1 milion de euro la Bursa de Fericire

0

DĂRUIEŞTE VIAŢĂ ŞI OGILVY&MATHER ANUNŢĂ PRIMUL MILION DE EURO LA BURSA DE FERICIRE

Ziua Internaţională a Fericirii – Bursa de fericire, platforma online de strângere de fonduri, în care românii pot investi pentru dotarea secţiilor de oncologie din spitalele din ţară, lansată de Asociaţia Dăruieşte Viaţă alături de Ogilvy&Mather România, a atins rezultate neaşteptate în primele trei luni de la deschidere. Astfel, prin implicarea acţionarilor generoşi din România, care au investit în fericire, Bursa de Fericire are în acest moment un fond de 1 milion de euro.

Actiune_Bursa-de-fericire

„Ideea acestui proiect a prins contur în momentul în care am văzut rezultatele celor mai recente studii de piaţă care confirmau un nivel foarte scăzut al gradului de fericire în rândul românilor. Bursa de fericire a fost practic soluţia pe care am găsit-o la această problemă, prin care ne-am propus să oferim mai multă fericire românilor generoşi, care fac fapte bune pentru cei care au cu adevărat nevoie, în cazul nostru bolnavii de cancer. Acum, la trei luni de la listare, ne bucurăm de rezultatul pe care l-am obţinut: 1 milion de euro investiţi în fericire. În continuare, ne bazăm pe fericirea venită din dividende şi mergem mai departe cu campania pentru a ridica şi mai mult indicatorul fericirii în rândul românilor,” afirmă Loredana Caradimu, Strategic Planning & Business Development Director Ogilvy&Mather România.

Deschisă la finalul lunii noiembrie 2013, în cadrul unui eveniment desfăşurat la Banca Naţională a României, prin implicarea mass-media şi a unor personalităţi publice renumite în domeniul economic, artistic şi cultural, Bursa de Fericire are până în prezent 3000 de acţionari, atât din rândul companiilor, cât şi din rândul persoanelor fizice, şi peste 400.000 de acţiuni vândute. Prin campania de comunicare, Bursa de Fericire a atins aproximativ 4 milioane de oameni din întreaga ţară.

„Ne bucurăm foarte mult că am reuşit împreună cu Ogilvy&Mather România, având ca partener media PRO TV, alături de susţinerea celor peste 3000 de acţionari care au investit în Bursa de fericire până în prezent, să facem paşi mici, dar importanţi, în direcţia dotării spitalelor oncologice din România. Vom direcţiona fondurile strânse în dotarea principalelor centre onco-hematologice din ţară cu camere sterile şi crearea condiţiilor necesare pentru ca fiecare bolnav de cancer să aibă acces la condiţii moderne de tratament şi diagnosticare,” a declarat Carmen Uscatu, preşedinte al Asociaţiei Dăruieşte Viaţă.

Mai mult, pentru a celebra fericirea, în luna martie şi în special de Ziua Internaţională a fericirii, în data de 20 martie, Bursa de Fericire face un apel către toţi oamenii generoşi să facă fapte bune care să aducă în final un zâmbet pe faţa unei alte persoane. Momentul de bucurie poate fi imortalizat şi publicat pe o reţea socială folosind hash tag-ul #bursadefericire, alături de povestea gestului. În final, pot fi nominalizaţi alţi trei prieteni să facă acelaşi gest în următoarele 24 de ore pentru a aduce şi mai multe zâmbete. Lanţul online numără peste 670 de zâmbete până în prezent.

Până la data de 25 mai 2014, oricine poate deveni acţionar la Bursa de Fericire, fară niciun cost, prin redirecţionarea a 2% din impozitul pe venit dat deja statului în 2013. Pentru a deveni acţionar al Bursei de Fericire sau pentru a afla mai multe informaţii despre proiect, vă rugăm vizitaţi www.bursadefericire.ro

DESPRE ASOCIAŢIA DĂRUIEŞTE VIAŢĂ
Fondată în 2012, Asociaţia DĂRUIEŞTE VIAŢĂ a fost creată cu scopul continuării, într-un mod profesional, a misiunii începută în regim de voluntariat, dedicându-ne cu precădere identificării de soluţii care să crească şansa la VIAŢĂ a bolnavilor de cancer din România. În prezent, echipa formată din Carmen Uscatu, Oana Gheorghiu şi Bianca Voinescu se dedică, în principal, proiectelor de strângere de fonduri, având ca obiectiv principal modernizarea şi dotarea clinicilor din România astfel încât un număr cât mai mare de pacienţi să poată beneficia de tratament. Asociaţia sprijină, cu ajutorul voluntarilor, toţi pacienţii care îi solicită ajutor pentru a obţine dreptul la tratament în ţară sau în străinătate, a doua opinie medicală etc.

DESPRE OGILVY&MATHER ROMÂNIA
Ogilvy&Mather România face parte din reţeaua internaţională Ogilvy, parte a WPP, unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare la nivel mondial. Ogilvy&Mather România oferă servicii de comunicare integrată – publicitate, relaţii publice, activare de brand si shopper marketing, servicii de marketing digital, precum şi strategie şi cumpărare de media – prin agenţiile sale specializate. Portofoliul de clienţi cuprinde companii pentru care Ogilvy&Mather Romania dezvoltă campanii de comunicare atât la nivel internaţional, cât şi local – Ford, IBM, Mondelez, COSMOTE, Germanos, Millennium Bank, Campofrio, Pfizer, Adrem, Bayer şi multe alte companii de renume. Astfel, grupul Ogilvy îmbină experienţa de comunicare pe piaţa românească cu know-how-ul internaţional conferit de apartenenţa fiecărei agenţii din grup la reţele de comunicare globale specializate.

Facebook

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 12 ani de experiență ca trainer pentru circa 7000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează