Xerox se află în topul celor mai „verzi” branduri din lume

0

Xerox a fost poziţionat în topul celor mai verzi 50 de branduri globale, în raportul Best Global Green Brands, realizat anul acesta de compania Interbrand.

 

Raportul analizează atât percepţia publică a angajamentului companiilor privind sustenabilitatea, cât şi datele privind performanţa efectivă (rezultatele).

Angajându-ne să fim o companie responsabilă, urmărim întotdeauna conceptul numit „triple bottom”: binele clienţilor, binele companiei şi binele planetei”, a spus Wendi Latko Director la Sustainable Services, Xerox Environment, Health, Safety and Sustainability. „Astăzi, sustenabilitatea este fundamentală pentru business-ul Xerox, aceasta fiind încorporată în operaţiunile şi tehnologiile noastre şi înscrisă în cerinţele trimise către furnizori, creând valoare economică pentru clienţii noştri.“

Asumându-şi conservarea energiei şi a mediului drept o responsabilitate la nivel de corporaţie, Xerox a lansat mai multe iniţiative în acest an. Xerox menţine o campanie de reciclare „zero deşeuri” pentru clienţii săi, fiind în conformitate cu angajamentele publice ale companiei pentru practicile verzi. Realizările recente în industrie includ Centrul de Producţie Eco din Sydney, aprovizionarea sustenabilă cu hârtie şi un nou software care promovează creditele bancare  paperless.

Mai mult, Xerox a creat copierea faţă-verso şi a fost pionier al serviciilor de printare-la-cerere, al utilizării hârtiei reciclabile în birouri şi al reciclării cartuşelor de toner. Design-ul adecvat pentru refolosire şi refabricare al produselor Xerox nu doar că a ţinut milioane de kilograme de materiale departe de gropile de gunoi, dar rămâne în continuare un proces etalon, pe care alţii îl privesc drept cea mai bună practică de urmat.

În 2011, Newsweek, InformationWeek şi Indexul privind Sustenabilitatea al Dow Jones au nominalizat Xerox drept lider în industrie în privinţa inovaţiilor sustenabile. De asemenea, Xerox a fost plasată între primele cinci companii în topul Clean Capitalism întocmit de Standard & Poor’s. Pentru dezvoltarea singurului echipament inkjet de mare viteză fără apă, presa digitală Cipress, Xerox a primit European Paper Recycling Award -Premiul European pentru Reciclarea Hârtiei.

Mai multe informaţii despre acţiunile verzi ale Xerox România, găsiţi aici şi aici.

—–

Despre Xerox România

Xerox România este subsidiară a companiei Xerox, având o activitate pe piaţa locală de 40 de ani. Compania oferă servicii complete de management al documentelor pentru clienţii săi, asigurând un set de beneficii precum reducerea costurilor, preluarea riscurilor de către Xerox şi optimizarea proceselor de business care includ documente. Alături de cei 5 distribuitori, 24 de concesionari şi peste 200 de reselleri autorizaţi, Xerox România oferă atât companiilor, cât şi clienţilor individuali soluţii, echipamente şi media de tipărire pentru administrarea eficientă a documentelor.

Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.xerox.ro şi pagina noastră de Facebook www.facebook.com/XeroxRomania.

 

 

 

 

Despre Interbrand

Compania Interbrand a fost înfiinţată în 1974 şi, în prezent, are aproape 40 de birouri, fiind cea mai mare companie de consultanţă de brand din lume. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi site-ul companiei: interbrand.com

Despre autor

avatar

Eu sunt Andra. Îmi place să descopăr locuri noi şi să le cutreier la pas. Mă scufund uneori în lectură, în căutarea unor momente de linişte care îmi încarcă bateriile. Scriu cu drag despre ceea ce mă face fericită, privind mereu la lucrurile bune din jurul meu. Iubesc ceaiul, ciocolata neagră şi oamenii zâmbitori. Pentru că şi eu sunt unul dintre ei:) Pentru mai multe pilule de optimism, încearcă şi aici www.zambetsisanatate.ro

Comentează