Toamna aceasta ne uităm altfel la reclame! E legitimă publicitatea care „vorbeşte” celor mici?

0

Eşti student sau masterand în România sau Republica Moldova?

Closer to Oxford te invită la o dezbatere online pe o temă care pune sub semnul întrebării legitimitatea publicităţii care „vorbeşte” celor mici. 

Copiii văd mii de reclame anual, iar companiile cheltuiesc miliarde de dolari în lume, promovând produse care se adresează acestui public, care include şi categorii sociale care nu vor avea vreodata acces la ele. Unde se opreşte rolul legislaţiei şi al autodisciplinei industriei publicitare şi unde începe obligaţia adulţilor în educaţia copiilor? Ce şi cum se poate interzice într-o societate tot mai consumeristă, care promovează produse şi servicii prin toţi porii – la televizor, la radio, pe internet, în magazine, în filme, în muzică?
Te provocăm să intri în dezbaterea: 

E timpul să interzicem publicitatea care se adresează copiilor.

 Iata ce trebuie să faci:
1. Te inregistrezi pe site www.closer2oxford.ro (secţiunea register) până pe 11 noiembrie 2012. Cei care au cont din rundele anterioare trebuie doar să îşi reînregistreze echipa (cu acelaşi coechipier sau cu altul) pentru a intra în competiţie;
2. Inviţi un coleg/o colegă să facă parte din echipa ta. Dacă nu ai echipă, poţi găsi un coechipier pe site, printr-o procedură simplă;
3. După ce echipa e formată, veţi afla dacă sunteţi afirmatori sau negatori;
Gata! Poţi începe pregătirea. Toate discursurile vor fi postate pe pagina de profil, în limba română, odată ce începe competiţia, urmate de verdictele şi feedback-urile constructive ale arbitrilor Closer to Oxford.
Cei mai buni 10 participanţi din competiţie vor fi premiaţi cu abonamente pe 6 luni la Foreign Policy Romania, revista globală de politică, economie şi idei. Mai mult, primii 16 debateri din Bucureşti, Iaşi, Cluj vor beneficia de abonamente pe 3 luni la British Council.
Pe platforma www.closer2oxford.ro găseşti regulamentele de debate şi de arbitraj, un scurt tutorial de argumentaresugestii de lectură referitoare la publicitatea adresată copiilor, alături de toate dezbaterile online şi cele publice din rundele anterioare.
E timpul pentru argumente. Argumentele tale!
Echipa Closer to Oxford
www.facebook.com/closer2oxford

Acest program este finanţat de Ministerul Tineretului şi Sportului din Republica Moldova şi East European Foundation Republica Moldova.

Facebook

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează