Singurul startup românesc finalist prezent la Webit Istanbul 2013

0

TheShopPage, singurul startup românesc finalist prezent la Webit Istanbul 2013

În perioada 6-7 noiembrie 2013, TheShopPage (TSP), platforma de facebook commerce dezvoltată de un tânăr român, a participat la Webit Istanbul ca singurul startup românesc selectat din peste 834 de companii candidate la Global Webit Congress Startup Challenge.

 „Participarea la Webit a venit ca o recunoaştere a celor trei ani investiţi în realizarea platformei TSP.” 

Iulian Drăgan, CEO TheShopPage

          Congresul Webit este un eveniment global dedicat industriei digitale, tehnologice şi de telecomunicaţii. Între 6 şi 7 noiembrie 2013, Webit s-a desfăşurat la Istanbul, găzduind peste 8000 de invitaţi din 100 de ţări şi 250 de speakeri. Liderii şi reprezentanţii celor mai influente companii ale industriei digitale precum IBM, Google, Spotify, Facebook, Nokia,  Qualcomm, AOL, Unilever, Accer, Lakestar, dar şi investitorii (m8 Capital, Almaz Capital), au analizat tendinţele în marketingul digital, comerţul digital şi securitatea digitală. „This seems like the United Nations of digital marketing” (http://www.youtube.com/watch?v=SV-9H8FBjxs&feature=share) a declarat Aseem Chandra (Adobe Systems Inc), referindu-se la amploarea evenimentului din care a făcut parte şi TheShopPage.

Cele 834 de startup-uri înscrise în lupta pentru Global Webit Congress Startup Challenge vin din întreaga lume: Europa, Asia, Africa, America, Orientul Mijlociu şi Australia. Dintre acestea, doar 21 au fost selectate, printre care şi TheShopPage, startup-ul românesc ce a dezvoltat o platformă interactivă de facebook commerce.  „Participarea la Webit a venit ca o recunoaştere a celor trei ani investiţi în realizarea platformei TSP. Am fost selectaţi din peste 800 de startup-uri din întreaga lume, TSP fiind singurul din România ce a avut onoarea de a merge la Istanbul. O adevărată provocare şi o şansă unică de a ne crea vizibilitate în rândul celor mai importanţi jucători din lumea digitală”, a declarat Iulian Drăgan, CEO TheShopPage.

the shop page

Despre TheShopPage

TheShopPage este o platformă interactivă de facebook commerce cu ajutorul căreia brandurile și comercianții își pot lansa propriul magazin pe pagina de fani, astfel încât clienții pot achiziționa produsele rapid si usor direct pe facebook. Compania a fost fondată în anul 2011 de către un tânăr român, Iulian Dragan, alături de o echipă de programatori. TSP se diferenţiază de orice alt magazin online prin design şi funcţionalităţi specifice ce duc la o formulă unică, prin care un astfel de magazin poate fi administrat cu mare ușurință de către oricine.

Citeste mai mult: TheShopPage, singurul startup românesc finalist prezent la Webit Istanbul 2013

Facebook

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează