Un student român în finala europeană a competiției P&G “CEO Challenge”

0

13 tineri studenţi, reprezentând 4 universități din România, au fost selectați pentru a participa în prima rundă a competiției CEO Challenge. Dintre aceștia unul va face parte din echipa calificată în finala europeană de la Geneva.

image001

Alături de reprezentanți din alte țări din Europa de Sud-Est, precum Grecia, Serbia și Bulgaria, studenții au avut sarcina de a-și asuma rolul de „Chief Executive Officer” și de a veni cu soluții pentru un scenariu de afaceri. În urma prezentărilor susținute, juriul format din angajați ai P&G a ales una dintre echipe pentru următoarea etapă a competiției. Membrii acesteia vor avea șansa de a călători la Geneva, la centrul de design de brand al P&G, pentru a concura alături de tineri din întreaga Europă. Echipa câștigătoare include un student din România, unul din Bulgaria și unul din Grecia.

Competiția „CEO Challenge”, aflată deja la a doua ediție, își deschide porțile către studenți din întreaga Europă. Inițiativa urmărește să-i ajute pe aceștia să-și dezvolte abilitățile și cunoștințele, oferindu-le oportunitatea de a-și exersa gândirea analitică și de a lucra în echipă pentru a rezolva o provocare de business. Evenimentul din acest an este ușor diferit, deoarece fiecare echipă este formată din studenți din țări diferite, cu scopul de a promova cooperarea într-un mediu multicultural.

Cel mai important premiu pe care l-au câștigat toți participanții constă în bogăția de cunoștințe obținute pe parcursul competiției prin colaborarea cu angajații P&G, precum și în experiența dobândită în timpul exercițiului de a transforma o idee într-un plan de afaceri concret.

Concurenții din acest an au declarat că „CEO Challenge a arătat valoarea spiritului de echipă, deoarece, în doar câteva ore, oameni din diferite țări, cu limbi materne diferite, au fost nevoiţi să învețe să lucreze unul cu celălalt pentru a atinge un obiectiv comun”. În același timp, ei au avut ocazia să vadă modul în care P&G investește în dezvoltarea continuă a angajaţilor săi, aceasta fiind unul dintre pilonii săi de creștere.

CEO Challenge este o iniţiativă din cadrul programului “Împreună Construim Viitorul Tău ” (“Together We Build Your Future”), prin intermediul căreia P&G sprijină activ dezvoltarea personală și profesională a tinerilor. Aceasta cuprinde, printre altele, conferințe interactive, accesul la cursuri de pregătire inovatoare destinate angajaţilor P&G, precum și participarea P&G în foruri academice și la evenimente de resurse umane.

winners (2)

Video: https://www.youtube.com/watch?v=JGKCmgT53Ps&feature=youtu.be

P&G contribuie la îmbunătățirea vieții a aproximativ 5 miliarde de consumatori din întreaga lume prin portofoliul său de mărci de calitate. Cele mai cunoscute mărci ale companiei sunt Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Fairy®, Gillette®, head&shoulders®, Lenor®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Tide®. P&G este prezent în peste 70 de țări.

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine peste 20 000 de exemple de Bine despre România de la peste 20 de autori și colaboratori încă din 2006. La acest cont de autor o să publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele informații care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. 10 ani De Bine despre România.

Comentează