Se intampla in Franta: un brand romanesc creste spectaculos!

2

Şi-a crescut spectaculos numărul de înmatriculări în Franţa în primele 9 luni ale anului, devenind astfel lider în topul creşterii numărului de înmatriculări. A înregistrat 81.500 de autovehicule în Franţa. Brandul românesc cu acest succes în Franţa este Dacia. Este adevărat „ADN-ul” Dacia este de origine franţuzească…

Ziarul Gandul.info a publicat un articol din care am aflat că „piaţa auto franceză a urcat în perioada menţionată, faţă de acelaşi interval din 2009, cu doar 0,8% per ansamblu, ajungând la 1,6 milioane de unităţi, potrivit Comitetului Constructorilor Francezi de Automobile. Constructorul de la Mioveni şi-a dublat astfel cota de piaţă în această ţară, de la 2,4% în primele nouă luni ale anului trecut, la 4,9% în prezent. Ca număr de unităţi vândute, Dacia a fost devansată, printre alţii, de Renault (367.960 unităţi), care are o cotă de piaţă de 22,2% şi Peugeot (296.400 unităţi).”


Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu 25 de autori și aproape 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria berii alături de InBev având atribuții de training pe mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente și conferințe: TEDx București, Allianz-Țiriac Management Conference, ASPEN Leadership Program, Leaders for Justice Program, Automotive Forum (Timișoara), “Conferința Anului Viitor”, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, TEDx Galați. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

2 comentarii

  1. avatar
    autoturismul franco-roumain on

    Dacia Logan este in continua crestere la vanzari in Franta, cam la fel si in Germania, de-a lungul ultimilor 4-5 ani…

Comentează