Ursus Breweries lansează primul Raport de Dezvoltare Durabilă al companiei

0

Ursus Breweries lansează primul Raport de Dezvoltare Durabilă al companiei, care prezintă acțiunile în materie de dezvoltare durabilă în perioada 2010-2012. Ursus Breweries face parte din grupul SABMiller plc, al doilea producător de bere din lume.

La nivel global, în 2010, SABMiller a lansat platforma „10 priorități. Un singur viitor”, care fixează cele 10 priorități de dezvoltare durabilă pe care compania își concentrează eforturile, pentru crearea unei diferențe pozitive în zonele în care își desfășoară activitatea. În România, această platformă a fost implementată de Ursus Breweries, iar raportul lansat evidențiază rezultatele și progresul înregistrat pe cele 10 priorități.

”Raportul prezintă rezultatele acțiunilor noastre din perspectiva impactului pe care îl avem în domeniile în care ne desfășurăm activitatea. În România cele 3 priorități pe care ne-am concentrat în ultimii ani, pe care le considerăm importante și relevante pentru țara noastră, sunt  promovarea unui comportament responsabil în privinţa consumului de alcool, dezvoltarea economică în lanțul de producție, distribuție și comerț, precum și susținerea comunităților în care ne desfășurăm activitatea. Asta nu înseamnă că nu acordăm atenție și nu facem progrese și pe alte priorități, cum ar fi folosirea unei cantităţi mai mici de apă în producţia de bere sau reducerea consumului de energie şi a emisiilor de carbon”, a declarat Diana Klusch, Corporate Affairs Director Ursus Breweries.     

Pentru a descuraja consumul iresponsabil de alcool, Ursus Breweries a lansat în anul 2010 campania ”Află-ți echilibrul!” și site-ul www.desprealcool.ro. De la lansare, aproximativ 2.000.000 de persoane cu vârsta peste 18 ani au aflat despre campanie, iar peste 150.000 de vizitatori unici au accesat site-ul www.desprealcool.ro, vizualizând peste 750.000 de pagini. În cadrul campaniei ”Află-ți echilibrul!” au fost organizate întâlniri cu părinții în zone urbane mici sau în zone rurale pentru a discuta despre problema consumului de alcool de către minori. Peste 500 de părinți s-au întâlnit cu reprezentanții Ursus Breweries, cu psihologul Daniela Gheorghe și Cabral, susținător al campaniei încă de la lansare. De asemenea, pentru a discuta problema consumului de alcool în baruri, au fost organizate traininguri la care au participat peste 150 de barmani din 5 orașe din țară.

În eforturile de minimizare a consumului de resurse, Ursus Breweries a redus în mod constant consumul de apă utilizată pentru fabricarea berii, prin aplicarea unui control judicios al utilizării apei. Astfel, cantitatea folosită a scăzut de la 5,62 hl apă/hl bere în 2010 la 4,28 hl apă/hl bere în 2012. Din punct de vedere energetic, investițiile implementate au dus la o economie de aproximativ 6.000.000 kWh, iar în acest moment 6,17% din energia totală folosită de companie în fabrici și sedii de birouri provine din surse regenerabile.

Ca producător de bere, Ursus Breweries are o influență în mai multe sectoare ale lanțului de aprovizionare, producție și distribuție. Astfel, compania susține dezvoltarea economică în acest lanț prin achiziționarea, pe cât posibil, de materii prime locale, prin sprijinirea parteneriatelor de afaceri cu distribuitorii și clienții săi.

Conform unui studiu Ernst&Young din 2011, privind contribuția SABMiller la economia României, aproximativ 400 de locuri de muncă în sectorul agricol sunt generate direct de Ursus Breweries, în urma activităților de producție. De asemenea, în jur de 10,300 de locuri de muncă sunt generate indirect în economia românească, ca urmare a activităților derulate în lanțul de producție și distribuție.

 

Conform analizei realizată de London Benchmarking Group (LBG) pentru a monitoriza impactul proiectelor companiei în comunitate, analiză prezentată în raport, în perioada 2010-2012, Ursus Breweries a investit peste 1 milion de lei pentru a veni în sprijinul comunităților locale în care își desfășoară activitatea. Ca urmare a acestor investiții, peste 50.000 de persoane au beneficiat în această perioadă de proiectele în care a fost implicată compania.

Raportul de Dezvoltare Durabilă a Ursus Breweries 2010 -2012 poate fi descărcat de la adresa

www.ursus-breweries.ro/responsabilitate   

 

Despre Ursus Breweries:

Ursus Breweries, parte agrupului SABMiller plc, este unul dintre cei mai mari producători de bere din România. Mărcile Ursus Breweries sunt: URSUS, Timişoreana, Ciucaş, Peroni Nastro Azzurro, Grolsch, Azuga, Redd’s, Stejar și Pilsner Urquell.

SABMiller plc este unul dintre liderii mondiali in productia de bere, cu un portofoliu ce include peste 200 mărci si aproximativ 70,000 de angajati in peste 75 de tări. Portofoliul grupului include mărci globale ca Pilsner Urquell, Peroni NastroAzzurro, Miller Genuine Draft si Grolsch, precum si marci locale importante ca Aguila (Colombia), Castle (South Africa), Miller Lite (USA), Snow (China), Victoria Bitter (Australia) si Tyskie (Poland). SABMiller are de asemenea un segment in crestere de băuturi răcoritoare si este una dintre cele mai mari companii din lume care îmbuteliază produse Coca-Cola.

Pentru mai multe informaţii despre Ursus Breweries vă rugăm să vizitați: www.ursus-breweries.ro sau www.desprealcool.ro

 

Facebook

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează