România, promovată la Salonul Mondial de Turism de la Paris

0

România participă zilele acestea la cea de-a 42-a ediţie a Salonului Mondial de Turism de la Paris (16-19 martie 2017), eveniment găzduit într-unul dintre pavilioanele Parcului Expoziţional de la Paris, având privilegiul de a se înscrie în categoria destinations tendances, după ce numărul turiştilor francezi care au vizitat ţara noastră a crescut cu peste 50% în ultimul an.

 IMG_1425

Standul României este unul dintre punctele de atracție ale salonului, folclorul românesc atrăgând mii de vizitatori. Tradiţiile, portul popular, meşteşugurile şi muzica tradiţională fac parte din zestrea de valori a poporului român și sunt, în același timp, unul dintre cei mai importanți vectori în atragerea turiștilor din întreaga lume. Aceștia vin să descopere în România frumusețea țăranului român, a cântecului și jocului ce l-a însoțit peste timp.

Momente artistice cu interpreţi de excepţie ai folclorului românesc au loc în fiecare zi atât în cadrul standului României, cât şi pe scena principală a salonului, oferind vizitatorilor o mostră de folclor autentic şi încurânjandu-i să vină să viziteze ţara noastră, aflată la confluenţa unor civilizaţii diverse, într-o desăvârşită armonie occidentală şi orientală.

Grupul Iza, etalon de autenticitate al folclorului maramureșean şi partenerii noştri de la Ansamblul folcloric “Maramureşul” al Centrului Cultural Vişeu de Sus continuă şi în acest an campania de promovare turistică a regiunii Maramureşului, prin participarea la unul dintre cele mai importante târgul internaţionale de turism, la care sunt aşteptaţi peste 130.000 de vizitatori după estimările organizatorilor. Județul Bistrița-Năsăud are, la rândul său, reprezentanți ce-i fac cinste: ansamblul folcloric „Cununa de pe Someș” și meșterul popular Virginia Linul. Gorjul lui Brâncuși este prezent prin Taraful de la Târgu Jiu, Maria Luiza Isuf și meșteri populari. Romanița Fricosu a adus la Paris horele românești și muzica Mariei Tănase. O altă atracție a standului sunt ouăle pictate, realizate de meșteri din Moldovița, dar și cămășile din Mehedinți.

Alături de destinațiile cu accent pe tradiție, la târg sunt prezenți și tour-operatori, agenții de turism, companii aeriene și reprezentanți ai administrațiilor județene ce promovează destinații moderne, vizitatorilor oferindu-li-se astfel ocazia de a descoperi România și din această perspectivă.

Voluntarii din filiala LSRS Franţa, alături de partenerii din Clubul EntRO, au animat standul României pe parcursul celor patru zile în care s-a desfăşurat Salonul Mondial de Tursim, atrăgând numeroşi vizitatori, turişti francezi şi străini, pentru a le prezenta frumuseţile ţării noastre.

La inaugurarea standului României au participat : Mircea Dobre, ministrul Turismului, E.S. Luca Niculescu, Ambasadorul României în Franţa, E.S Lilian Zamfiroiu, Ambasadorul României în Luxemburg, Anca Opriş, Consul Generalal României la Lyon, Mihaela Miheţ, directorul Biroului de Promovare şi Informare Turistică de la Paris, Vasile Tomoiagă, Preşedinte Club EntRO, Ana-Maria Antonie, Coordonator Liga Studenţilor Români din Străinătate, filiala Franţa.

Liga Studenților Români din Străinătate (LSRS) oferă studenţilor și absolvenților români de peste hotare un cadru deschis de dialog și acţiune.

LSRS promovează inițiativa, profesionalismul şi solidaritatea membrilor săi, ca reprezentanți de valoare ai României, şi o atitudine pozitivă față de perspectivele reorientării lor spre țară.

Obiectivul principal al LSRS este de a apăra şi promova drepturile şi interesele academice, profesionale, sociale, civice şi culturale ale membrilor săi, precum și de a sprijini contribuția lor la dezvoltarea României.

LSRS este o organizaţie neguvernamentală, apolitică și echidistantă.

Facebook

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine peste 20 000 de exemple de Bine despre România de la peste 20 de autori și colaboratori încă din 2006. La acest cont de autor o să publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele informații care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. 10 ani De Bine despre România.

Comentează