Western Union şi Fundaţia Western Union devin parteneri UNICEF

0

Western Union şi Fundaţia Western Union devin parteneri UNICEF pentru a oferi tinerilor acces la educaţie de calitate prin Iniţiativa PASS 

Western Union Company (NYSE:WU), unul din liderii globali în servicii de plăţi, partener global al UEFA Europa League, şi Fundaţia Western Union anunţă astăzi colaborarea cu UNICEF, cea mai mare organizaţie globală dedicată copiilor. Iniţiativa PASS lansată de Western Union transformă fiecare pasă reuşită din competiţia UEFA Europa League în fonduri care să susţină educaţia tinerilor de peste tot din lume.

Iniţiativa PASS îl are ca ambasador pe fostul star internaţional de fotbal, Patrick Vieria. Iniţiativa a fost lansată în faza grupelor din UEFA Europa League, sezonul 2012/13, care a debutat pe 20 septembrie 2012. Sezonul se va încheia pe 15 mai 2013 cu finala UEFA Europa League dintre Chelsea FC şi SL Benefica care se va juca pe Amsterdam ArenA.

Iniţiativa PASS este planificată să se deruleze pe toată durata celor trei ani în care Western Union sponsorizează UEFA Europa League, până în 2015. Prin acest program, Western Union îşi asumă angajamentul de a susţine educaţia în ţări din întreaga lume.

Colaborarea cu UNICEF va debuta cu programe de educaţie în Nigeria, Jamaica şi Turcia. Finanţarea va susţine proiectele UNICEF de pregătire pentru profesori şi dezvoltarea programei; de educaţie financiară şi pregătire pentru dezvoltarea aptitudinilor vocaţionale şi abilităţilor de viaţă pentru adolescenţi; de renovare a şcolilor cât şi altele. Grantul acordat de Fundaţia Western Union va permite UNICEF să muiltiplice aceste intervenţii, cu scopul de a oferi copiiilor acces la 1 milion de zile de educaţie.

Înaintea finalei UEFA Europa League, Victor Moses, atacant al echipei Chelsea FC şi al echipei naţionale a Nigeriei, care a contribuit cu 161 de paste în cadrul Iniţiativei, a declarat: „Iniţiativa PASS a Western Union a reuşit să aducă educaţia în cele mai defavorizate ţări şi sunt onorat să fac parte din această extraordinară campanie. UEFA Europa League este un turneu foarte important şi aşteptăm cu nerăbdare ceea ce ar trebui să fie o finală spectaculoasă”.

Suntem recunoscători Western Union pentru susţinerea continuă pe care o oferă UNICEF. Acest angajament extins către educaţie va ajuta UNICEF să investească în pregătirea profesorilor, să ofere consultanţă vocaţională şi să dezvolte abilităţi de viaţă pentru a îmbunătăţi şansele tinerilor de a-şi finaliza studiile şi de a se integra în câmpul muncii, ca adulţi”, a declarat Tim Hunter, International Director Fundraising la UNICEF. „Suntem mândri să lucrăm cu Western Union pentru a ajuta cât mai mulţi copii să aibă acces la educaţie de calitate şi să îşi transforme vieţile”.

Punerea banilor în mişcare pentru mai bine – moving money for better – este axa centrală a tot ceea ce facem iar educaţia este una din principalele raţiuni pentru care consumatorii noştri trimit bani”, a declarat Diane Scott, Vice Preşedinte Executiv, responsabil de produse şi Marketing al Western Union şi membră în Consilului de Directori al Fundaţiei. „PASS valorifică puterea fotbalului pentru a creşte conştientizarea  nevoilor în educaţie şi prin parteneriatul cu UNICEF putem să ajutăm elevi din întrega lume”.

WU_PASS_INITITATIVE

Acolo de unde vin eu, şansele pentru o educaţie de calitate sunt rare” explică Patrick Vieira, fost jucător pentru AS Cannes, AC Milan, Arsenal FC, Juventus FC, FC Internazionale Milano, Manchester City FC şi internaţional francez. „Footbalul a fost biletul meu către succes, însă pentru majoritatea tinerilor educaţia este cheia care le poate permite să devină ceea ce îşi doresc. De aceea m-am implicat şi sprijin această campanie. Vor beneficia de rezultatele ei elevi şi profesori din întreaga lume, precum Senegal, unde m-am născut şi am trăit până la vârsta de opt ani când m-am mutat în Franţa”, spune Vieira.

Pentru a susţine Iniţiativa PASS, Western Union a derulat un program de marketing şi comunicare în care a implicat clienţii şi fanii UEFA Europa League din întreaga lume. Fanii pot afla mai multe despre iniţiativă pe website-ul www.wu-pass.org sau ni se pot alătura pe Twitter @WU_pass.

 

Despre Western Union

The Western Union Company (NYSE: WU) este unul din liderii globali de pe piaţa serviciilor de plăţi. Împreună cu organizaţiile sale afiliate Vigo, Orlandi Valuta, Pago Facil şi Western Union Business Solutions, Western Union le oferă clienţilor săi modalităţi rapide, fiabile şi uşoare de a trimite sau primi bani în locaţii din întreaga lume, de a realiza plăţi şi de a achiziţiona ordine de plată. Serviciile sub marca Western Union, Vigo şi Orlandi Valuta au fost accesibile, pe 31 martie 2013, printr-o reţea comună de aproximativ 515.000 de locaţii ale agenţilor în 200 de ţări şi teritorii. În 2012, The Western Union Company a efectuat 231 de milioane de tranzacţii consumer-to-consumer la nivel global, realizând transferuri totale de 79 de miliarde de dolari între consumatori şi a efectuat 432 de milioane de plăţi comerciale. Pentru mai multe  informaţii, vă rugăm să vizitaţi www.westernunion.com.

 

 

Despre Western Union Foundation

Fundaţia Western Union se dedică dezvoltării unei lumi mai bune în care împlinirea viselor prin oportunităţi economice să nu reprezinte un privilegiu doar pentru unii, ci pentru toţi. Beneficiind de suportul companiei Western Union, al angajaţilor săi, al agenţilor şi partenerilor de afaceri, Fundaţia Western Union susţine materializarea acestei viziuni prin proiecte care sprijină educaţia şi oferă ajutor în caz de catastrofe naturale. Încă de la înfiinţare, Fundaţia Western Union a oferit subvenţii şi granturi în valoare de peste 85,2 milioane de dolari către mai mult de 2.591 de organizaţii non-guvernamentale din 130 de ţări. Pentru mai multe detalii, vă rugăm să vizitaţi www.westernunionfoundation.org.

 

 

Despre parteneriatul dintre Western Union şi UEFA Europa League

În iulie 2012, Western Union a anunţat încheierea unui acord pe trei ani prin care devenea partener global şi sponsor al UEFA Europa League. Acest acord de sponsorizare cu una dintre cele mai importante competiţii inter-cluburi din lume, incluzând 193 de echipe profesioniste de fotbal din 53 de ţări, reprezintă o oportunitate unică pentru vizibilitatea mărcii Western Union la nivel global, competiţia fiind transmisă în peste 200 de ţări şi teritorii şi având o audienţă globală live de 634 milioane de spectatori pe sezon. Capitalizând această expunere globală şi bazându-se pe reţeaua sa extinsă de aproximativ 515.000 de locaţii ale Agenţilor din 200 de ţări şi teritorii, Western Union îşi propune să conecteze clienţii şi agenţii săi de peste tot din lume la emoţiile UEFA Europa League. Parteneriatul include oportunităţi de dezvoltare de conţinut video, digital şi de social media prin implicarea brandului UEFA Europa League. Acest parteneriat va fi valabil până la finala UEFA Europa League din 2015.


Despre UNICEF

UNICEF este activ în peste 190 de ţări şi teritorii pentru a sprijini copiii să supravieţuiască şi să se dezvolte din perioada copilăriei până la adolescenţă. Cel mai mare furnizor de vaccinuri pentru ţările în curs de dezvoltare din lume, UNICEF susţine sănătatea şi nutriţia infantile, accesul la apă potabilă şi salubritate, educaţie de bază de calitate pentru toţi copiii, băieţi sau fete, şi protejarea copiilor împotriva violenţei, exploatării şi a SIDA. UNICEF este susţinut financiar integral prin contribuţiile voluntare ale persoanelor fizice, corporaţiilor, fundaţiilor şi ale guvernelor. Pentru mai multe informaţii despre UNICEF şi activitatea sa, va rugăm vizitaţi www.unicef.org.

 

 

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează