1000 de corporatiști luptă pentru a reda demnitatea celor care suferă de boli incurabile

0

Diplome de apreciere pentru CGS

În primele patru luni ale anului, aproape 1000 de angajați ai unei companii multinaționale din România au ales să se implice în campania „2% pentru demnitate”. Printr-un gest simplu de redirecționare a 2% din impozitul pe venit, ei au strâns peste 27 000 Euro, pentru îngrijirea celor aflați în cursa cu o boală incurabilă. Campania „2% pentru demnitate” a fost lansată în primăvara acestui an de către HOSPICE Casa Speranței și promovează facilitatea fiscală prin care persoanele fizice pot redirecționa 2% din impozitul pe venit plătit către stat în anul precedent pentru susținerea activității unei organizații non-profit. Acest mecanism există de 12 ani și este singurul care permite persoanelor fizice să ajuțe cu o sumă de bani o cauză umanitară fără niciun cost.

Printre susținătorii acestei campanii se numără și cel mai mare furnizor de servicii outsourcing, din România, compania multinațională Computer Generated Solutions (CGS) Romania. Compania a devenit un susținător al campaniilor HOSPICE Casa Speranței încă din anul 2012, concentrându-se, în special, pe campaniile de redirecționare a 2% din impozitul pe venit.

Prin promovarea campaniei „2% pentru demnitate” în rândul angajaților săi, CGS Romania a adunat anul trecut peste 600 de formulare, materializate în peste 180 de zile de internare în unitatea cu paturi a HOSPICE Casa Speranței.
În primele patru luni ale anului 2015, aproape 1000 dintre angajații CGS Romania, din București și Brașov, au completat formularele de redirecționare a 2% din impozitul pe venit, asigurând, astfel, 225 de zile de internare și 400 de vizite de îngrijire la domiciliul pacienților care suferă de boli incurabile.

Angajații CGS Romania s-au implicat în această campanie, nu numai prin simpla donație, ci și prin faptul că și-au dedicat timpul și energia promovării acestei cauze și dincolo de porțile companiei, în rândul apropiaților și al familiilor.

Fondată în New York, SUA, în 1984, CGS Inc furnizează soluţii tehnologice de afaceri, comerţ electronic, consultanţă, servicii de mesagerie, dezvoltare de aplicaţii software şi servicii de training, deservind clienți din America de Nord, Europa, Asia, Orientul Mijlociu și Africa.CGS România acoperă întreaga gamă de servicii asociate activităţii de call center: Help Desk, Externalizarea procesului operaţional (BPO), Achiziţia clienţilor noi, Customer Care, Fidelizarea & Retenţia clienţilor. CGS Romania operează 24/7/365, oferind o serie de soluţii de front şi back-office în 18 de limbi străine, cu aproape 3.000 angajaţi în locaţiile din Bucureşti, Brasov, Sibiu și Târgu Jiu.

***
HOSPICE Casa Speranței, organizație non-profit înființată în 1992, a introdus conceptul de îngrijire paliativă în România. HOSPICE este cea mai mare fundație din țară, care oferă gratuit servicii specializate de acest tip. (www.hospice.ro)
Organizația își desfășoară activitatea în Brașov și București, îngrijind copii și adulți diagnosticați cu boli incurabile. HOSPICE a dezvoltat servicii complete de îngrijire paliativă, care sunt oferite în centre de zi, ambulatorii și unități proprii pentru internare, la domiciliul pacienților și în spitalele partenere.
HOSPICE Casa Speranței dezvoltă îngrijirea paliativă la nivel național și internațional prin informare, prin programe educaționale dedicate profesioniștilor, pacienților și comunității și prin îmbunătățirea legislației în materie.

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu 25 de autori și aproape 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria berii alături de InBev având atribuții de training pe mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente și conferințe: TEDx București, Allianz-Țiriac Management Conference, ASPEN Leadership Program, Leaders for Justice Program, Automotive Forum (Timișoara), “Conferința Anului Viitor”, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, TEDx Galați. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Comentează