Şi-a crescut spectaculos numărul de înmatriculări în Franţa în primele 9 luni ale anului, devenind astfel lider în topul creşterii numărului de înmatriculări. A înregistrat 81.500 de autovehicule în Franţa. Brandul românesc cu acest succes în Franţa este Dacia. Este adevărat „ADN-ul” Dacia este de origine franţuzească…
Ziarul Gandul.info a publicat un articol din care am aflat că „piaţa auto franceză a urcat în perioada menţionată, faţă de acelaşi interval din 2009, cu doar 0,8% per ansamblu, ajungând la 1,6 milioane de unităţi, potrivit Comitetului Constructorilor Francezi de Automobile. Constructorul de la Mioveni şi-a dublat astfel cota de piaţă în această ţară, de la 2,4% în primele nouă luni ale anului trecut, la 4,9% în prezent. Ca număr de unităţi vândute, Dacia a fost devansată, printre alţii, de Renault (367.960 unităţi), care are o cotă de piaţă de 22,2% şi Peugeot (296.400 unităţi).”
2 comentarii
Dacia Logan este in continua crestere la vanzari in Franta, cam la fel si in Germania, de-a lungul ultimilor 4-5 ani…
da -asa e 🙂