SMART Diaspora. S-a încheiat o nouă ediţie a Hai Acasă! și BCCSE

0

 Sâmbătă, 22 iunie, au avut loc evenimentul de cariere Hai Acasă!, aflat la cea de-a doua ediție şi Business Consulting Case Study Event (BCCSE) – workshop și competiție de consultanță strategică bazată pe studii de caz – ediția a IV-a.

Cele două evenimente au avut loc la sediul Băncii Naționale a României din strada Negru Vodă nr. 3, sector 3 București (Institutul Bancar Român).

„Hai Acasă!” este parte integrantă din inițiativa SMART Diaspora (documentul integral este disponibil aici: http://haiacasa.lsrs.ro/files/SMART_Diaspora.pdf) și servește la punerea în practică a celui de-al treilea obiectiv strategic al propunerii de politici publice adresate Guvernului României, și anume: „Sprijinirea integrării în sectorul public și în mediul privat din România”. În acest an, inițiativa s-a bucurat de sprijinul Ministerului Educației Naționale, Ministerului Muncii, Familiei, Protecției Sociale și Persoanelor Vârstnice, Ministerului Tineretului și Sportului, Ministrului delegat pentru întreprinderi mici și mijlocii, mediu de afaceri și turism, Ministrului Delegat pentru Românii de Pretutindeni și Consiliului Național pentru Studierea Arhivelor Securității.

Printre companiile participante la ediția din acest an a programului „Hai Acasă!” s-au numărat: Renault, Route 66, OMV-Petrom, Brandient, Futures First, UniCredit Țiriac Bank, ProCredit Bank, Tefen, Cetelem, Xerox, Contrast Management Consulting, Champollion, McGuireWoods România, Banca Comercială Română, Bookster, Deloitte, Electronic Arts.

Parteneri din sectorul de recrutare profesionalizată: Integra HR, Adecco România și Franco Jobs.

Câteva date și cifre: peste 250 de tineri înscriși în programul de anul acesta, 20 de companii cu oferte profesionale și aproximativ 80 de oportunități de carieră listate pe platforma Hai Acasă, disponibilă pe http://haiacasa.lsrs.ro/. Tinerilor li s-a oferit totodată oportunitatea de a participa la 8 sesiuni interactive la ediția offline a proiectului.

BCCSE a oferitcelor 20 detineri participanţi oportunități concrete de dezvoltare a abilităților practice de consultanță, un cadru de interacțiune cu alți absolvenți pasionați, cât și prezența unor companii de renume mondial în rândul partenerilor noştri. Tinerii au fost consultanți timp de o zi și au rezolvat un studiu de caz ce simulează o problemă reală din domeniul management-ului strategic.

În acest an, evenimentul a fost sprijinit de companiile partenere: Ensight Management Consulting, Mars Romania, Contrast Management Consulting și Colliers International.

 

 Cover Hai Acasa_LSRS

Susținem și ne susțin: Eurodesk, AEGEE, AIESEC, Educativa, Online Student, Art Out, Internship România, International Education Center, ANOSR, Akcees, USR, Catalyst, Campus France, Fulbright, British Council și Erasmus Student Network România.

Parteneri media: Adevărul, Evenimentul Zilei, Realitatea, Radio România Cultural, Radio România Internațional, Radio Transilvania, SmartLink Communications, Business24, Ziare.com, Qual Media.


Liga Studenților Români din Străinătate (LSRS) oferă studenţilor și absolvenților români de peste hotare un cadru deschis de dialog și acţiune.

LSRS promovează inițiativa, profesionalismul şi solidaritatea membrilor săi, ca reprezentanți de valoare ai României, şi o atitudine pozitivă față de perspectivele reorientării lor spre țară.

Obiectivul principal al LSRS este de a apăra şi promova drepturile şi interesele academice, profesionale, sociale, civice şi culturale ale membrilor săi, precum și de a sprijini contribuția lor la dezvoltarea României.

LSRS este o organizaţie neguvernamentală, apolitică și echidistantă.

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu 25 de autori și aproape 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria berii alături de InBev având atribuții de training pe mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente și conferințe: TEDx București, Allianz-Țiriac Management Conference, ASPEN Leadership Program, Leaders for Justice Program, Automotive Forum (Timișoara), “Conferința Anului Viitor”, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, TEDx Galați. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Comentează