Tudor Tailor, brandul românesc de costume made to measure, anunță primul lor showroom internațional, în Belgia: Interviu cu Alin Copîndeanu, CEO

0

Începutul anului 2019 se arată promițător pentru businessurile locale.

O poveste de succes vine de la Tudor Tailor, un cunoscut brand de costume pentru bărbați, create în regim made to measure, la comandă, care la sfârșitul lunii ianuarie și-a extins prezența și în Europa. Echipa a inaugurat primul showroom internațional în orașul Hasselt, din Belgia, locul de origine al faimoaselor țesături Scabal .

Lansarea showroomului a fost posibilă datorită planului de francizare internațională la care echipa Tudor Tailor a lucrat în ultimul an. Prezența în Belgia înseamnat pentru Tudor Tailor o recunoaștere a dedicării și perseverenței de care brandul a dat dovadă în cei nouă ani de când oferă servicii și colecții de costume pe piața din România.

Începuturile Tudor Tailor

Brandul Tudor Tailor a fost înființat în 2010, când echipa era formată din doar patru oameni, iar “showroom-ul” era o simplă garsonieră.

Asta nu i-a oprit însă pe co-fondatori – viziunea de extindere la nivel internațional a existat încă de pe atunci, echipa Tudor Tailor dorind dintotdeauna să concureze cu brandurile de modă masculină care aveau succes la nivel internațional.

Primii pași pentru extindere au fost însă la nivel local – primul showroom a fost cel din București, urmate de cele locale din Timișoara și Cluj.

De ce Belgia?

Belgia este unul dintre partenerii de cinste ai brandului, fiind țara de origine a țesăturilor Scabal, printre cele mai rafinate stofe pe care brandul le folosește pentru crearea costumelor Tudor Tailor.

Mai exact, povestea showroomului belgian a începutul chiar cu unul dintre clienții pe care Tudor Tailor îi are în Belgia, Mario Steegmans, care a fost foarte interesat să investească în conceptul de francizare internațională, tocmai pentru că era foarte familiar cu produsele Tudor Tailor și cunoștea standardele înalte de calitate după care brandul se ghidează.

Împreună cu investitorul din Belgia, Tudor Tailor a hotărât să deschidă un showroom în orașul natal al acestuia, Hasselt.

“Totul a pornit de la interesul meu pentru eleganță. Am considerat întotdeauna că o ținută elegantă este extrem de importantă pentru un businessman care vrea să fie respectat. De aceea sunt client Tudor Tailor de foarte mulți ani, iar decizia de a investi în acest brand nu a fost greu de luat.” declară Mario Steegmans, principalul acționar al francizei Tudor Tailor din Belgia

Mario Steegmans, principalul investitor al francizei Tudor Tailor din Belgia

Piața din Belgia versus cea din România

Tudor Tailor a pornit la drum cu premisa că clienții belgieni sunt diferiți de clienții români, din punct de vedere al comportamentului de cumpărare.

Pe piața din Belgia, competiția brandului Tudor Tailor nu este atât de fragmentată ca în România, competitorii fiind în principal brandurile de modă masculină mari.

“Pentru că suntem încă la început, nu putem să facem observații concrete cu privire la comportamentul de cumpărare al clienților din Belgia, însă am observat o diferență pregnantă între aceștia și clienții din România: clienții belgieni preferă o experiență de shopping stradal sau într-un destination shop, în detrimentul shopping-ului în mall-uri.” spune Alin Copîndeanu.

Planuri de viitor: Noi showroomuri Tudor Tailor?

Deși mai sunt câteva orașe din România unde ar vrea să deschidă showroom-uri, momentan echipa Tudor Tailor vrea să pună accentul pe extinderea la nivel internațional.

Pentru asta, sunt dispuși să vizeze piețe dezvoltate, cum ar fi Marea Britanie sau Franța, dar și piețe emergente, unde sunt siguri că folosind modelul din România, șansele de a avea succes sunt foarte mari.

“Drumul până în acest punct nu a fost ușor, dar acesta este doar începutul călătoriei noastre internaționale. Interesul investitorilor față de franciza companiei reflectă adevărata calitate a muncii noastre și este o încununare a eforturilor echipei Tudor Tailor.“ mărturisește Alin Copîndeanu, Co-Fondator și CEO.

Franciza Tudor Tailor este o opțiune pentru oricine dorește să își deschidă un business în zona de upper-medium sau premium retail.

Un showroom din franciza Tudor Tailor necesită o investiție între 50.000 și 90.000 de euro – suma poate varia în funcție de locația aleasă și de stocul de marfă necesar.

Evenimentul de inaugurare a showroom-ului din Hasselt

Printre invitații care au participat la evenimentul de lansare a primului showroom internațional Tudor Tailor s-au numărat și apropiați ai brandului și colaboratori, care s-au bucurat din plin de ospitalitatea gazdelor.

Cei prezenți la eveniment au servit delicatese, vin și șampanie și s-au bucurat de o atmosferă plină de eleganță și rafinament, specifică brandului. Surpriza evenimentului de inaugurare a venit din partea invitaților belgieni, care, conform tradiției, au adus daruri de bun augur, pentru a-și arăta sprijinul față de brandul Tudor Tailor, pe care l-au primit cu inima deschisă în comunitatea lor.

“Suntem optimiști cu privire la performanța brandului nostru pe piața belgiană. Mai mult decât atât, după ce vom crește pe piața belgiană locală, plănuim să ne extindem în orașe mai mari din Belgia, cum ar fi Antwerp sau Bruxelles.” explică Alin Copîndeanu.

Showroom-ul din Hasselt este cel de-al patrulea showroom al brandului de costume made to measure pentru bărbați Tudor Tailor și oferă aceeași experiență inedită de consiliere vestimentară de care domnii din România se pot bucura în București, Cluj și Timișoara.

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine aproape 30 000 de exemple de Bine despre România de la peste 30 de autori și colaboratori încă din 2006. La acest cont de autor publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele informații care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. 12 ani De Bine despre România.

Comentează

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.