Workshop GRATUIT in TIMIȘOARA. Premii de 5000 EURO pentru studenți cu idei care schimbă lumea!

0

Joi, 31 martie, începând cu ora 16:00, te așteptăm la INCUBOXX, pentru a participa la Workshop-ul SIA din Timișoara!

Vino să afli de la invitații noștri mai multe despre antreprenoriat social și despre cum te poate ajuta Social Impact Award să construiești proiecte cu impact:

– Florin Ghindă – Co-Fondator @România Pozitivă
– Sonia Oprean – Manager pentru Dezvoltarea Intreprinderilor & Coordonatorul Biroului din Timișoara @NESsT România
– Remus Radvan – Fondator @Minds Hub
– Cristina Cristea – Co-Fondator @Universitatea Alternativă

florin ghinda

cristina

remus

sonia

Participarea este gratuită. Pentru a ocupa un loc în sală, completează acest formular de înscriere: http://socialimpactaward.ro/workshop-uri/

LINK EVENIMENT FACEBOOK

Aplica cu ideea ta pana pe 8 mai!

Social Impact Award se adreseaza studentilor si tinerilor profesionisti care isi doresc sa schimbe probleme sociale curente intr-un mod inovativ, initiind proiecte sau chiar organizatii.
Ideile pot adresa diferite teme: saracie, sanatate, educatie, mediu, energie, tehnologie si comunicatii, drepturile omului, discriminare, etc.

Premii

Castigatorii competitiei vor primi premii totale in bani de 4.000 euro (3 x 1.500 euro + 1 x 500 euro), dupa cum urmeaza:

3 premii a cate 1.500 euro fiecare, in urma evaluarii juriului
1 premiu de popularitate in valoare de 500 euro pe baza votului online din perioada 01 – 25 septembrie 2016.
In afara premiilor in bani, reprezentantii proiectelor castigatoare vor avea posibilitatea de a participa la workshop-uri internationale si vor beneficia de un abonament nelimitat la Youth Hub Bucharest in perioada mai – august 2016.

Calendar competitie

Proiectele vor trebui inscrise in competitie pana la data de 8 mai, ora 18:00.

Organizatorii Social Impact Award vor selecta cele mai bune 8 proiecte dintre cele inscrise, urmand ca acestea sa intre intr-o etapa de incubare pe perioada verii. In 29 septembrie, un juriu format din experti in materie de antreprenoriat social va selecta 3 proiecte castigatoare. De asemenea, aceste idei participa si in etapa de Vot Public in urma careia se va selecta premiul de popularitate.

– 25 februarie – eveniment de lansare
– martie-aprilie – workshop-uri SIA in București, Iași, Cluj, Timișoara, Craiova, Ploiești, Constanța și Brașov
– 8 mai ora 18:00 – termen limita inscrieri proiecte
– 24 mai – eveniment anuntarea finalistilor
– iunie – septembrie – perioada de accelerare a ideilor
– septembrie – desfasurarea Votului Comunitatii
– 29 septembrie – decernare premiilor in toate cele 10 tari – Anuntarea castigatorilor atat categoria jurizata cat si rezultatul Votului Comunitatii
– octombrie – coaching pentru finalisti
– sfarsit de octombrie – SIA Europe Summit (Viena) cu participarea castigatorilor din toate cele 10 tari

Perioada de accelerare

Intre lunile iunie si septembrie, cele 8 echipe preselectate de juriul Social Impact Award participa la o perioada de incubare a ideilor lor ce consta in:

– acces la workshop-uri pe diverse teme (conturarea modelului de afaceri, marketing si promovare online, cunostinte de baza in materie de finante, crearea unei prezentari captivante)
– fiecarei echipe i se va desemna un mentor – antreprenor, membru al comunitatii cu experienta in cresterea ideilor de afaceri.
– acces la spatiul Youth Hub, Universitatea Alternativa si la resurse.

Pe parcursul acestei perioade, echipele trebuie sa pregateasca un material video de prezentare pentru derularea Votului Comunitatii si o prezentare a evolutiei ideii lor in urma acestei perioade de incubare pentru interviul cu juriul Social Impact Award.

Criterii jurizare

In alegerea proiectelor juriul va tine cont de 3 criterii:

Inovare: proiectul si implementarea lui trebuie sa fie inovatoare, sa propuna solutii si abordari noi ale unei probleme sociale.

Impact social: proiectul trebuie sa aiba un impact masurabil si semnificativ in societate. Candidatul trebuie sa demonstreze atat eficacitatea ideii, cat si fezabililtatea acesteia.

Planificare realista: Pentru o buna implementare, proiectul trebuie sa aiba obiective masurabile si realiste. De asemenea, trebuie sa includa o planificare riguroasa a actiunilor de intreprins, dar si a resurselor umane care vor fi mobilizate in acest sens.

Sursa si mai multe informatii aici: http://socialimpactaward.ro/despre/competitie2016/

SIA

Te incurajam sa ne contactezi oricand la adresa office@globalshapers.ro pentru orice intrebari legate de procesul de inregistrare in competitie.

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine peste 20 000 de exemple de Bine despre România de la peste 20 de autori și colaboratori încă din 2006. La acest cont de autor o să publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele informații care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. 10 ani De Bine despre România.

Comments are closed.