Tetra Pak a dat publicităţii Raportul de Sustenabilitate 2013

0

 

Tetra Pak®, lider mondial în soluții de procesare şi ambalare a alimentelor, a dat publicității Raportul de Sustenabilitate 2013. Acesta prezintă o serie de activităţi şi iniţiative derulate la nivel global anul trecut, care demonstrează angajamentul companiei de a-şi dezvolta operațiunile într-un mod responsabil faţă de societate, mediu şi economie.

Logo Tetra Pak

Câteva exemple de progres ale companiei în 2012 includ:

  • Expansiunea programului Dairy Hubs în Bangladesh şi Nicaragua, introdus pentru prima dată în Pakistan, în 2009, proiectul are ca scop îmbunătățirea calității și accesului la laptele materie primă în țările în curs de dezvoltare prin facilitarea interacțiunii directe a micilor fermieri cu procesatorii de lapte.
  • Programul Laptele Şcolar a întregistrat o creştere cu peste 30% a numărului total de copii beneficiari. Peste 67 milioane de copii din 60 de ţări beneficiază de lapte sau de alte băuturi nutritive în ambalaje Tetra Pak.
  • Peste 26 miliarde de ambalaje de carton cu certificare FSC™ (Forest Stewardship Council™) au fost livrate în 39 de ţări, ceea ce reprezintă o creștere de 43% față de 2011.
  • Extinderea gradului de folosire a polimerilor obținuți din surse vegetale pentru producerea sistemelor de închidere şi a capacelor pentru mai mult de 610 de milioane de ambalaje Tetra Pak.
  • Au fost reciclate aproape 23% din ambalajele de carton vândute, acesta fiind încă un pas înspre îndeplinirea obiectivului de a avea o rată de reciclare de 40% în 2020.

“Progresele pe care le-am făcut în 2012 sunt rezultatele inovării şi colaborării”, a declarat Dennis Jönsson, Preşedinte și CEO Tetra Pak. “Suntem conştienţi de toate provocările cu care ne confruntăm, dar credem că vom reuşi să facem o diferenţă în ceea ce priveşte viitorul companiei, al industriei şi al societăţii prin găsirea unor noi modalităţi de procesare, ambalare şi distribuţie a alimentelor, prin gestionarea corectă a deşeurilor şi printr-o strânsă colaborare cu partenerii noștri pe tot lanțul de producție și distribuție.”

Raportul Tetra Pak Sustenabilitate 2013 este disponibil http://sustainability.tetrapak.com.

DESPRE TETRA PAK

Tetra Pak este lider mondial în soluţii de procesare şi ambalare a alimentelor. Colaborăm cu clienţii şi furnizorii noştri pentru a oferi produse sigure, inovatoare şi ecologice care îndeplinesc în fiecare zi nevoile a sute de milioane de oameni din peste 170 de ţări din întreaga lume. Cu aproape 23.000 de angajaţi în peste 85 de ţări, credem în leadership industrial responsabil şi o abordare sustenabilă a activităţii. Motto-ul nostru, “PROTECTS WHAT’S GOOD™,” (PROTEJEAZĂ CE E BUN) reflectă viziunea noastră de a oferi alimente sigure peste tot. Informaţii suplimentare despre Tetra Pak sunt disponibile la www.tetrapak.com

 

Tetra Pak şi PROTEJEAZĂ CE E BUN sunt mărci înregistrate ale Tetra Pak Group.

Facebook

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează