Startup-ul romanesc 59sec te ajuta sa ai vanzari si de 21 de ori mai mari!

0

Intr-un studiu realizat de faimoasele universitati americane MIT si Kellog asupra importantei vitezei de raspuns la noi cereri de oferta, rezultatele au fost surprinzatoare: companiile/ONG-urile care raspund in 5 minute au in medie de 21 de ori mai multe sanse sa incheie vanzarea decat cele care raspund in 30 de minute!

SalesResponseRates1

Acest lucru este sprijinit si de rezultatele obtinute de clientii startup-ului romanesc 59sec, dar si de bunul simt economic. Intr-o lume care este de in ce mai interesata de rapiditate, cu cat raspunzi mai prompt, cu atat mai bine. Daca raspunzi dupa 3 ore e la fel de rau ca si cand ai raspunde dupa 3 zile: clientul a plecat de mult!
Dar cat de repede raspund companiile la solicitari? In 2013, in SUA, rata medie a raspunsurilor a fost de nu mai putin de 42 de ore, conform Entrepreneur.com. In Romania, din pacate, timpul de raspuns este cu mult mai mare. Acest lucru semnifica o pierdere foarte mare de oportunitati.

logo-mare-albastru-192059sec este un nou serviciu de lead management dedicat companiilor/ONG-urilor care le ajuta sa raspunda la solicitari sub 59 de secunde, acest fapt crescand foarte mult rata de conversie. Este facut in Romania de catre o echipa de tineri pasionati, care au mai reusit sa faca si alte produse de succes (Kuantero – agentie de e-marketing fullservice si StartEvo – ONG-ul cu cea mai mare sustinere de VIP-uri din Romania). Deja, la cateva luni de la lansare, serviciul este folosit de peste 280 de companii la nivel global.

Cum functioneaza 59sec?

In momentul in care solicitarea este generata de pe site-ul companiei, toti agentii de vanzari de pe zona respectiva sunt notificati pe telefoanele mobile (iOS, Android si Windows Phone), pe tablete sau, daca sunt operatori de tip callcenter, pe calculatoare. Primul agent disponibil preia solicitarea. Cronometrul se opreste si respectiva solicitare dispare din lista (astfel incat sa nu existe duplicare), dupa care potentialul client este sunat de catre agent. Dupa ce convorbirea se incheie, agentul scrie concluziile convorbirii in CRM-ul 59sec sau in CRM-ul existent al companiei (59sec se poate integra cu orice CRM, prin API)

59sec are o procedura foarte bine pusa la punct prin care rapiditatea raspunsurilor este garantata (de exemplu, facilitatea “Boss Notification” – daca un lead nu este preluat in 10 minute, directorul de vanzari este notificat). De asemenea, directorul de vanzari are acces la statistici foarte utile, cu care poate sa vada in timp real care este viteza de raspuns, ce agenti isi fac treaba bine si care agenti nu.

Constantin Ferseta, fondatorul 59sec: “Am facut 59sec din frustrare. Cunosteam multe companii care nu reuseau sa converteasca leadurile generate cu campanii Google Adwords. Dupa ce am investigat, am realizat ca principala problema era timpul mare de raspuns. Oamenii de vanzari ai clientului contactau potentialii clienti in 2-3 zile, cateodata niciodata, si pe urma se mirau ca au rata mica de conversie. Bani aruncati pe fereastra de catre departamentul de marketing!”

Pentru ONG-uri din Romania, 59sec are urmatoarea oferta de nerefuzat, valabila pana pe data de 15 ianuarie 2015:

  • 12 luni gratuite acces la 59sec, in valoare de peste 700 usd!
  • Doritorii sunt rugati sa trimita mail catre go-arond-59sec.com

Bonus, o sa aveti cel mai frumos sunet pe telefonul mobil pentru un antreprenor (comercial sau social): sunetul pe care il face o masina de marcat, atunci cand aveti un nou potential client care vrea sa va dea bani 🙂 Este incredibil de motivant. 🙂

Mai multe detalii pe www.59sec.com

step1-Install

Step-3.-Test-59sec-on-mobil

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu 25 de autori și aproape 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria berii alături de InBev având atribuții de training pe mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente și conferințe: TEDx București, Allianz-Țiriac Management Conference, ASPEN Leadership Program, Leaders for Justice Program, Automotive Forum (Timișoara), “Conferința Anului Viitor”, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, TEDx Galați. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Comentează