SMART Diaspora. S-a încheiat o nouă ediţie a Hai Acasă! și BCCSE

0

 Sâmbătă, 22 iunie, au avut loc evenimentul de cariere Hai Acasă!, aflat la cea de-a doua ediție şi Business Consulting Case Study Event (BCCSE) – workshop și competiție de consultanță strategică bazată pe studii de caz – ediția a IV-a.

Cele două evenimente au avut loc la sediul Băncii Naționale a României din strada Negru Vodă nr. 3, sector 3 București (Institutul Bancar Român).

„Hai Acasă!” este parte integrantă din inițiativa SMART Diaspora (documentul integral este disponibil aici: http://haiacasa.lsrs.ro/files/SMART_Diaspora.pdf) și servește la punerea în practică a celui de-al treilea obiectiv strategic al propunerii de politici publice adresate Guvernului României, și anume: „Sprijinirea integrării în sectorul public și în mediul privat din România”. În acest an, inițiativa s-a bucurat de sprijinul Ministerului Educației Naționale, Ministerului Muncii, Familiei, Protecției Sociale și Persoanelor Vârstnice, Ministerului Tineretului și Sportului, Ministrului delegat pentru întreprinderi mici și mijlocii, mediu de afaceri și turism, Ministrului Delegat pentru Românii de Pretutindeni și Consiliului Național pentru Studierea Arhivelor Securității.

Printre companiile participante la ediția din acest an a programului „Hai Acasă!” s-au numărat: Renault, Route 66, OMV-Petrom, Brandient, Futures First, UniCredit Țiriac Bank, ProCredit Bank, Tefen, Cetelem, Xerox, Contrast Management Consulting, Champollion, McGuireWoods România, Banca Comercială Română, Bookster, Deloitte, Electronic Arts.

Parteneri din sectorul de recrutare profesionalizată: Integra HR, Adecco România și Franco Jobs.

Câteva date și cifre: peste 250 de tineri înscriși în programul de anul acesta, 20 de companii cu oferte profesionale și aproximativ 80 de oportunități de carieră listate pe platforma Hai Acasă, disponibilă pe http://haiacasa.lsrs.ro/. Tinerilor li s-a oferit totodată oportunitatea de a participa la 8 sesiuni interactive la ediția offline a proiectului.

BCCSE a oferitcelor 20 detineri participanţi oportunități concrete de dezvoltare a abilităților practice de consultanță, un cadru de interacțiune cu alți absolvenți pasionați, cât și prezența unor companii de renume mondial în rândul partenerilor noştri. Tinerii au fost consultanți timp de o zi și au rezolvat un studiu de caz ce simulează o problemă reală din domeniul management-ului strategic.

În acest an, evenimentul a fost sprijinit de companiile partenere: Ensight Management Consulting, Mars Romania, Contrast Management Consulting și Colliers International.

 

 Cover Hai Acasa_LSRS

Susținem și ne susțin: Eurodesk, AEGEE, AIESEC, Educativa, Online Student, Art Out, Internship România, International Education Center, ANOSR, Akcees, USR, Catalyst, Campus France, Fulbright, British Council și Erasmus Student Network România.

Parteneri media: Adevărul, Evenimentul Zilei, Realitatea, Radio România Cultural, Radio România Internațional, Radio Transilvania, SmartLink Communications, Business24, Ziare.com, Qual Media.


Liga Studenților Români din Străinătate (LSRS) oferă studenţilor și absolvenților români de peste hotare un cadru deschis de dialog și acţiune.

LSRS promovează inițiativa, profesionalismul şi solidaritatea membrilor săi, ca reprezentanți de valoare ai României, şi o atitudine pozitivă față de perspectivele reorientării lor spre țară.

Obiectivul principal al LSRS este de a apăra şi promova drepturile şi interesele academice, profesionale, sociale, civice şi culturale ale membrilor săi, precum și de a sprijini contribuția lor la dezvoltarea României.

LSRS este o organizaţie neguvernamentală, apolitică și echidistantă.

Facebook

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează