Serviciile de turism ale viitorului se muta pe smartphone si tableta

0

 

“In 2012, in Romania s-au vandut circa 100.000 de bilete de avion, exclusiv prin intermediul agentiilor de online traveling (OTA), iar pana la finalul lui 2013 estimam o crestere de min. 15% a acestei piete. Asistam la o modificare de la an la an a comportamentului de consum pentru serviciile turistice in Romania, ceea ce inseamna ca in viitorul foarte apropiat romanii isi vor alege si vor rezerva tot ceea ce inseamna bilete de avion sau pachete de calatorie de pe smartphone sau tableta”, declara Remus Visan, Managing Director Paravion Tour – www.paravion.ro.

In anticiparea acestei tendinte, primul site romanesc de servicii turistice si rezervari de bilete de avion online, Paravion.ro deruleaza, pe toata perioada lunii iunie 2013, o ampla campanie de comunicare care are ca obiectiv educarea publicului consumator in ceea ce priveste usurinta si siguranta accesarii serviciilor de rezervare de bilete de avion si de pachete de calatorie online.

Astfel, sub sloganul „Rezervi online si pleci airline”, Paravion comunica integrat intr-o serie de medii – intre care online, radio, OOH (out of home), tranzit media (metrou, RATB), utilizand in acelasi timp si activari BTL, campanii de blogging sau o serie de parteneriate neconventionale.

„Utilizarea unui portal de rezervari, de pe calculatorul personal sau de pe un device mobil precum tableta sau smartphone-ul personal, unde gasesti cea mai buna optiune de zbor, personalizata, dintre sute de oferte ale liniilor aeriene, actualizate in timp real, reprezinta un beneficiu direct pentru consumator, legat de timp si de costuri.

 

Serviciile de turism ale viitorului, pe care dorim sa le transmitem prin campania pe care o derulam in luna iunie, se desfasoara fara intermediari sau costuri suplimentare, fara cozi la ghisee si un sistem de plata online, rapid si sigur. Acestea sunt caracteristicile care vor face diferenta pe piata serviciilor de turism inteligente, ale viitorului”, spune reprezentantul Paravion.ro.

Paravion deruleaza in acest moment o serie de investitii in platforme de tehnologie menite sa faciliteze si mai mult accesul utilizatorilor la serviciile de online traveling. Investitiile vor fi anuntate in perioada urmatoare, odata cu finalizarea lor.

Paravion_Artwork campanie educare OTA 

Despre Paravion.ro

Paravion.ro este compania OTA (online travel agency) a grupului Happy Tour – proprietate a GED Capital si liderul pietei de turism din Romania.

In anul 2012, Paravion.ro a primit premiul pentru “Cel mai bun website de rezervari online din Romania” in cadrul celei de-a V-a editii a Galei Premiilor de Excelenta, Hotel Tourism & Leisure Investment Conference si s-a lansat pe piata turismului online din strainatate prin: Paravion.bg, Paravion.com.cy, Paravion.com.tr, Paravion.es, Paravion.it, Paravion.hu si Paravion.uk.com.

In anul 2013, Paravion.ro a primit sase trofee in cadrul Galei de premii eTravel Awards: doua premii intai, la categoriile Web Reservation System si Mobile Solutions, locul al doilea pentru Facebook Fan Pages si Newsletter si locul trei la sectiunile Facebook Applications si Others, pentru licitatiile Paravion.ro.

Site-ul dispune de Call Center-ul Paravion.ro si de 45 de filtre de siguranta dezvoltate personalizat de catre PayU.

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează