnă, perioadă în care suntem cu toţii, mai mult ca oricând, înclinaţi către gesturi frumoase, Porsche România a dezvoltat între timp o strânsă colaborare cu Habitat for Humanity România şi s-a implicat în numeroase proiecte ale fundaţiei, desfăşurate pe tot parcursul anului. Considerăm că s-a stabilit o tradiţie frumoasă şi intenţionăm s-o respectăm şi pe viitor”, declară Anca Ghenescu, Corporate PR, Porsche România.

Aceasta nu este prima colaborare dintre Habitat for Humanity România şi Porsche România. Suportul Porsche România este constant şi de durată, compania susţinând reconstrucţia caselor după indunaţiile din 2010, campania „Dăruieşte demnitate”, dar şi proiectul Big Build 2011, când peste 800 de voluntari au construit 10 case în 5 zile.

În 15 ani de activitate Habitat for Humanity România a ajutat peste 8.000 de oameni să locuiască în condiţii decente. Pentru zeci de mii de familii nevoia urgentă încă există. Până la 31 ianuarie 2012 puteţi susţine în continuare misiunea Habitat for Humanity România prin:

– donaţii de 2 Euro prin SMS la numărul 859, valabil în reţelele Vodafone, Orange şi Cosmote;

– donaţii de 5 Euro prin apel la numărul de telefon 0900900590, valabil în reţeaua Romtelecom;

Sau pe perioadă nelimitată prin:
– donaţii on-line (tranzacţie securizată);
– donaţii prin transfer bancar în umrătoarele conturi IBAN deschise la BRD Oradea:
RON: RO25 BRDE 050S V150 1751 0500;
USD: RO60 BRDE 050S V150 1778 0500;
EUR: RO39 BRDE 050S V251 4597 0500;
Mai multe detalii despre campanie pe www.habitat.ro.


Această campanie este susţinută de: Orange, Cosmote, Vodafone, Radio Romania, Radio 3 Net, Radio România Actualităţi, Radio România Bucureşti FM, Radio România Cluj, Radio România Oltenia – Craiova, Radio România Iaşi, Radio Sud, Agenda Construcţiilor, Idel Decor, Casa Construct, The Money Channel, TLC Channel, Discovery Channel, Animal Planet, Trilulilu, Hollywood Multiplex, Zoom TV (Monopoly media), Gazeta de Sud, www.craiova.ro, Cocor Mediachannel, Phoenix Media, Open Times, Independent Media, www.e-redus.ro, www.grouprice.ro, www.urbandeals.ro, www.goldendeals.ro, Agenţia de publicitate Godmother, GMP PR şi fotograful profesionist Sorin Onişor.

Habitat for Humanity este o organizaţie non-profit a cărei misiune este să elimine lipsa de adăpost şi locuirea sărăcăciosă a persoanelor din întreaga lume. La nivel global, Habitat for Humanity a construit şi reabilitat peste 500.000 de locuinţe pentru 2.5 milioane de persoane din mai mult de 3.500 de comunităţi, în 80 de ţări de pe întreg globul. Habitat for Humanity România (Habitat pentru Umanitate) a ajutat până în acest moment peste 2.660 de familii prin programele desfăşurate în ţară, prin intermediul celor 7 filiale active ale sale: Beiuş, Cluj, Comăneşti, Craiova, Piteşti, Ploieşti şi Rădăuţi.

 

 

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.