Anticoronavirus - exemple de implicare socială și soluții pentru gestionarea pandemiei

Ziua Internațională a Mediului: Mars își menține angajamentul de intensificare a acțiunilor climatice și confirmă că este pe drumul cel bun pentru atingerea obiectivelor de sustenabilitate

0

În acest an, cu ocazia Zilei Internaționale a Mediului Înconjurător, pe lângă eforturile depuse pentru combaterea pandemiei COVID-19, Mars își reafirmă angajamentul de intensificare a acțiunilor climatice și de menținere a unei strategii de business care să aibă un impact pozitiv asupra oamenilor și asupra planetei, reducând în același timp riscurile unor viitoare șocuri globale. De asemenea, această zi este un bun prilej pentru a saluta rezultatele obținute până acum în urma implementării planului de sustenabilitate.

5 iunie marchează Ziua Internațională a Mediului Înconjurător, este o zi desemnată de ONU pentru a atrage atenția lumii că este nevoie să acționăm pentru a ne proteja mediul înconjurător. Tema din acest an, Time for Nature, nu reflectă doar provocările globale în materie de mediu, ci și situația nemaiîntâlnită provocată de pandemia actuală și obligația tuturor de a proteja planeta, având astfel grijă de siguranța și sănătatea oamenilor. Mars, unul dintre cei mai mari producători de alimente și hrană pentru animale din lume, sărbătorește această zi specială prezentând câteva dintre realizările amplului său plan de sustenabilitate, dar și analizând modul în care va acționa în continuare.

  1. Reducerea consumului de apă în producția de orez

Agricultura folosește în prezent 70% din cantitatea de apă disponibilă la nivel global, astfel utilizarea eficientă a apei devine esențială pentru a asigura un echilibru pe termen lung între producția alimentelor esențiale și conservarea ecosistemelor naturale. La nivel global, culturile de orez necesită cel mai mare consum de apă, utilizând aproximativ 40% din toată apa folosită pentru irigații, reprezentând totodată hrana a peste 3,5 miliarde de oameni. Iar estimările arată că, până în 2050, cererea se va dubla. Ținând cont de toate aceste aspecte, este nevoie de adoptarea unor măsuri pentru reducerea consumul de apă și educarea fermierilor de orez pentru o abordare sustenabilă a ecosistemului.

Acesta este și obiectivul Mars: să vină în sprijinul fermierilor de orez. Prin intermediul platformei Sustainable Rice, în cadrul căreia Mars este un membru important, fermierii pot învăța cum să reducă cu 30% consumul de apă și cu 90% emisiile de gaze cu efect de seră, fără însă a reduce randamentul producției de orez. În același timp, până la sfârșitul acestui an, Mars s-a angajat să se aprovizioneze 100% cu orez provenit de la acești fermieri.

  1. Folosirea energiei regenerabile pentru combaterea poluării aerului

Utilizarea resurselor de energie regenerabilă reprezintă o strategie dovedită științific, care duce la îmbunătățirea calității aerului și la combaterea poluării. Iar primul pas pe care o campanie responsabilă trebuie să îl facă în această direcție este să-și analizeze propriile operațiuni.

În prezent, Mars folosește energie regenerabilă pentru a acoperi peste 50% din necesar, cu o alimentare de 100% a operațiunilor din Austria, Belgia, Franța, Lituania, Mexic, Polonia, Spania, Regatul Unit și Statele Unite (Australia fiind foarte aproape de atingerea acestui obiectiv).

Pentru o imagine mai clară: Mars furnizează astăzi suficientă energie regenerabilă pentru a produce toate bomboanele M&M vândute în întreaga lume. Iar compania nu intenționează să se oprească aici. Având ca obiectiv inițial o reducere de 42% a emisiilor globale de gaze cu efect de seră, din cadrul operațiunilor sale (în fabrici și birouri) până în 2025, compania se angajează să reducă emisiile din întregul său lanț valoric (incluzându-i pe fermieri și pe furnizori) cu 27% până în 2025, comparat cu nivelul din anul 2015.

  1. Fondul Lion’s share

Planeta se confruntă cu a șasea extincție în masă: un milion de specii ar putea dispărea în curând. Acest lucru are un impact uriaș asupra ecosistemelor naturale, făcându-le mai fragile și mai vulnerabile. Prevenirea acestui fenomen poate veni din zone neașteptate, cum ar fi publicitatea. Fondul Lion’s Share, Programul de Dezvoltare al ONU, abordează problema reducerii biodiversității atrăgând atenția asupra bunăstării animalelor. Inițiativa îi îndeamnă pe publicitari să contribuie la acest fond cu un procent din sumele cheltuite pentru materialele în care apar animale.. Acești bani vor fi apoi direcționați către proiecte dedicate protejării și bunăstării animalelor. Mars este membru fondator al inițiativei și primul brand global care s-a alăturat cauzei. Cu un obiectiv inițial de 100 de milioane de dolari pe an, în decurs de trei ani, proiectul a finanțat deja inițiative importante care protejează animalele și habitatele lor naturale. De exemplu, au fost achiziționate terenuri pentru salvarea habitatelor urangutanilor și tigrilor din Sumatra, iar în zonele marine și de coastă s-au depus eforturi pentru prevenirea distrugerii recifelor de corali tropicali.

Mars în Europa Centrală

Mars a intrat pe piața din România în 2008. Din 2016, filiala din România este organizată sub umbrela Mars Multisales Central Europe, care include și piețele din Ungaria, Cehia, Slovacia. Cu 540 de angajați (denumiți Asociați), organizația din Europa Centrală operează în prezent în trei categorii: dulciuri (ciocolată, gumă & bomboane), food (orez și sosuri) și hrană pentru animale.

Despre Mars, Incorporated

Mars, Incorporated este o afacere de familie, cu o istorie de peste un secol în fabricarea de diverse produse și oferirea de servicii pentru oameni și pentru animalele lor dragi de companie. Cu vânzări de aproximativ $35 miliarde, compania este un business global care produce unele dintre cele mai îndrăgite mărci din lume: M&M’s®, SNICKERS®, TWIX®, MILKY WAY®, DOVE®, PEDIGREE®, ROYAL CANIN®, WHISKAS®, EXTRA®, ORBIT®, 5™, SKITTLES®, UNCLE BEN’S®, MARS DRINKS and COCOAVIA®. Mars oferă, de asemenea, servicii medicale veterinare care includ BANFIELD® Pet Hospitals, Blue Pearl®, VCA® și Pet Partners™. Cu sediul în McLean, VA, Mars operează în peste 80 de țări. Cele 5 Principii ale Mars – Calitate, Responsabilitate, Reciprocitate, Eficiență și Libertate – îi inspiră zilnic pe cei peste 125.000 Asociați să creeze plus valoare pentru parteneri și să livreze creșterea de care sunt mândri în fiecare zi.

Puteți afla mai multe despre compania Mars accesând www.mars.com și urmărind conturile social media: FacebookTwitterLinkedIn, Instagram și YouTube 

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine peste 30 000 de exemple de Bine despre România de la peste 30 de autori și colaboratori încă din 2006. Susținem și programe educaționale în diverse tematici și am lucrat cu aproape 10 000 de participanți în ultimii 20 de ani. La acest cont de autor publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele date care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. De Bine despre România.

Comentează

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.