12.000 RON, prima investiţie Lilly România în parteneriatul strategic cu United Way

0

 Lilly România a celebrat 20 de ani de prezenţă continuă pe piaţa locală prin lansarea parteneriatului strategic de CSR (responsabilitate socială corporatistă) Lilly –  United Way România – continuare a unei tradiţii de peste 90 de ani la nivel global;

Cu ocazia “Lilly Global Day of Service” (ziua mondială Lilly în serviciul comunităților), adoptată și de Lilly România în acest an,  20 de voluntari Lilly au renovat spaţiul folosit de tinerii şi adolescenţii cu dizabilităţi mintale din cadrul Asociaţiei Sfânta Ana, proiect susţinut de United Way România;

Compania care acum 90 de ani a oferit pentru prima dată pacienţilor cu diabet zaharat accesul la tratamentul cu insulină, a celebrat 20 de ani de prezenţă pe piaţă în România printr-o conferinţă de presă dedicată. Lilly România a anunţat, cu această ocazie, lansarea parteneriatul strategic de CSR cu United Way România precum şi rezultatele obţinute până acum pe plan local.

La eveniment au participat:

D-l Luca Visini, Director General, Eli Lilly România

D-na Cristina Damian, Director Executiv, Fundaţia United Way România

D-na Mihaela Voivozeanu, Coordonator de Proiect, Asociaţia Sfânta Ana

Lilly România a marcat cei 20 de ani de activitate în România, printr-o abordare nouă,  specifică “ajungerii la maturitate” şi anume facilitarea implicării directe a membrilor echipei Lilly România în proiecte de responsabilitate socială corporatistă, în tandem cu implicarea Lilly la nivel global şi local. Această metodă a fost identificată şi stabilită prin parteneriat cu United Way şi se axează pe două direcţii:

–          Decizia oricărui angajat Lilly de a voluntaria într-un proiect social este susţinută de companie prin alocarea de una sau mai multe zile libere suplimentare în acest scop;

–          Decizia oricărui angajat Lilly de a dona pentru cauzele sociale susţinute de United Way este încurajată de către companie prin donarea unei sume echivalente – astfel impactul fiecărei contribuţii se dublează;

Contribuţia Lilly România în parteneriatul cu United Way România poate ajunge până la câteva zeci de mii de RON, suma finală fiind dată de numărul donaţiilor făcute de angajaţi precum şi de suma aleasă de aceştia.

Asociaţia Sfânta Ana a fost primul proiect selectat de United Way pentru a beneficia de parteneriatului Lilly România – United Way. Cele 200 de persoane de la centru au acum o bucătărie nouă unde pot servi masa în condiţii decente.  Investiţia a fost estimată la 12.000 RON

„Mulţumim, în primul rând pentru faptul că am fost selectaţi pentru a beneficia de acest parteneriat nou lansat. Am reuşit, cu ajutorul lor, să dotăm bucătăria unde zi de zi tinerii cu dizabilităţi vin la noi la centru pentru a servi 3 mese pe zi. Acest ajutor înseamnă foarte mult pentru tinerii care au făcut progrese considerabile, dar si pentru familiile lor. Ei înţeleg astfel că oamenii nu i-au uitat, le pasă de condiţia lor şi îi ajută”, a declarat Mihaela Voivozeanu, Coordonator de Proiect, Asociaţia Sfânta Ana.  

“Multumim United Way pentru seriozitate şi profesionalism şi suntem bucuroşi că roadele acestui parteneriat au început deja să se vadă odată cu proiectul Lilly Global Day of Service – de pe 11 octombrie, când, la nivel mondial, voluntarii Lilly au avut o zi alocată din oficiu pentru implicare, dacă au dorit. Peste 20,000 de angajaţi Lilly din 40 de ţări s-au implicat, iar în România o echipă de 20 de voluntari Lilly, în parteneriat cu United Way au participat la renovarea unui imobil al Asociaţiei Sfânta Ana pentru copiii și tinerii cu dizabilităţi mintale”, a declarat  Luca Visini, Director General, Eli Lilly.

 

“La nivel global Lilly este un partener strategic pentru noi, implicându-se de mai bine de 90 de ani în cauze sociale şi contribuind cu peste 220 de milioane de dolarila United Way.Ne bucură lansarea acestui parteneriat şi în România, deoarece compania Lilly va susţine astfel proiecte în trei domenii foarte importante, ce reprezintă fundamentul unei vieţi mai bune: educaţie, sănătate şi integrare economică şi socială pentru a oferi persoanelor dezavantajate şansa la o viaţă mai bună”, a declarat Cristina Damian, Director Executiv United Way România.

Despre United Way România:

United Way România este o fundaţie românească independentă afiliatăla United WayWorldwide care are ca scop îmbunătăţirea calităţii vieţii în comunitate prin încurajarea donaţiilor individuale, corporatiste şi a voluntariatului pentru ca toată lumea să aibă şanse egale la educaţie, sănătate şi un venit decent.

Prin efortul cumulat al tuturor partenerilor – 45 de companii şi 3.200 de donatori – în 2011 am ajutat peste 6.500 de persoane din cele mai dezavantajate grupuri din comunitate: copii ce provin din familii cu dificultăţi socio-economice, tineri cu dizabilităţi, vârstnici singuri, cu venituri mici şi persoane cu probleme grave de sănătate sau fără adăpost. http://www.unitedway.ro/romana/index.html

Despre Eli Lilly and Company:

Lilly este una dintre companiile lider în sfera celor bazate pe cercetare medicală și inovație. Lilly dezvoltă un portofoliu de produse farmaceutice atât în laboratorele proprii prezente în diverse țări cât și prin intermediul colaborărilor cu organizații științifice de profil, renumite pe plan internațional. Prin intermediul produselor farmaceutice inovative şi informaţiei medicale de ultimă oră, Lilly își propune să ofere societății răspunsuri la probleme de sănătate majore cu care se confruntă pacienții pe plan global. Sediul central se află la Indianapolis, Indiana, SUA. www.lilly.com.

 

Facebook

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează