Roma Education Fund lanseaza un proces de selectie pentru experti! DL 16 februarie 2010!

1

Roma Education Fund lanseaza un proces de selectie pentru experti in derulare de programe si proiecte adresate comunitatilor locale de romi din Romania. In prima faza a procesului de selectie, Roma Education Fund asteapta curriculum Vitae de la persoane interesate de un loc de munca. Aceste persoane vor fi incluse intr-o baza de date ce va fi folosita in selectii ulterioare pentru proiecte cu finantare europeana. Fundatia Roma Education Fund este fie partener fie solicitant intr-o serie de propuneri de proiect trimise spre finantare din Fondul Social European (FSE), propuneri in faza de evaluare de catre autoritatile de management relevante.

Baza de date cu experti creata in urma acestui apel va include numai candidatii care indeplinesc criteriile minime specificate pentru fiecare din pozitiile de mai jos. Va informam ca inregistrarea in baza de date cu experti nu implica nici o obligatie din partea Fundatiei Roma Education Fund Romania de a oferi contracte candidatilor inregistrati.

Pentru a fi eligibili aplicantii trebuie sa indeplineasca minimum de criterii specificate pentru pozitia pentru care acestia sunt interesati. Potentialii aplicanti trebuie sa fie cetateni romani. Calendarul procesului de selectie va depinde de momentul notificarilor si a procedurilor de contractare din partea autoritatilor de management/contract ante.

In aceasta etapa, potentialii candidati trebuie sa trimita un Curriculum Vitae in limba engleza si in limba romana (format EuroPass) la urmatoarea adresa de e-mail: refromania@romaeducationfund.org. Numai aplicatiile primite pana in data de 16 februarie 2010, orele 17.00 vor fi acceptate.

Toti aplicantii vor primi o confirmare prin email referitor la primirea aplicatiei trimise. Va informam ca numai acei candidati selectati pentru interviu vor fi contactati. Roma Education Fund are o politica de angajare bazata pe merit si pe egalitate de sanse. Candidatii romi si femeile sunt incurajati sa aplice.

Posturi:

1.Asistenti de proiect

Rol: sprijin/asistenta pentru activitatea de coordonare realizata de catre managerul de proiect pe durata implementarii acestora. De asemenea, asistentii de proiect asigura secretariatul in cadrul biroului solicitantului, arhiveaza documentele şi corespondenţa biroului, asigura aplicarea metodologiilor si procedurilor, standardizarea activitatilor proiectului, realizarea si transmiterea rapoartelor.

Cerinte: absolventi de studii superioare, cu experienta in implementare de proiecte si lucru cu comunitatile de romi de minim 3 ani.

2.Manager financiar

Rol: coordonarea dimensiunii financiare a proiectului prin inregistrarea alocarilor si cheltuielilor din cadrul proiectului, intocmirea rapoartelor financiare, previzionarea cheltuielilor si alocarilor aferente, mentinerea unui management financiar echilibrat studii relevante in domeniul economico-administr ativ si experienta de minim 3 ani in activitati de management financiar sau alte activitati complementare.

Cerinte: studii relevante in domeniul economico-administr ativ si experienta de minim 3 ani in activitati de management financiar sau alte activitati complementare.

3. Consilier juridic

Rol: coordonarea activitatilor de contractare a personalului, de organizare a procedurilor de achizitii cu respectarea reglementarilor in vigoare, supervizarea intocmirii contractelor de munca, cu avizarea din punct de vedere al legalitatii a actelor cu caracter juridic si participarea la achizitiile publice efectuate in cadrul proiectului.

Cerinte: studii in drept, respectarea conditiilor de apartenenta la asociatiile reprezentative profesionale in domeniul consilierii juridice, experienta profesionala relevanta de minim 3 ani.

4.Coordinator logistica

Rol: asigurarea managementul logistic al sesiunilor de formare, perfectionare si informare, a schimburilor de experienta, seminariilor din cadrul proiectului. Coordonatorul avizeaza seturile de proceduri metodologice de implementare, monitorizare, evaluare şi raportare legate de intruniri, supervizeaza elaborarea suporturilor de informare; colaboreaza cu membrii echipei de management in vederea asigurarii condiţiilor optime de desfasurare a activitatilor si a intâlnirilor de lucru ale expertilor; sunt responsabili cu organizarea conferintelor/ seminariilor/ workshop- urilor/grupurilo r de lucru.

Cerinte: absolvent de studii superioare si experienta de minim 1 an in implementare de proiecte, de preferat in beneficiul comunitatilor de romi.

5. Coordonator monitorizare & evaluare

Rol: coordonarea activitatilor complexe de monitorizare a implementarii proiectului in relatie cu obiectivele propuse si rezultatele asteptate. Coordonatorul monitorizare elaboreaza planul şi procedurile de monitorizare a activitaţilor, verifica respectarea procedurilor, preia şi sintetizeaza rapoartele de monitorizare, semnaleaza disfuncţionalitaţ ile.

Cerinte: absolvent de studii superioare, experienta in implementarea de proiecte, preferabil in activitati de monitorizare sau experienta de monitorizare de proiecte, precum si experienta de lucru cu comunitatile de romi de minim 3 ani.

6. Expert achizitii publice

Rol: initierea procedurilor de achizitii publice de produse si servicii, urmarirea derularii procedurii potrivit legislatiei privind achizitiile publice (OUG nr. 34/2006 cu modificarile ulterioare).

Cerinta: experienta si calificari relevante pentru domeniul de activitate precizat.

7. Expert IT

Rol: asigura asistenta managerului de proiect si echipei de management din punct de vedere tehnic, realizeaza planul activitatilor tehnice si informatice in stransa corelatie cu celelalte activitati din proiect, asigura verificarea calitativa a proiectarii sistemului informatic si baza de date cu beneficiarii, asigura implementarea activitatilor IT conform metodologiilor standard de implementare, asigura si verifica respectarea termenelor propuse.

Cerinte: experienta si calificari relevante in domeniul de activitate precizat.

Facebook

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Un comentariu

  1. avatar

    Dragi Colegi Romi si Gagii
    Sunt cu ochi pe voi si o sa ma interesez,tot ce faceti pentru etnia
    Tiganeasca din Romania,vreau sa stiti ca toti ROMI vor fi informati
    cu tot ce se petrece aici si cum ajutati voi TIGANI

Comentează