Singurul startup românesc finalist prezent la Webit Istanbul 2013

0

TheShopPage, singurul startup românesc finalist prezent la Webit Istanbul 2013

În perioada 6-7 noiembrie 2013, TheShopPage (TSP), platforma de facebook commerce dezvoltată de un tânăr român, a participat la Webit Istanbul ca singurul startup românesc selectat din peste 834 de companii candidate la Global Webit Congress Startup Challenge.

 „Participarea la Webit a venit ca o recunoaştere a celor trei ani investiţi în realizarea platformei TSP.” 

Iulian Drăgan, CEO TheShopPage

          Congresul Webit este un eveniment global dedicat industriei digitale, tehnologice şi de telecomunicaţii. Între 6 şi 7 noiembrie 2013, Webit s-a desfăşurat la Istanbul, găzduind peste 8000 de invitaţi din 100 de ţări şi 250 de speakeri. Liderii şi reprezentanţii celor mai influente companii ale industriei digitale precum IBM, Google, Spotify, Facebook, Nokia,  Qualcomm, AOL, Unilever, Accer, Lakestar, dar şi investitorii (m8 Capital, Almaz Capital), au analizat tendinţele în marketingul digital, comerţul digital şi securitatea digitală. „This seems like the United Nations of digital marketing” (http://www.youtube.com/watch?v=SV-9H8FBjxs&feature=share) a declarat Aseem Chandra (Adobe Systems Inc), referindu-se la amploarea evenimentului din care a făcut parte şi TheShopPage.

Cele 834 de startup-uri înscrise în lupta pentru Global Webit Congress Startup Challenge vin din întreaga lume: Europa, Asia, Africa, America, Orientul Mijlociu şi Australia. Dintre acestea, doar 21 au fost selectate, printre care şi TheShopPage, startup-ul românesc ce a dezvoltat o platformă interactivă de facebook commerce.  „Participarea la Webit a venit ca o recunoaştere a celor trei ani investiţi în realizarea platformei TSP. Am fost selectaţi din peste 800 de startup-uri din întreaga lume, TSP fiind singurul din România ce a avut onoarea de a merge la Istanbul. O adevărată provocare şi o şansă unică de a ne crea vizibilitate în rândul celor mai importanţi jucători din lumea digitală”, a declarat Iulian Drăgan, CEO TheShopPage.

the shop page

Despre TheShopPage

TheShopPage este o platformă interactivă de facebook commerce cu ajutorul căreia brandurile și comercianții își pot lansa propriul magazin pe pagina de fani, astfel încât clienții pot achiziționa produsele rapid si usor direct pe facebook. Compania a fost fondată în anul 2011 de către un tânăr român, Iulian Dragan, alături de o echipă de programatori. TSP se diferenţiază de orice alt magazin online prin design şi funcţionalităţi specifice ce duc la o formulă unică, prin care un astfel de magazin poate fi administrat cu mare ușurință de către oricine.

Citeste mai mult: TheShopPage, singurul startup românesc finalist prezent la Webit Istanbul 2013

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu 25 de autori și aproape 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria berii alături de InBev având atribuții de training pe mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente și conferințe: TEDx București, Allianz-Țiriac Management Conference, ASPEN Leadership Program, Leaders for Justice Program, Automotive Forum (Timișoara), “Conferința Anului Viitor”, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, TEDx Galați. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Comentează