UM Romania, din nou singura agenție din România care câștigă la Festival of Media Global!

0

UM Romania, din nou singura agentie din Romania care castiga la Festival of Media Global!

Saptamana aceasta UM Romania a castigat la Roma 3 premii din cele 6 nominalizari in cadrul Festival of Media Global: Argint la categoria de Use of technology cu Study Coin (KFC), Argint la categoria Use of Traditional Media cu Deforestation Beat (Virgin Radio) si bronz la categoria de Use of Content pentru campania Bihor Couture (Beau Monde).

Campaniile au fost realizate impreuna cu McCann Bucharest si MRM/McCann Bucharest.

Link: http://awards.festivalofmedia.com/global/?page_id=2651&lang=en

Suntem mandri ca UM Romania este pentru al 4lea an consecutiv pe podiumul celei mai prestigioase competitii de media, Festival of Media Global, si ca anul acesta am ajuns in finala cu 5 campanii. 3 dintre ele au atras atentia juriului prin inovatie, creativitate si integrarea tehnologiei intr-un context cultural local” declara de la Roma, Mihai Trandafir, Managing Director UM Romania. “De altfel, UM si McCann Romania reconfirma ca sunt printre cele mai creative birouri la nivel global din reteaua IPG” a incheiat el.

Campaniile premiate:

Celelalte finaliste au fost:

Din alta perspectiva, cea de jurat, de data aceasta, Victor Croitoru, CEE Strategy Director – IPG MediaBrands, explica importanta acestor premii: “Experienta de jurizare la acest nivel este cu adevarat impresionanta, atat prin nivelul competentelor juriului cat si prin ritmul alert. Evaluand si dezbatand cele mai bune campanii din toata lumea, avand in prim plan marci de prestigiu la nivel global sau cauze impresionante, grupate in categorii cu peste 10 finaliste, se ajunge de obicei la un consens, cautand un insight puternic si relevant contextului cultural, activat intr-un mod surprinzator. Competitia este extrem de drastica, acordandu-se in fiecare categorie cate un singur premiu pentru fiecare loc de pe podium.”

Festival of Media Global este singura competitie care premiaza cele mai inovative campanii de media din lume. UM Romania este pentru al 4lea an consecutiv pe podiumul Festival of Media Global, unde a fost desemnata Agency of the Year in 2016 si a castigat Campaign of the Year cu Sunday Grannies (Vodafone).

UM, divizie a retelei internationale IPG Mediabrands, este una dintre cele mai reputate agentii de media din România, oferind un spectru complet de servicii media, cu solutii strategice de cel mai inalt nivel, activate cu creativitate si tehnologii de ultima ora. Recunoasterea capabilitatilor sale depaseste granitele tarii, regasindu-se in toate festivalurile de publicitate, de la Cannes Lions, Festival of Media Global sau Eurobest, pana la Effie, unde UM Romania este agentia cea mai titrata din regiune.

Portofoliul agentiei acopera cele mai importante categorii din Romania: Coca-Cola, Dedeman, KFC, Pizza Hut, Kaufland, Intersnack, Julius Meinl, Alpha Bank, Kandia Dulce, dar si coordonari globale sau regionale pentru clienti ca Julius Meinl, Honeywell, Microsoft.

În tara noastra, agentia UM face parte din grupul de comunicare McCann WorldGroup România.

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine aproape 30 000 de exemple de Bine despre România de la peste 30 de autori și colaboratori încă din 2006. La acest cont de autor publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele informații care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. 12 ani De Bine despre România.

Comentează

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.