România a fost reprezentată la competiţia internațională pentru studenţi Henkel Innovation Challenge 2012

0

Echipa din China câştigă finala internaţională a competiţiei pentru studenţi Henkel Innovation Challenge 2012

Doi studenţi din China – Cheung Hoi Fai şi Sun Yi – de la Universitatea de Ştiinţă şi Tehnologie din Hong Kong au câştigat finala internaţională a competiţiei pentru studenţi Henkel Innovation Challenge, desfăşurată în prima săptămână a lunii mai la Varşovia, în Polonia. Produsul viitorului care a convins juriul internaţional că ar merita să fie implementat în anul 2030, „Loctite Watts”,  converteşte căldura reziduală în energie utilizabilă, atunci când produsul este aplicat între componentele unui dispozitiv electronic special. Mulţumită dezvoltării nano-tehnologiei, în 2030 produsul va putea recicla cu uşurinţă energia utilizată.

Aflată la ediţia a 5-a, competiţia internaţională de idei inovatoare de produs, Henkel Innovation Challenge, a adus faţă-n faţă proiectele creative ale celor mai bune echipe de studenţi din 23 de ţări din Europa (inclusiv România), regiunea Asia-Pacific şi, pentru prima dată şi din Statele Unite ale Americii şi Mexic. Echipa câştigătoare din fiecare ţară a fost apoi invitată la Varşovia, pentru a-şi prezenta conceptul de produs al anului 2030 în marea finală internaţională.

“Timp de 2 zile pline, echipele de studenţi din cele peste 20 de ţări care s-au calificat în marea finală internaţională, şi-au prezentat conceptele de produs pentru viitor, au răspuns întrebărilor mentorilor Henkel, iar unele echipe au rămas să lucreze până târziu în noapte la prezentări”, declară Franca Cristofoletto, Employer Branding Manager şi coordonatorul proiectului. “Evenimentul a meritat într-adevăr toate eforturile: am fost impresionaţi de creativitatea, profesionalismul şi spiritul de echipă de care au dat dovadă toţi studenţii.” 

Câştigătorii competiţiei vor primi un bilet “În jurul lumii” şi vouchere de călătorie în valoare de 1,000 euro fiecare. Echipele care au ocupat locurile 2 şi 3, respectiv Croaţia şi Franţa, au câştigat de asemenea vouchere de călătorie. În plus, Henkel va invita cele mai bune trei echipe – China, Croaţia şi Franţa – la sediul din Düsseldorf, unde se vor întâlni personal cu CEO-ul Henkel, Kasper Rorsted.

România a fost reprezentată în finala internaţională de la Varşovia de echipa “Topnotchers” din Bucureşti, formată din Alina Mereuţă şi Smaranda Ardelean, studente în anul II la masterul Marketing strategic, din cadrul Facultăţii de Marketing, Academia de Studii Economice Bucureşti.

“HIC5 a reprezentat pentru noi o oportunitate excelentă de dezvoltare şi învăţare, atât profesională, cât şi personală. Claudia Drăgoescu-Nicolescu, mentorul nostru din partea Henkel România, ne-a sprijinit pe parcursul întregii competiţii cu sfaturi şi  informaţii pe care cu siguranţă le vom folosi cu succes şi în carierele noastre viitoare”, declară reprezentantele României în finala internaţională. “În final, simţim că am câştigat foarte mult prin participare: prieteni, experienţă multiculturală, abilităţi şi cunoştinţe noi. Au fost trei zile pe care ni le vom aminti cu mult drag”, adaugă româncele.

 

 

Despre Henkel Innovation Challenge

Henkel Innovation Challenge este o competiţie internaţională anuală adresată studenţilor pasionaţi de business şi inovaţie, aflată la a 5-a ediţie şi care se desfăşoară în prezent în 23 ţări din Europa, America şi regiunea Asia-Pacific. La nivel internaţional, această competiţie a fost premiată cu „Global HR Excellence Award” în anul 2007.

Material foto disponibil pe www.henkelchallenge.com

Henkel operează la nivel global cu mărci şi tehnologii grupate în trei divizii: Detergenţi şi Produse pentru îngrijirea locuinţei, Cosmetice/ Produse de toaletă şi Adezivi Tehnologii. Companie fondată în 1876, Henkel deţine poziţii fruntaşe, atât pe pieţele destinate consumatorilor finali, cât si pe cele adresate clienţilor industriali cu mărci de top precum Persil, Schwarzkopf şi Loctite. Henkel are peste 47,000 de angajaţi la nivel global şi a raportat în anul fiscal 2011 venituri de 15,605 miliarde EUR şi un profit operaţional ajustat de 2,029 miliarde EUR. Acţiunile preferenţiale Henkel sunt listate la bursa germană DAX, compania fiind prezentă şi în clasamentul Fortune Global 500.

 


Facebook

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează