Anticoronavirus - exemple de implicare socială și soluții pentru gestionarea pandemiei

12 tineri descifrează tainele marketingului experiențial în tabăra iMKreative Camp

0

12 tineri își antrenează  ideile în cea mai creativă tabără a verii: iMKreative camp, organizată de Școala de Valori, care se adresează tinerilor cu vârsta între 14 și 19 ani şi se desfăşoară  în perioada 3-7 iulie, în orașul Câmpulung Muscel. 

Chiar dacă nu ai studiat marketing și advertising în liceu, o carieră în acest domeniu poate fi mai aproape decât crezi. La Școala de Valori îți antrenăm ideile creative și te învățăm să pui la cale campanii de promovare și marketing pentru produse în cadrul unei tabere de dezvoltare personală și profesională prin care îți vom demonstra că poți ajunge un consultant în servicii de marketing performant, atât timp cât ai alături o echipă de colegi pasionați, dedicați și cu o atitudine pozitivă molipsitoare!

iMKreative camp (1)

iMKreative Camp este un program de tip tabără de vară care încurajează tinerii liceeni să urmeze o carieră în marketing indiferent de domeniul studiilor acestora. În cadrul taberei participanții vor lucra alături de traineri Școala de Valori pentru a își dezvolta abilitățile de comunicare, muncă în echipă și ideație.

Motivul principal al participării mele din tabără este dorința mea de a profesa în acest domeniu. Poate e ciudat faptul că sunt pasionată de acest lucru la fel cum ar fi cineva de medicină, doar că sunt pur și simplu fascinată de faptul că putem găsi idei și inspirație în lucrurile mărunte din viața de zi cu zi.” a spus Sabina Atodiresei, participantă iMKreative Camp.

În procesul de învățare vor fi ghidați de Maria Predoiu, președinte al consiliului director IAA, specialist în marketing cu o experiență de peste 15 ani în business în cadrul companiei cu cea mai bună școală de leadership și de marketing, Procter & Gamble. Experientă locală, regională în marketing precum şi abilităţile de  trainer certificat  pentru multiple competențe fac ca Maria să fie cel mai bun ghid al tinerilor pentru a descoperi calea comunicării şi a advertisingului creativ.

iMKreative camp (2)

Astfel, 12 tineri au dat startul unei experienţe de învăţare şi sunt gata să afle secretele inovației, marketingului și să treacă prin etapele dezvoltării unui produs în cele 5 zile pline de provocări, discuții și multe activități creative menite să le dezvolte gândirea critică, capacitatea de lucru în echipă şi abilităţile de prezentare, skill-uri extrem de utile pentru o carieră în marketing.

Mai multe detalii despre tabără iMKreative Camp puteți citi la: http://scoaladevalori.ro/imkreative-camp/

Despre autor

avatar

Școala de Valori este o organizație non-guvernamentală apărută în 2009 ca urmare a unei idei îndrăznețe a mai multor tineri întreprinzători. În toate ”viitorurile posibile”, vor avea succes aceia care își explorează potențialul și învață să se auto-depășească, colaborează cu celelalte generații și caută activ oportunități astfel încât să contribuie la transformarea societății, oferind bunăstare generațiilor prezente și viitoare. Misiunea Școlii de Valori este aceea de a călăuzi tinerii să învețe să devină creatorii propriilor lor vieți, fiind singura asociație din România care implementează în programele sale educația centrată pe valori. Acest model educațional implică dezvoltarea de competențe împărțite pe patru arii: dezvoltarea caracterului, explorarea personalității, implicare civică și well-being. Școala de Valori dezvoltă patru programe educaționale naționale: Adoptă un Liceu, Excepționalii, Laboratorul de Cariere și Arcademia prin care contribuie activ la dezvoltarea educației din România, oferind cunoaștere și îndrumare adolescenților, tinerilor și profesorilor.

Comentează

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.