Anticoronavirus - exemple de implicare socială și soluții pentru gestionarea pandemiei

Tudor Tailor aduce, în premieră în România, o tehnologie 3D prin care îți creezi propriul design de pantofi. Cum o folosești?

0

De la forme de divertisment, la traininguri sau proceduri medicale, noile tehnologii ne simplifică viața tot mai mult. Ele au ajuns și în procesul de cumpărare online, în care poți “proba” acum produsele virtual, înainte să le cumperi.

Acesta e și motivul pentru care Tudor Tailor, brandul românesc de costume made to measure, a lansat în premieră în țară o tehnologie 3D prin care poți să creezi singur designul de pantofi preferat, în câteva minute. Această aplicație disponibilă pe site-ul companiei este o noutate pe piața românească și oferă o experiență de cumpărare foarte mult mai flexibilă și completă.

Am vorbit mai multe despre aplicația 3D cu Alin Copîndeanu, CEO și co-fondator Tudor Tailor. “Deși suntem un brand care promovează valorile și eleganța clasică autentică, întotdeauna am acordat o atenție specială digitalizării și am reușit să implementăm cele mai noi tehnologii pentru a oferi o experiență cât mai complexă și mai placută, în același timp, clienților”.

Cum funcționează aplicația 3D prin care îți personalizezi pantofii?

Este o experiență nouă pentru publicul masculin român, care nu mai este cumpărător cu opțiuni limitate, ci creator al propriilor pantofi, în câteva minute: “Am vrut să oferim variante simple și comode pentru a-ți personaliza pantofii. Aplicația pe care am dezvoltat-o este intuitivă, simplu de folosit și îți permite să vezi și să modifici modul în care vor arăta. Prin prezentarea pantofului într-un mediu tridimensional, îl poți analiza și customiza în detaliu, din orice unghi”.

Tehnologia 3D funcționează pe baza unor filtre (culoare, tip de piele, forma vârfului pantofului, tip de secțiuni ale pantofului, cusături și ornamente prețioase) care permit utilizatorului să experimenteze și să aleagă ceea ce i se potrivește ca stil, în detaliu.

Customizatorul te întâmpină cu o gamă de modele, de la Oxford și Derby la MonkStrap, Loafers și ghete, având mai multe categorii din care se poate alege. Odată ales modelul, pentru pantofii de tip Dress sau cei cu cusătura Goodyear, clientul va alege tipul de vârf dorit, dacă dorește rotund (Zurigo), în stil englezesc sau Monti, un vârf mai ascuțit și mai pătrățos, și apoi intră în customizatorul propriu-zis. De acolo, poți începe să te joci cu aplicația și să îți vizualizezi pantoful”, a completat CEO-ul Tudor Tailor.

De ce o tehnologie 3D în industria de modă românească?

Pentru un business e-commerce, este o investiție sigură pentru a atrage noi clienți, dar și pentru a fideliza clienții existenți. Pentru cumpărători, o astfel de noutate elimină reticența cumpărării online, simplifică etapele de cumpărare și oferă control asupra produselor “probate”.

Prima interacțiune a utilizatorilor cu aplicația 3D a avut loc în cadrul unei pre-lansări în showroom-ul Tudor Tailor de pe Calea Floreasca, București. Invitații au testat tool-ul de customizare a pantofilor pentru a crea modelele preferate în funcție de stilul personal și de imaginația fiecăruia.

Fiind un tip de produs care reflectă stilul și personalitatea, o astfel de aplicație digitală adusă în zona de fashion masculin este cu atât mai apreciată și bine primită de public cu cât opțiunile de alegere și de creare a unor designuri unice devin nelimitate.

Planuri de viitor: când inovația online se îmbină cu serviciile de consiliere offline

Nu este prima inovație digitală propusă și utilizată de Tudor Tailor. Recent, au venit și în sprijinul clienților cu cereri mai dificile (forme atipice pentru talpă, monturi, mărimi rare etc.) oferind o soluție la îndemână. “Avem o aplicație dezvoltată de un partener, FeetSizr, disponibilă atat pe AppStore cât și pe Google Play, prin care clienții își pot lua singuri măsurile cu o coală A4 și un smartphone. Procesul durează 3-5 minute”, a adăugat Alin Copîndeanu.

Mai mult, echipa a lansat și costumul hidrofob, rezistent la murdărie și lichide, pentru businessmeni și domni care poartă frecvent costume. Acest costum se bazează pe nanotehnologie pentru a proteja utilizatorii de situații neplăcute.

Brandul urmărește să inoveze în continuare în digital, dorind extinderea la nivelul Uniunii Europene. Însă serviciile de consiliere în showroom rămân la fel de importante, pentru ca mixul de online și offline să se îmbine într-o experiență completă pentru client.

Suntem pasionați de inovație și vom continua să o promovăm în orice facem. Însă, nimic nu poate egala experiența consilierii personalizate și a conceptului clasic made to measure”, a explicat CEO-ul, după recenta inaugurare a primului showroom din afara României, în Hasselt, Belgia.

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine peste 30 000 de exemple de Bine despre România de la peste 30 de autori și colaboratori încă din 2006. Susținem și programe educaționale în diverse tematici și am lucrat cu aproape 10 000 de participanți în ultimii 20 de ani. La acest cont de autor publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele date care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. De Bine despre România.

Comentează

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.