Anticoronavirus - exemple de implicare socială și soluții pentru gestionarea pandemiei

S-a lansat “Ghidul de bune practici pentru societati responsabile”

0

Camera Franceza de Comert, Industrie si Agricultura Franceza in Romania (CCIFER) in parteneriat cu Agentia Creionetica au lansat “Ghidul de bune practici pentru societati responsabile” si un film de prezentare a principalelor mecanisme de finantare a ONG-urilor.

Ghidul este initiativa asociatiilor membre CCIFER: Acces pentru Toti, Apel, Ateliere fara Frontiere, Casiopeea, Habitat pentru Umanitate, Hospice Casa Sperantei, Parada, Samusocial, Valentina si prezinta 9 mecanisme si exemple recente de actiuni si parteneriate, dintre acestea si partenerii lor, societati membre CCIFER.

Materialele au fost prezentate in cadrul Galei anuale organizate de CCIFER, care a avut lor pe 26 septembrie 2014 la Palatul Mogosoaia.

In ultimii ani responsabilitatea sociala a devenit o realitate care face parte din lumea afacerilor si reprezinta o parte esentiala a competitivitatii si sustenabilitatii economiei europene. Organizatiile si asociatiile prezente in Ghid sunt cele care au pus deja in practica strategii sau au intreprins actiuni pentru a reduce impactul negativ si a optimiza impactul pozitiv al activitatii lor asupra mediului si societatii din care fac parte.

Ghidul de bune practici este bilingv:

– in franceza pentru directorii generali, pentru a intelege ce actiuni se pot face in parteneriat cu asociatiile
– in romana, pentru ca el sa ajunga si la responsabilii din companii care pot coordona implementarea unor actiuni concrete pentru a construi o societate durabila.

pagina 1

Despre CCIFER

Camera de Comert, Industrie si Agricultura Franceza din Romania (CCIFER) reuneste peste 440 de companii aderente, care activeaza in sectoare variate. In 2013, companiile membre CCIFER au realizat o cifra de afaceri globala de 20 mld. Euro si au angajat peste 110 000 persoane. CCIFER are ca misiune dezvoltarea relatiilor franco-romane si propune o gama completa de servicii de dezvoltare a afacerilor în Romania. / www.ccifer.ro

Despre Creionetica

Creionetica este o agentie multimedia dedicata cauzelor societale. Prin grafica, scriere creativa, video, fotografie, web design si evenimente nonformale contribuim la dezvoltarea unei societati echilibrate. Credem ca businessul ar trebui sa coexiste cu ecologia si echitatea si spre asta ne vom concentra toate eforturile. http://creionetica.ro/

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu peste 30 de autori și peste 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are aproape 20 de ani de experiență ca trainer pentru circa 10 000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria berii alături de InBev având atribuții de training pe mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin și-a început cariera profesională alături de echipa AIMS Timișoara - 4 ani de experiență în recrutare și selecție de personal și training. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente și conferințe: TEDx București, Impact HUB, Zilele Biz, Future Makers, ASPEN Leadership Program, Leaders for Justice Program, Automotive Forum, “Conferința Anului Viitor”, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, Criminalitate Forestieră WWF, Interpol, Client Earth), TEDx Galați, TEDx Constanța. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training și facilitare pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training și facilitare în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Comentează

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.