VOTEAZĂ SOWAT, sistemul portabil care produce apă potabilă pornind de la orice sursă de apă dulce, oriunde în lume

0

Publicul decide finanțarea SOWAT în finala Chivas The Venture. O competiție pentru antreprenoriat cu impact social.

The Venture, competiţia globală pentru antreprenoriat cu impact social lansată de Chivas Regal, dă startul Votului Public pentru cei 30 de finaliști, pe www.theventure.com, în perioada 8 mai – 12 iunie 2017. România este reprezentată în finala Chivas Venture de SOWAT, un business social care, prin intermediul unui sistem portabil de purificare a apei, își propune să diminueze la nivel global numărul celor care nu au acces la apă potabilă.

Participarea României pentru al doilea an în competiția Chivas The Venture oferă un credit important antreprenoriatului cu impact social, încurajându-se tot mai mult printre tinerii antreprenori români orientarea către societate și către sprijinirea comunității.

© Mihnea Ratte

Timp de 5 săptămâni, publicul este cel care decide prin vot proporția în care va fi distribuită finanțarea totală de 250 000 $, oferită în această etapă a competiției, către fiecare dintre cei 30 de finaliști. La finalul fiecărei săptămâni, începând cu 8 mai și până pe 12 iunie, 50 000$ se împart între start-up-uri în funcție de numărul de voturi acumulat timp de 7 zile, pe www.theventure.com. Susținătorii SOWAT pot acorda un vot pe săptămână start-up-ului românesc. Fiecare vot înseamnă o șansă în plus pentru SOWAT de a primi o parte cât mai mare din finanțarea oferită de Chivas The Venture.

SOWAT este o stație transportabilă care transformă orice sursă de apă dulce în apă bună de băut, printr-un process 100% mecanic. Sistemul păstreaza toate mineralele din apă și poate produce 100 m3 deodată, însemnând o cantitate suficientă pentru 5000 de oameni într-o zi, la un cost lunar de 20 de bani de persoană.

Sistemul este deja activ în 5 țări, unde a îmbunătățit viețile a peste 25.000 de oameni. Prin finanțarea primită în cadrul Chivas The Venture, SOWAT își propune dezvoltarea capacității de producție de la 10 la 20 de aparate lunar, astfel ca până în 2020 să poată veni în ajutorul a 5 milioane de oameni care au nevoie de apă potabilă.

© Mihnea Ratte

Finala Globală

Khaled Al Mezayen, fondator SOWAT, este reprezentantul României în finala globală a competiţiei Chivas The Venture, unde concurează alături de alți 29 de antreprenori din țări de pe tot globul. Pentru Khaled urmează participarea la pitch-ul final de la Los Angeles, locul unde va cunoaște cele mai bune business-uri cu impact social din toată lumea și unde își va prezenta ideea în fața unor experți internaționali în domeniul afacerilor. În cadrul pitch-ului, juriul va decide care dintre cele 30 de start-up-uri finaliste va primi restul sumei de 750 000$ pusă în joc de Chivas The Venture.

Despre Chivas The Venture

Aflată la a doua ediție în România, competiția Chivas The Venture este o oportunitate pentru business-urile cu impact social de a se dezvolta, de a primi sprijin financiar și, nu în ultimul rând, de a obține un lucru visat de mulți: recunoaștere internațională. SafeDrive, aplicația mobilă care diminuează numărul accidentelor rutiere cauzate de utilizarea telefonului la volan, a câștigat prima etapa locală și a reprezentat România în finala globală a competiției, în 2016. SafeDrive a ajuns până în sferturile de finală The Venture și a ocupat locul 14 din 27, alături de antreprenori sociali din toată lumea.

Despre Chivas Regal

Chivas Regal este un brand global de whisky și principalul scotch whisky al producătorului Chivas Brothers, fiind prezent în peste 150 de țări din Europa, Asia și America. Gama Chivas se remarcă prin stil, consistență și exclusivitate și cuprinde băuturile Chivas Regal  12, 18 și 25 Year Old.

Despre Pernod Ricard

Pernod Ricard este co-liderul mondial al vinurilor şi băuturilor spirtoase, creat în 1975 de fuziunea dintre Ricard şi Pernod, Grupul deţine în prezent unul dintre cele mai prestigioase portofolii de branduri din domeniu precum Ballantine’s, ABSOLUT Vodka, Chivas Regal, Jameson, The Glenlivet, Martell, Havana Club, Beefeater, Mumm, Perrier-Jouët si Jacob’s Creek. Pernod Ricard are 18.000 de angajati, se dedică unei politici de dezvoltare sustenabilă şi încurajează consumul responsabil. Strategia Pernod Ricard se bazează pe 3 valori cheie care îi ghidează expansiunea: spiritul antreprenorial, încrederea reciprocă şi un simţ etic dezvoltat.

 

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine peste 20 000 de exemple de Bine despre România de la peste 20 de autori și colaboratori încă din 2006. La acest cont de autor o să publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele informații care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. 10 ani De Bine despre România.

Comentează