“Uber pentru haine” – un proiect care incurajeaza oamenii sa isi inchirieze propriile masini de spalat

0

Masina de spalat rufe este un aparat electrocasnic nelipsit intr-o casa, insa reprezinta o investitie semnificativa, mai ales daca volumul spalarilor este redus si este utilizata doar de cateva ori pe saptamana.

Electrolux, al doilea cel mai mare producator de echipamente electrocasnice din lume, continua cercetarile in dezvoltarea de tehnologii inovatoare, creand premisele unui nou proiect prin care oamenii ar avea posibilitatea de a inchiria masina de spalat rufe de la un vecin sau un prieten, economisind astfel bani, timp si spatiu.

electrolux-washing-mashine

“Uber pentru haine” ar putea fi cel mai nou proiect ce poarta semnatura Electrolux, care va incuraja oamenii sa isi foloseasca propriile masini de spalat sau uscatoare de rufe, pentru a ajuta alti oameni sa isi curate si ingrijeasca hainele. Desi in prezent “Uber pentru haine” este un proiect-pilot, Electrolux pregateste si alte programe inovatoare care vor sta la baza viitoarelor generatii de electrocasnice, consolidandu-si astfel statutul la nivel global, de promotor al inovatiei in tehnologie si confortul consumatorilor.

“Avem in vedere cateva idei interesante pe care le testam, cum ar fi aceea de a crea un serviciu Uber pentru haine, prin care oamenii sa isi puna la dispozitie timpul nefolosit de masina de spalat, contra cost. Momentan insa, exista inca nenumarate probleme de logistica, precum ce s-ar intampla daca hainele s-ar decolora, insa suntem deschisi la aceasta experienta.” a declarat Jonas Samuelson, directorul executiv Electrolux, pentru publicatia Financial Times.

“Pentru Electrolux dezvoltarea de echipamente si programe unice pe piata electrocasnicelor, care sa aduca plus valoare in casele oamenilor, este o prioritate.  Din dorinta de a schimba in bine vietile oamenilor, de a le eficientiza eforturile casnice si de a le sustine pasiunile, toate aparatele electrocasnice Electrolux ofera nu doar solutii inteligente de eficientizare a timpului, ci si un stil de viata imbunatatit” a declarat Carmen Georgescu, Marketing and Communication Manager Electrolux Romania.

“Uber pentru haine” va fi doar un pas din incursiunea realizata de Electrolux in crearea de tehnologii inovatoare. De la un cuptor care dispune in interior de o camera video care trimite imagini pe telefon cu stadiul gatirii preparatelor, pana la sisteme de aer conditionat ce pot fi controlate cu ajutorul unei aplicatii mobile, Electrolux devine din ce in ce mai activ in furnizarea de solutii pentru case inteligente.

Sursa: www.ft.com

Pentru mai multe informatii privind gamele de aparate electrocasnice, puteti accesa site-ul oficial Electrolux sau pagina de Facebook.

Electrolux este unul dintre liderii globali pe piata electrocasnicelor, dezvoltand solutii inovatoare, concepute cu grija si bazate pe cercetarea aprofundata a consumului, care indeplinesc nevoile actuale ale consumatorilor casnici si profesionisti. Produsele Electrolux includ frigidere, masini de spalat vase, masini de spalat rufe, aragazuri, aspiratoare, sisteme de aer conditionat si electrocasnice mici. Avand in portofoliu branduri respectate, precum Electrolux, AEG, Zanussi si Frigidaire, grupul vinde anual peste 60 de milioane de produse in mai mult de 150 de tari. In 2015, Electrolux a inregistrat vanzari de 124 miliarde de coroane suedeze, avand aproximativ 58.000 de angajati.

Pentru informatii suplimentare, accesati: http://www.electroluxgroup.com.

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine peste 20 000 de exemple de Bine despre România de la peste 20 de autori și colaboratori încă din 2006. La acest cont de autor o să publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele informații care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. 10 ani De Bine despre România.

Comentează