Recenzie pozitiva a culturii romanesti in Global Post

0

„Cu siguranţă planetele par să se fi aliniat perfect pentru artiştii români. Startul l-a dat creaţia lui Cristi Puiu «Moartea domnului Lăzărescu» în 2005, când a câştigat premiul «Un Certain Regard» la Festivalul de Film de la Cannes. De atunci, filmele româneşti nu încetează să câştige premii peste premii la festivalurile internaţionale. ” Global Post

Feedback bun din partea jurnaliştilor străini cu privire la noul val cultural românesc, filmele, designul şi literatura românească. RomaniaLibera prezintă câteva impresii pe marginea articolului publicat de Global Post

În anii ‘90, artişti precum Dan Perjovschi şi Ion Grigorescu au contribuit la redeşteptarea interesului pentru arta românească în străinătate. Recent, din Transilvania au fost promovaţi artişti precum Ghenie, Pop, Victor Man şi Mircea Cantor, care au lucrat împreună pentru a-şi vinde operele la evenimente precum Festivalul de Artă de la Viena şi Armory Show din New York. Astăzi, graţie succesului lor, arta contemporană din Cluj a devenit ea însăşi o marcă în sine recunoscută la nivel mondial”, conchid ziariştii de la Global Post.

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.