Sustine Romania in finala Chivas Venture

0

Publicul decide finanțarea Taraba Virtuală în finala Chivas Venture

O competiție pentru antreprenoriat cu impact social

Chivas Venture, competiţia globală pentru antreprenoriat cu impact social lansată de Chivas Regal, dă startul Votului Public pentru cei 27 de finaliști, pe www.theventure.com, în perioada 4 – 25 aprilie 2018. România este reprezentată în finala Chivas Venture de Taraba Virtuală, un business cu impact social care, prin intermediul unei aplicații mobile gratuite, aduce produse proaspete de la fermieri locali în farfuriile din orașe. Participarea României pentru al treilea an consecutiv în competiția Chivas Venture oferă un credit important antreprenoriatului cu impact social, încurajându-se tot mai mult printre tinerii antreprenori români orientarea către societate și către sprijinirea comunității.

Timp de 3 săptămâni, publicul are la dispoziție un singur vot prin care să își susțină business-ul preferat. Finanțarea de 200 000 $ oferită în această etapă a competiției va fi distribuită, în funcție de numărul voturilor, către fiecare dintre cei 27 de finaliști. Susținătorii Taraba Virtuală pot acorda un singur vot start-up-ului românesc, pe www.theventure.com. Fiecare vot înseamnă o șansă în plus pentru Taraba Virtuală de a primi o parte cât mai mare din finanțarea oferită de Chivas Venture.

Taraba Virtuală este o aplicație mobilă gratuită care conectează micii fermieri cu oamenii care trăiesc în orașele de lângă ei. Aplicația ajută fermierii să își organizeze comenzile, să economisească timp și bani, ajungând în același timp la mai mulți clienți. Consumatorii au acces la mâncare sănătoasă, mai ieftin și mai rapid decât mersul la piață. Ambele părți petrec mult mai puțin timp în trafic, reducând astfel emisiile de CO2.

Aplicația, disponibilă în România la nivel local, a redus poluarea cu 50kg de CO2 anul trecut și a economisit 4 ore pe săptămână din timpul de lucru al unui fermier. Cu finanțarea primită în cadrul Chivas Venture, Taraba Virtuală se poate extinde la nivel internațional atrăgând mai mulți fermieri și utilizatori în căutare de alternative hrănitoare și ecologice.

Finala Globală

Roxana Bitoleanu, co-fondator Taraba Virtuală, reprezintă România în finala globală a competiţiei Chivas Venture, unde concurează alături de alți 26 de antreprenori din țări de pe tot globul. Pentru Roxana urmează participarea la pitch-ul final din Amsterdam, din cadrul The Next Web, locul unde va cunoaște cele mai bune business-uri cu impact social din toată lumea și unde își va prezenta ideea în fața unor experți internaționali în domeniul afacerilor. În cadrul pitch-ului, juriul va decide care dintre cele 27 de start-up-uri finaliste va primi restul sumei de 800 000$ pusă în joc de Chivas Venture.

,,Participarea în Chivas Venture este o oportunitate unică pentru dezvoltarea abilităților de business cu impact social. Descoperind tot mai multe despre Chivas Venture, in urma experientei de până din competiție, am realizat că avem aceeași misiune și aceleași valori: oameni mai presus de profit.’’ – a declarat Roxana Bitoleanu, co-fondator Taraba Virtuală.

Despre Chivas Venture

Aflată la a treia ediție în România, competiția Chivas Venture este o oportunitate pentru business-urile cu impact social de a se dezvolta, de a primi sprijin financiar și, nu în ultimul rând, de a obține un lucru visat de mulți: recunoaștere internațională. SOWAT, o stație transportabilă care transformă orice sursă de apă dulce în apă bună de băut, a câștigat a doua ediție locală și a reprezentat România în finala globală a competiției, în 2017. SOWAT a ajuns până în sferturile de finală Chivas Venture, alături de antreprenori sociali din toată lumea.

Despre Chivas Regal

Chivas Regal este un brand global de whisky și principalul scotch whisky al producătorului Chivas Brothers, fiind prezent în peste 150 de țări din Europa, Asia și America. Gama Chivas se remarcă prin stil, consistență și exclusivitate și cuprinde băuturile Chivas Regal  12, 18 și 25 Year Old.

Despre Pernod Ricard

Pernod Ricard este co-liderul mondial al vinurilor şi băuturilor spirtoase, creat în 1975 de fuziunea dintre Ricard şi Pernod, Grupul deţine în prezent unul dintre cele mai prestigioase portofolii de branduri din domeniu precum Ballantine’s, ABSOLUT Vodka, Chivas Regal, Jameson, The Glenlivet, Martell, Havana Club, Beefeater, Mumm, Perrier-Jouët si Jacob’s Creek. Pernod Ricard are 18.000 de angajati, se dedică unei politici de dezvoltare sustenabilă şi încurajează consumul responsabil. Strategia Pernod Ricard se bazează pe 3 valori cheie care îi ghidează expansiunea: spiritul antreprenorial, încrederea reciprocă şi un simţ etic dezvoltat.

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine aproape 30 000 de exemple de Bine despre România de la peste 30 de autori și colaboratori încă din 2006. La acest cont de autor publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele informații care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. 12 ani De Bine despre România.

Comentează